Гриневич: змінювати програми мають учителі-практики

Академія педнаук втратила монополію на розробку програм, до процесу має долучитися вчительство

Гриневич: змінювати програми мають учителі-практики

Учителі-практики мають стати головною групою, яка пропонуватиме зміни до програм базової школи. Про це, під час своєї участі у конференції міні-EdCamp «Прогресивні зміни в початковій школі», сказала Лілія Гриневич.

За словами міністра, Академія педагогічних наук втратила монополію на розробку навчальних програм. Саме тому ядром та агентами змін, від яких найбільше залежить успіх оновлення навчальних програм сьогодні та впровадження реформи Нова українська школа, повинні стати вчителі практики.

«Це вчителі, які готові бути активними, які відвідують такі заходи як ця вчительська конференція і діляться досвідом один з одним. Ми дуже сподіваємося, що ви користуватиметеся відкритістю, яку зараз демонструє міністерство та братимете активну участь у реформуванні освіти»,- наголосила Лілія Гриневич.

У рамках сесії питань-відповідей учасники дискусії обговорили й головні новації реформи Нової школи, що неможливі без прийняття закону «Про освіту». Зокрема, йшлося про трансформацію системи підвищення кваліфікації, завдяки якій вчителі зможуть зараховувати собі участь у тренінгах та інших професійних заходах як офіційне підвищення кваліфікації.

У ході спілкування міністр освіти підкреслила, що у новому законі закладено принцип «гроші ходять за дитиною», коли певна кількість коштів на середню освіту буде закріплена і зможе бути направлена в тому числі у приватні школи, адже розвивати таку альтернативу державній освіті важливо – в такому середовищі створюються та плекаються новації.

«Однак я завжди пам’ятатиму про 60% сільських шкіл в Україні, в яких навчається 1/3 дітей. Ці діти не отримують належного доступу до якісної освіти сьогодні. Тому головне завдання Нової української школи – дати відповідну якість освіти кожному українському школяру», - додала Лілія Гриневич.

Освіта.ua
13.02.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Бігун Оксана
У нашій сільській школі викладають вчителі з 25-30 річним стажем. Вони навчають дуже добре тих дітей які можуть і хочуть навчатися. Те що говориться що в сільсікій місцевості діти не доотримують необхідні знання, нас вчителів -дуже ображає. Ми готуємось до уроків дуже відповідально, використовуємо новітні технології іноді навіть більше ніж у столиці. До нас приїздять діти і з міст. Наприклад мені говорять: - так ви ще й пояснюєте новий матеріал? А в тій школі - тільки запитували та на самостійне опрацювання задавали. А тепер говорять що необхідно вчителям практикам змінювати програми. А де ж були в міністерстві коли "горе-вчені" знищували україньку освіту?
Pasufik
А що робиться у львівських гімназіях. По 600-700 тисяч гр. готівки збирають у батьків, а потім директор плачеться перед мером міста, що немає за що відремонтувати дах над спортивним залом. І прокуратура цього не бачить під самим своїм носом.
Тарас
Міністр підкреслила, що "гроші ходять за дитиною", а у Львові "гроші ходять за дитиною в навчальний заклад" (в садок, в школу і позашкілля). Гроші здають батьки, а директори навчальних закладів Франківського району купляють собі машини".
змінювати програму
потрібно враховуюючи всі проблеми, які виникли під час використання існуючих програм. Якщо заберуть один предмет і допишуть інший подібний, від того учні краще учитися не будуть. Також дуже важливо щоб вже йшла підготовка до впровадження ЗНО у 9 класі. Чи ДПА у формі ЗНО.
простоктото
... на этой же странице Ликарчук пишет*** їхня справа - навчання і розвиток своїх учнів. Але аж ніяк - не розробка навчальних програм. Для того існують інші фахівці.***
Накипелов
Мы проникаем всюду, куда только захотим Простых путей не ищем, идём, бежим, летим И погружаемся в анабиоз На целые столетия безо всякого вреда для себя А вы понятия не имеете, теоретики, практики Играйте лучше в крестики-нолики, собирайте фантики Вы ищите то, что давным-давно Найдено, запатентовано и работает А именно устройство общества и смысл существования Но здесь вы далеки, далеки от истины познания До Солнца рукой подать А вы мечтаете летать Нам остаётся только хохотать
Просто вчителька
Академія педагогічних наук втратила монополію на розробку навчальних програм. Пані міністерка зі смереки впала й голову забила? Ще з часів Табачника програми розробляють кишенькові "робочі групи" при МОНУ. До чого тут монополія НАПН? Кажіть правду: монополія МОН
Володимир
Для Просто вчителька: Так, саме кишенькові робочі групи!
Коментувати
Вадим Мендерецкий
А керувати державою двірники і куховарки... десь я таке вже чув?! А навіщо тоді тримати ціле міністерство дармоїдів.... навіщо тисячі методистів-псувачів нервів учителів... навіщо цілі інститути-кровосісів?????
каааааак зачем?
Для Вадим Мендерецкий: Чтобы учителя - холопы на них работали
Пух
а на Історії вчитель казав, що кріпацтво відмінили - певно сп***ів
Ірина
Вчителям мають дати волю, а не ЗАВАЛЮВАТИ оновленими новими програмами (сміх), програма є, а нові підручники вже не підходять. Над цим питанням дійсно мають працювати практики. А не міністри, які дітей в очі не бачили.
Коментувати