Osvita.ua Середня освіта МОН шукає фахівців з дерегуляції
МОН шукає фахівців з дерегуляції

Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

МОН шукає фахівців з дерегуляції

Міністерство освіти і науки спільно з проектом «Експертна підтримка врядування та економічного росту» (EDGE) започатковують офіс дерегуляції в освіті. Про це повідомляють в освітньому відомстві.

Передбачається, що в офісі проводитимуть аудит документообігу в системі загальної середньої освіти, нормативної бази, що регулює функціонування шкіл та документації, а також визначає організацію навчального простору у школах.

Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників та формування сприятливого для дитини середовища навчальних закладів.

Офіс з дерегуляції в освіті оголошує наступні вакансії:

Проектний менеджер

дізнатись більше

Консультант з питань документообігу в загальній середній освіті

дізнатись більше

Радник з правових питань

дізнатись більше

Експерт з питань влаштування шкільного простору

дізнатись більше

Резюме можна надсилати на адресу: prsm@fsr.org.ua

Заявки приймаються до 15 вересня 2017 року.

Освіта.ua
11.09.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
unforgiven
З черговим покращенням панове!!! Школи, замість того, щоб працювати на учнів, будуть задовольняти бажання ще однієї бюрократичної контори, яка буде забирати частину коштів, виділених з державного бюджету на розвиток освіти...
1
Мені от дуже цікаво, відколи це в нас державною зробилася англійська мова?
Старий вчитель
Не треба тратити кошти на радників і консультантів. Нові добавлять ще кілька томів маразму! На існуючій платформі можна вчителями, директорами і завучами скласти перелік того, що повинне було бути вилученим відразу після Революції Гідності!. А реформатори спромоглися лише на відміну заборони мобілок-тепер дітки ними вже під партами ММС-ки з розвязками перекидають!
Старий вчитель
Чому вчитель (польський,французький, німецький) атестується (ПРОСТО ПІДВИЩУЄТЬСЯ ЗАРОБІТНА ПЛАТА!) без засідань трибуналів (атест комісій) і курсів? чому в нього на уроках не сидіть ні дирекція, ні інспектори!..Який може бути методист для вчителя з університетською освітою: вони обоє навчались в одному і тому ж закладі, а читати повинні постійно ВСІ вчителі, не чекаючи ретранслатора-методиста!Директор за кордоном йде до вчителя на урок у виключному випадку: якщо просить вчитель або є скарга батьків на його роботу -ВСЕ!Реформа освіти-це прибирання всіх "прокладок", які сидять на шиї школи, всіх-почавши з МОНу. Де фінансова автономія шкіл і де, нарешті, кошти на їх рахунках? чому ними має розпоряджатись відділ освіти?Де електронні класні журнали замість паперових? Три роки реформатори тужаться-що витиснули? Замість скорочення бюрократії- на кілька десятків в кожному реформованому зросло. А коштів до нереформованих уже 3 роки -НУЛЬ!.Їх просто забрали для опорних,а інші мають здохнути?
Tet-a-tet
А для чого МОНУ утримує два інститути по 370 чоловік у кожному, там що, немає місця для офісу з дерегуляції чи бракує спеціалістів? Це так боряться з бюрократизмом в освіті?
Старий вчитель
Нарешті проснулися реформатори! Не з "опорних шкіл" треба починати, а саме з дерегуляції! Вчительска думка і почуття власної гідності давно втопили ваші положення, накази і листи, що наплодили всі попередники та добавили сучасні реформатори. Перше-негайно відмінити Положення про атестацію-це засіб пресування вчителів, який створює масу проблем і для адміністрації та призводить до дикої перевитрати коштів на непотрібні нікому курси, особливо в сільських школах, де вчитель читає по кілька предметів, які ще й щороку в нього змінюються. Положення просто відірване від реалій!. Хватить пресувати вчителя наказами про стан викладання та рівень знань! Ніякого ефекту вони не несуть-це підтвердили всі роки їхнього написання в школах. Знання в учнів вмерли тоді, коли директори почали "клепати" накази! В 1985 (застійному!) році директор писав 40-50 наказів ВСЬОГО! зараз по 150-200 на рік!...Порівняйте ті знання і теперішні!.
Какие реформы?
Для Старий вчитель: Совершенно верно.Все эти прессинги учителя бюрократией и бумаготворчеством мешают нормальному учебному процессу. У нас создали опорную школу,а при ней филию в рамках так называемого " реформирования". И что? Мало того,что в опорной школе не появилось ни одного класса-кабинета( в смысле НИКАКОГО нового материального обеспечения), так ещё и филии теперь приходится дублировать кучу бумаг( для районо,для себя,да и для опорной школы) Какой там электронный бумагооборот! Подать все в трёх экземплярах с мокрыми печатями! Нормативная база относительно взаимотношений опорная школа-филия отсутствует. Нет,есть конечно и Статут,и Положення,но их трактуют кто как хочет,и,в основном,в сторону " я местный феодал,что хочу,то и ворочу".
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!