Osvita.ua Середня освіта Школа може підрізати крила, - міністр освіти
Школа може підрізати крила, - міністр освіти

Лілія Гриневич наголошує, що школа також має слідкувати за глобальними змінами

Школа може підрізати крила, - міністр освіти

Українська освітня система має інструменти, що дають дітям успішно розвинути свої таланти, але їх недостатньо, щоб досягнути до кожної дитини. Про це під час свого виступу на Світовому освітньому форумі, що відбувається у Лондоні, сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

За словами Лілії Гриневич, для того щоб дати шанс кожній дитині успішно розвинути свої таланти, Україна має перезавантажити свою систему середньої освіти.

«Нам необхідно зробити так, щоб наші вчителі мали статус і повагу, розуміли важливість їх ролі. Нам необхідно перезавантажити нашу систему підготовки вчителів, щоб виростити нового українського педагога, який цінує кожного учня і відкритий до найбільш ефективних форм навчання. Нам потрібно перетворити школу в дивовижну подорож у невідоме, де навчання рухає природна цікавість, а життєві навички дитини розвиваються поряд з талантом дитини та її природними здібностями. Іншими словами, нам потрібна Нова українська школа», - повідомила міністр.

Вона також наголосила, що важливим інструментом реформи має стати відкриття освітньої онлайн платформи, де будуть зібрані освітні матеріали не лише для вчителів та дітей, а й для кожного громадянина України.

Онлайн платформа має стати не тільки ресурсом для взаємодії та обміну передовим досвідом, але також буде забезпечувати рівний доступ до безкоштовної освіти для тих дітей, які залишаються на окупованих і анексованих територіях, а також учнів з віддалених сільських районів і учнів з особливими потребами.

«У даний час ми шукаємо партнерів для спільного фінансування цієї ініціативи, і ми хотіли б запросити до співпраці усіх, хто має відповідний досвід і знання», - додала міністр.

Підбиваючи підсумки, Лілія Гриневич підкреслила, що Нова українська школа є однією з основних політичних реформ у майбутньому. Вона має забезпечити інвестиції в розвиток людського капіталу заради інноваційного зростання країни і самореалізації кожної людини.

«Школа може підрізати крила, якщо система орієнтована на середній результат. Школа повинна пропонувати різноманітні можливості для розвитку особливих талантів у людей, знаходити, у чому вони можуть бути успішні, і підготувати до життя у світі, що постійно змінюється. Школа також має пильно слідкувати за глобальними тенденціями і змінами, в іншому випадку ми ризикуємо підготувати учнів до світу, якого вже не існує», - наголосила Лілія Гриневич.

Освіта.ua
24.01.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
pasufik
Поки ми тут з вами розмірковуємо про реформу міністр Гриневич видала наказ про збільшення чисельності інституту інноваційних технологій на 20 осіб. Прочитав цей наказ і жахнувся:на 370 працюючих п*ять заступників директора, купа відділів по чотири працівники, які дублюють один одного. Цього штату вистачило б на цілу корпорацію, де працює 40 тисяч, а тут маленький інститут. Скільки пачок паперу по 100гр. кожна спише ця армія дармоїдів, а ми тут про предмети, економію зарплати, підручники. Прочитайте цей наказ і Вам усім відразу стане зрозуміло за кого нас має МОН і його керівництво. Те, що міг би робити штат зі 100 чол. робить цілий інститут чисельністю 370. А ми з вами чекаємо на реформи. Слава нетонучому українському чиновництву!
archkub
Якщо хтось з функціонерів це читає і враховує то внесіть до реформи наступне: 1. Законодавчо встановити максимальну кількість учнів у групі (клас може ділитись на групи) під час уроку - наприклад 25 учнів (цифра може уточнюватись після обговорення). 2. Починаючи з першого класу математику має викладати один вчитель, а українську мову і літературне читання - інший. 3. Запровадити обов’язкове викладання фізкультури фаховими вчителями фізкультури замість теперішньої практики - класний керівник, він же і фізрук. 3. У початковій школі предмети природознавство, основи здоров’я, християнська етика, я у світі об’єднати в один предмет який міг би називатись "я у світі" з деяким збільшенням кількості годин (економія на зарплаті 3_х вчителів, замість яких оплачувати більше вчителів з математики, мови, читання та фізкультури).
Українська вчителька
Для archkub: Шановний! Вибачте, але в мене враження, що ви-далека людина від дійсних проблем у початковій школі! Але, по-порядку, з першим пунктом все гаразд, а от далі...Не можна з першого класу різні предмети віддавати різним вчителям-це до адаптації додасть дітей 6-7 р.додаткові стреси. Класоводи й так добровільно віддають англ.м., музику, інформат., інколи й ф-ру.Верніть сьогодні вчителю зарплату хоча б на рівні часів Януковича-400$ (це більше 10 тис.грн.), то можемо ще щось обговорювати, а так-"свистопляска"!У третьому пункті йдеться про об’єднання вагомих предметів з факультативом "Хр.ет."Як це ви собі уявляєте? Уроків мови і математики достатньо, але матеріалу багато зайвого.Як на мене, то 50% можна "викинути" і не шкодувати, бо більшість дітей його однаково не усвідомлює.Поняття в правилах подано так незрозуміло, заплутано, що ті діти, які після пояснення вчителя й почали щось розуміти, то після правил в підручнику Захарійчука вогники в очах заміняються байдужістю!Чому це так?
Коментувати
archkub
Якщо хтось з функціонерів це читає і враховує то внесіть до реформи наступне: 4. Відмінити оцінювання каліграфії і надмірної, неприродної для дітей акуратності. Усі чорнові розрахунки і позначки дитина має без остраху записувати в робочий зошит (інших у дітей немає), не рахуючи клітинки і відступи. 5. Терміново вилучити з програм і підручників для 1-4 класів абстрактні правила та інщі абстрактні формулювання. 6. Розробити і запровадити типові математичні, геометричні та інші ігри для початкової школи, у 21 ст. навчальні ігри і засоби не можуть обмежуватись лише паличками для лічби. 7. Діти повинні навчатись також у спілкуванні один з одним, а не лише слухаючи вчительку, та сидячи за партою зі складеними руками. 8. Скасувати практику застосування в початковій школі робочих зошитів з малювання, у яких діти лише змальовують готові взірці, дітям ставлять оцінки за якнайбільшу відповідність зразку, а не за творчість!!! 8. Заборонити будь-яке репетиторство у стінах державних шкіл у початковій та основній...
Українська вчителька
Для archkub: Тут ви говорити про охайність!Давайте методом від супротивного! Зайдіть у будь-яку школу, підійдіть до класовода й нехай він вам непомітно вкаже на неохайну дитину. Я впевнена, що після побаченого, ви будете думати по іншому! Від природи охайними можуть бути 3-5% дітей, а у решти-ці навики потрібно виховувати, щоб пироги не клалися біля підручників у портфелі, а рукавами не витиралися бульбашки з носа і т.д. У п’ятому пункті все гаразд, тільки хто буде вирішувати, що є абстрактним, а що ні для 6-7 річних дітей? Знову "тьоті і дяді", які й дня не працювали класоводами?(Не дивуйтеся! У нас в метод.кабінеті працює методистом жіночка, яка заочно закінчила педвуз, а працювала в Будинку культури при цьому, тобто жодного дня в школі в ролі вчителя! Який же вона методист? І при цьому повчає вчителів з 20-річним стажем роботи! Це як називається?)
Коментувати
archkub
Якщо хтось з функціонерів це читає і враховує то внесіть до реформи наступне: 1. Законодавчо встановити максимальну кількість учнів у групі (клас може ділитись на групи) під час уроку - наприклад 25 учнів (цифра може уточнюватись після обговорення). 2. Починаючи з першого класу математику має викладати один вчитель, а українську мову і літературне читання - інший. 3. Запровадити обов’язкове викладання фізкультури фаховими вчителями фізкультури замість теперішньої практики - класний керівник, він же і фізрук. 3. У початковій школі предмети природознавство, основи здоров’я, християнська етика, я у світі об’єднати в один предмет який міг би називатись "я у світі" з деяким збільшенням кількості годин (економія на зарплаті 3_х вчителів, замість яких оплачувати більше вчителів з математики, мови, читання та фізкультури). 4. Відмінити оцінювання каліграфії і надмірної, неприродної для дітей акуратності. Усі чорнові розрахунки і позначки дитина має без остраху записувати в робочий зошит (інших у...
Олена
"Підбиваючи підсумки, Лілія Гриневич підкреслила, що Нова українська школа є однією з основних політичних реформ у майбутньому. Вона має забезпечити інвестиції в розвиток людського капіталу заради інноваційного зростання країни і самореалізації кожної людини."- Це взаємовиключення! Розвиток, зростання, самореалізація має бути забезпечено Новою українською школою ПОЗА ПОЛІТИКОЮ. Вже ми неодноразово мали досвід зміни політичних реформ, відчували цей вплив на освіту! І що маємо? Може досить на освіті робити політичний піар?
продолжение
У нас никогда не поднимется уровень воспитания, если директора в месте с завучами будут только протирать штаны. Изменить должностные инструкции. Директор это первая личность которая отвечает за дисциплину, порядок и воспитание, завуч вторая, классный руководитель третья. Только благодаря надлежащей нормативной базе можно будет с них что-то спрашивать. Кроме того. Все инструкции должны быть утверждены МОНУ. Хватит скачивать с Интернета, как хочу вносить для себя изменения. И отвечать только за свое прибивание на работе.
Мирослава
Для продолжение: Рівень виховання , ШАНОВНА,залежить не від школи:директора ,завуча,кл.кервіника ,а залежить від рівня розвитку СУСПІЛЬСТВА,культури відносин в сім’ї і найменше від школи. Школа повинна вчити,а виховувати - СІМ’Я !!!!! Школа,вчитель в суспільстві,державі не є авторитетним соціальним інститутом. Зараз більше виховують соцмережі,ЗМІ.вулиця,уклад сім’ї і дійсність яка є(казнокрадство.корупція,безлад,беззаконня) А прийде час і всі ми будемо пожинати плоди.
Коментувати
Таїсія
Для СВІТЛАНА: Цілком з вами згідна. Але треба пам’ятати, що ЗМІ "замовна організація" зарплату вони отримують не державну, тому говорять і пишуть та показують те, за що їм заплатили. В питанні освіти вони цілком і повністю перетворилися на "жовту пресу".
продолжение
Прежде всего, учителя должны качественно выполнять свои обязанности. Штат методкабинетов действительно желает только лучшего. Они в многих случаях, даже не в соответствии фаху курируют предметы. Зачем такого количества? Кроме того ИППО тоже нужно реформировать. Только толку с реформ, если одни курсы не распространяются на все предметы. Почему все об этом начали молчать? Хочу развеять некоторые понятия. Малокомпетентный это тот, кто ходит на работу и даже не мыслит, что от него требуют. В любом случае уровень знаний учителя высшее знаний учеников и такое отрадно. Но воспитание желает только лучшего. Согласитесь – это правда.
Вчитель
Для продолжение: Все правильно, але є одне але. Вчителі не виконують свої обов*язки по одній простій причині, ІППО і райво не зацікавлені. щоб вчителі вчили, а не діяли по принципу "чего изволите"
Коментувати
небайдужий
Скільки можна підрізати крила вчителям і відверто знущатися. Ви коли почнете перевіряти в якому стані фінансування шкіл по районам, і яким чином їх розподіляють, і що це за безлад такий, коли в одному районі одним школам виплачують зарплати, а інші ще й досі після нового року сидять з 0 у гаманці!!! Діти в деяких школах сидять на вимушених канікулах через те, що не вистачає газу. Перевірте будь ласка ситуацію у Миколаївській області.
Ольга
Не школа підрізає крила,а держава,система влади,чиновники ,які створили таку ситуацію в країні,коли мотивація знань відсутня,коли більшість дітей не бачать для чого потрібно ВЧИТИСЯ.Освіта не є показником матеріального благополуччя і запорукою успішності.Твій ЧЕРВОНИЙ диплом нікому не потрібен.А становище вчителя в суспільстві?????Тільки ледачий НЕ ПОЛИВАЄ БРУДОМ! Майже на всіх ТВ .соц мережі обговорюють "моральність" "професійність" ВЧИТЕЛЯ,і ніхто ніколи не стає на його захист.А є діти які просто виводять вчителя з себе,попросту знущаються, А ти нічого не можеш,не маєш важілів впливу, НЕВЖЕ ПРИ ТАКИХ УМОВАХ знайдеться багато охочих йти працювати вчителем???? І ніяка висока зарплата НЕ ДОПОМОЖЕ!!!!!
СВІТЛАНА
Реформа повинна початися із ліквідації районо, директорів(тих кому за 55, вони нічого не хочуть змінювати, вони звикли працювати за радянською системою), ремонту шкіл та забезпеченням меблями та необхідним обладнанням кабінетів. Далі зробіть нормальну заробітну плату для вчителя, щоб "розумна" молодь захотіла піти працювати у школу. Не потрібно перевіряти вчителя з усіх боків (адміністрація школи, районо, батьки і т.д). Хай батьки вибирають вчителів для своїх дітей, а тим кому пора вже на пенсію, то пора вже йти зі школи . а не калічити психіку сучасних дітей. Прибрати домашні завдання (якщо програма для школярів залишиться незимінною), адже сучасні діти, які хочуть вчитися, вчаться разом з батьками з 8.30 і д0 10 години вечора. Зменкшити кількість учнів у класі до 20 чоловік, а далі можна говорити про реформу. Без цих елементарних змін "Нова школа " неможлива!!! Потрібно створити незалежні комісії по перевірці шкіл із дотриманням санітарних норм і стану приміщень, де начаються діти
Вчитель ,якому 55
Для СВІТЛАНА: Ну що Вам зробили вчителі і директори, яким за 55? Давайте всіх їх розстріляємо, і в освіті одразу все зміниться на краще, адже навчити сучасних дітей можуть лише молоді вчителі ( багато з них вивчились за гроші на контрактній основі). Не заперечую- різні є керівники,різні вчителі, але не погоджусь ніколи, що це залежить від віку. Молодість минає швидко,не встигнете і зрозуміти, як самій буде 55 , і молодь буде вимагати викинути Вас зі школи ( А пенсія тільки з 60 років). Будьте добрішими до людей - злі вчителі не мають права працювати в школі.
Вчителька
З власного досвіду скажу - директором-придурком можна бути і в 30 років. Створити навколо себе мережу донощиків, за пару років "вижити" півшколи працівників різних категорій, хизуватися цим, а також понабирати на роботу купу своїх знайомих. Та ще й нічого не робити, окрім як по телефону "вирішувати питання" та кататися десь, говорячи, що у справах. А всю роботу скинути на працівників школи. Що казати?! Нова генерація керівника, мабуть.... Так що не від віку залежить робота начальника.
Коментувати
abcd
Ви своїми "наказами", "рехвормаи" в упряжці з методкабінетами, ІППО не просто підрізали крила, а повисмикували з них усе до пір’їнки в учителів. А тепер хочете, щоб безкрилий вчитель навчив літати своїх вихованців!
Тамара
Для abcd: Очень пафосно, поэтому подозрительно. Часто свою лень и бездарность прикрывают красивыми, "впечатляющими" словами.
abcd
Для Тамара: Це просто інтерпретація слів Амонашвілі про те, що вчитель пригноблений надбудовою, а пригнічена людина не може виховати щасливу особистість. Якщо Вам і Амонашвілі підозрілий...
Коментувати
олена
А обещанной зарплаты нет и нет, говорят бухгалтерия виновата, говорят что денег нет, как дали зарплату перед новым годом и все аванса сказали не ждать, ничего не известно, где правду искать, где добиваться, говорят частями будут платить, спасибо власти за все!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Мирослава
"Нам потрібно перетворити школу в дивовижну подорож у невідоме, де навчання рухає природна цікавість, а життєві навички дитини розвиваються поряд з талантом дитини та її природними здібностями. Іншими словами, нам потрібна Нова українська школа», - повідомила міністр." БОЖЕ, ЯКІ ГАРНІ СЛОВА!!!!!! Але не реальні!!!!
$
Для Олекса Позняк: +100! Чекаємо атестацію школи. Ой,скільки папірців будуть перевіряти!!!
катерина
Приберіть оці недолугі методкабінети районні,які зробили з себе інспекторів.Негайно необхідно ліквідувати такі структури.До яких пір вони/ методкабінети/ будуть мучити вчителівю
Олекса Позняк
20 000 дармоїдів районо(штат радянської дивізізії) сидить по Україні і завалює учителя паперами та примушує учителя працювати не на дитину а на перевіряючого -головне щоб БАМАЖКИ були справні.Потім ця дивізія піде на пенсію держслужбовця і наберуть нову.А ще така орава по ІПППППО та інститутах ...Приберіть цих дармоїдів а не школи по селах закривайте і учитель повірить у реформи
Родион
Для Олекса Позняк: ЦИТ: "головне щоб БАМАЖКИ були справні" Так, бумажки в конвертах. А ще столи і торби.
Українська вчителька
Для Олекса Позняк: Згодна повністю! Чому б не піти саме таким шляхом? За що платити дармоїдам з методкабінету? Ніякої методичної допомоги вони не надають!
ааа
люди добрі, ви ще не знаєте яка РОЛЬ методцентрів в системі профтехосвіти...оце темне середньовіччя, а методисти з райво і міськво - це ще святі люди в порівнянні з ними, вони хоч грамотні та мають систему роботи.
Коментувати
Скептик
Новая полиция уже есть, новая честная власть тоже -порядок в стране наведен! Теперь пора клепать "нового учителя"
Іван
Блажен,кто верует... У нас від слів до справи-прірва. Лозунгами результату не досягти!
человек из системы
Вы сами не понимайте что хотите. Грустные реалии постоянно говорят о себе. Поверьте такие вещи как малокомпетентность педагогов в полнее привязаны к большинству школ. Далее не желание честно работать и лучше воспитывать детей. Вы думайте закон принять – это ерунда. Только последствия такого, очень глобальные для все страны. И все надо учитывать.
Да Вы прави!
Для человек из системы: На коллектив, где-то в среднем 4 часть работать вообще не хочет.
Коллега
А Вы страшный работяга.Хвастун... Это для Вас "Да Вы прави"
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!