Osvita.ua Середня освіта Міністр: Нова українська школа є одним із пріоритетів
Міністр: Нова українська школа є одним із пріоритетів

У 2016 році уряд та місцева влада закупили 200 автобусів та створили 137 опорних шкіл

Міністр: Нова українська школа є одним із пріоритетів

Одним із пріоритетів Міністерства освіти є реформа середньої освіти – «Нова українська школа», оскільки ця сфера стосується найбільшої кількості людей та при цьому вона не зазнала жодних реальних змін протягом багатьох років. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками Литовської республіки.

Також Гриневич зазначила, що протягом минулого року український уряд разом з місцевою владою закупили понад 200 автобусів та створили 137 опорних шкіл.

За словами міністра освіти, Україна зацікавилася такими литовськими проектами, як учнівське самоврядування у школах, «антибулінгові» кампанії та реформування системи ЗНО.

У свою чергу екс-міністр освіти і науки Литви Гінтарас Стєпонавічюс повідомив, що учні в Литві відіграють важливу роль у житті шкіл – вони мають свій вплив на прийняття важливих рішень та мають власний парламент як на рівні школи, так і на національному рівні.

Зокрема, учні разом із батьками та вчителями беруть участь у виборах директора школи. Спочатку кандидат проходить комісію, що визначає відповідність його кваліфікації, а потім має пройти через процедуру виборів, під час якої конкурсна комісія голосує за різних претендентів на посаду. У цій комісії голос учнів-старшокласників має до 10% впливу на результат.

«Нам розвиток учнівського самоврядування цікавий насамперед у контексті побудови міжрегіонального взаємопорозуміння. Той же учнівський парламент на національному рівні не лише вчитиме дітей приймати рішення, а й дозволить ближче пізнати однолітків з інших регіонів України, тому це дуже цікаво. Стосовно ж виборів директорів шкіл, то така можливість уже передбачена в законі «Про освіту», який ухвалено українським парламентом у першому читанні. Ми повинні будемо продумувати процедуру, і важливо буде врахувати увесь можливий позитивний та негативний досвід у цій сфері», – зауважила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Освіта.ua
04.01.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Самі винні
Зміни в системі будуть тоді, коли цього по справжньому захочуть вчителі. А то в серпні один поперед одним до директора бігають - з пакетами і без, за зайву годину своїх колег готові в ложці води втопити. А коли виб’ють годин та ще і класне керівництво, - все. Їх більше ніхто не бачить: щось зробити у школі, чергувати на дискотеці, провести відкритий урок не можуть по поважних причинах (і як у людей фантазії вистачає причини вигадувати). Думаєте, таким вчителям реформа потрібна?
Мда....
Посадові інструкції давно пора змінювати і докорінно. ДСУО, ЗНО та інші види електронної документації. За Совковими інструкціями за це взагалі ніхто не відповідає. Так само багато інших речей. Щодо посади директора. Для чого тоді його взагалі? Учителі самі можуть провести педраду.Так само гроші здирати з дітей. Чи може на перевірку не здадуть? РЕФОРМА ТАК РЕФОРМА.
для pasufik
Чому тоді не почнуть впроваджувати зміни? Можна почати з того, що розширити посадові обов`язки. Тарифікації відправляти на переперевірку в МОНУ. Для чого тоді існує ДСУО. На даний час така особа відповідає майже ні за що. Багато слів, а змінювати ніхто і нічого не хоче. Атмосфера в колективі - це дуже багато. Зокрема чесність і справедливість. Уміння відповідати за свої вчинки. Нормально коли існує певне оточення друзів по розуму в котрих по 20 годин. А педагоги, які працюють такого щастя просто не варті. Це мабуть не тільки у Києві. Якщо у елітних школах ще хто перед кимось відповідає, то в сільській місцевості багато вже забули за існування совісті.
pasufik
Прочитавши усі коментарі можна сказати, що педагогів не стільки пригнічує низька зарплата, як поганий морально - психологічний клімат у педколективі. Очевидно, що головним винуватцем такого стану є директор школи, який часто є поставленою кимось людиною і націлений не на створення авторитету школі, а на задоволення власних меркантильних інтересів. Особливо це стосується шкіл у малих містах та селах, де роботи мало і вчителі, як ті раби, мусять терпіти усі негаразди,боячись втратити навіть ту роботу яку мають. І хто тут нам зарадить? МОН далеко, а "свої б*ють і плакати не дають". Отже вибір за нами. Або ми погоджуємося з таким станом речей, або кажемо досить. Директори приходять і відходять, отже слово за нами. Ми їм нічого не винні, у нас є свій справедливий суддя- це наші учні. І вони того варті, щоб ми за них поборолися!
22=4
Очередное бла-бла-бла, аби нічого не робити і ні за що не відповідати
))
Для 22=4: искать заработок (как это сдалали министерскиеwq) и работать НА Себя
Коментувати
Вчитель
Нова українська школа запрацює тоді, коли будуть мотивовані фінансово вчителі. Покишо фінансово вмотивована пані міністр із зарплатою 20-30 тис гривень і тех працівниця з сторожем і електриком із зарплатою 3200гр
к этой странице
в самый раз. http://seasonvar.ru/serial-8940-Kosmos_Prostranstvo_i_vremya.html Пара фраз видео, вызывающего ностальгию по передачам Капицы-Дроздова-Сенкевича, и огромадного сожаления о том,что дети Украины не имеют возможности слушать украинских ведущих на украинском языке (пишу на русском,поскольку украинский,для меня, больше язык нежности и умиротворения,но не язык внутренней нетерпимости,как правило),именно пара фраз говорит о стратегической необходимости введения ОДИНАКОВЫХ программ для классов от 1 по 9, одинаковых учебников и массового максимально крутого оснащения школ за бюджетные деньгис тем,чтобы НЕ потерять мыслящих детей с пытливым мозгом. Лишь в ЭТОМ случае эта территория способна остаться страной. Иначе это - просто территория,жители которой НЕ способны влиять на собственное будущее(как аборигены Африки и Америки)
)---)открываю"останни коментари"
и что вижу? "Вчіться он-лайн і ОЦІНКИ НЕ ПОГІРШАТЬСЯ".Кто-нибудь из держателей сайта понимает ЧТО тянет за собой данная фраза? Скорее всего нет. Попробую пояснить. В массовое сознание вводится имидж ОЦЕНОК,но НЕ знаний. Это как воспитание маленького ребёнка-мимоходом сказанная фраза лучше всего влияет на малыша и ярче всего всплывает во взрослом его состоянии. Теперь вопрос товарисчу pasufik.Этот какой социальный СТАТУС должен иметь человек,чтобы как хозяин сайта,так и составители рекламы обратили внимание на ляп(или это НЕ ляп,а целенаправленное действие),имеющий влияние на будущее этой страны?Скорее всего статус финансирующего данное предприятие,или того,кто это предприятие способен закрыть.Не менее. Вопрос второй.Следует ли тратить жизненную энергию для всплывания на поверхность с тем,чтобы плавать с НЕинтересными людьми,которые для всплытия на поверхность и стали такими НЕинтересными (тривиальными)(Или иначе-а оно того стоит?)
Вчителька музики
Для Кіцманчани, Чернівецька обл: У Кіцмані народився Володимир Івасюк, а його батько, якщо не помиляюсь, був учителем.
Кіцманчани, Чернівецька обл
Для Вчителька музики: Питання не в тому скільки талантів подарувала Україні Буковинська Земля. ПРОСТО ІСНУВАЛИ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛЮДЕЙ! Івасюк, Миколайчук, Ротару, Воробкевич, Кобилянська та багато інших. Люди могли себе реалізувати. Талановиту молодь проштовхували вверх. Можливо і тепер є багато обдарованих. Тільки кому це в голові?
Познающие Мир
Для Вчителька музики: Учитель музыки это в первую очередь музыкант. Даже Ивасюк - студент МИ владел пианино. К сожалению часто преподавание этого предмета директора сводят на 6 по 12 б. с. Если человек не может на минимум показать себя за инструментом, то какой у него уровень компетенции. Исходя из того, что есть ситуации хуже, такие варианты тоже варианты. Но есть одно но. Все репетиции к праздникам делаются в позаурочное время. Но директор друг и товарищ. Можно делать что хочу. Идут например на конкурс и все места получены. Но не талантом, а деньгами. Подчеркиваю все. Такое даже в учителей с 20 стажем не получается.
Коментувати
Завуч
Згодна з Мариною. У колективі учителів, які націлені на результат - підготувати дитину до життя, прагнуть, шукають щось нове - не для дирекції чи методкабінету, а для дітей -- відсотків 20. Решта - або "не чіпайте мене, дайте спокійно доробити до пенсії", або шукають винних, щоб виправдати власну лінь або/і непоміріні амбіції, недостані здібності - "дайте звання, але "участь брати не буду/нема результатів", бо "винні Міністерство..., не такі підручники..., нема матеріальної бази,... не такі батьки,... не такі діти... директор не так глянув - не так сказав- не зрозумів - не підтримав". Дорослі люди - а ставлення до роботи інфантильне, чи ще "совкове". Та й вчителі, які пишуть тут коментарі, у більшості своїй, складається враження, що чимось ображені, нереалізовані якісь... Можливо, я помиляюсь.
Ol Pozn
Для Завуч: У школах завучів націлених домогти учителю досягнути результату відсотків 3.Інші думають як догодити директору та районо щоб за вуха не відтягли від кормушки.Думають як заміною запхаться а та що не влазить записати на подругу за 50% відкат.Як попадає книга заміни у руки так дивуєшся як уроки не проводять а записано усе і усі одні і ті ж люди. Патріоти ви наші , не учитель винен а районо яке висить над учителем і людина думає не як краще дітям а як себе не підставить.Для Марини доповідаю: з 19-30 до 19-45 пив каву і строчив цей пост.Працювати у школі ще довго, до ночі, ніхто цього не бачить і не заплатить.
Ol Pozn
Для Завуч: плюнула на учителя і давно у люлі спить а учитель працює (21-00).Не дай бог такого зауча, співчуваю вам людоньки
Кіцманчани, Чернівецька обл
Для Завуч: Нажаль часто буває, що такої натури завучі та директори нікому і не дають реалізуватися. Живуть, живучи купуючи одну перевірку за іншою. Ентузіастів і тих то бажає змін топлять в лайні. Разом з районо створили каральні ГБ-шні структури на чолі котрих заврайоно і завметодкабінетами. Кого потрібно піднімуть, а кого ні можуть навіть притовкти. Освіта не може так довго існувати. Учитель вкладає себе у те щоб їм догодити, часто не думаючи про результат своєї роботи. Скільки це буде тривати? У нас методкабінети вже навіть не пам`ятають що таке методична допомога. Молодий учитель, який приходить до роботи практично ніхто. Замість допомоги, може розраховувати тільки на слова "Ти знав на кого йшов вчитися". Нажаль це реальність педагогічної роботи. І до неї треба звикати. Давно пора змінювати посадові обов`язки керівників навчальних закладів. Вони крім проводити педрати, повинні відповідати за дисципліну та порядок.
Коментувати
Кіцманчани, Чернівецька обл
Для того щоб школа могла бути пріоритетом - ліквідуйте мотдкабінети. Залишіть, одного, двох інспекторів для кординації роботи школами і цього достатньо. Повірте там давно забули про чесність, справедливість та людяність. Вони - перші інстанції влади котрі ганьблять всю владу. Породжують ненависть та негативне мислення у населення. Гроші давно стали їх основним пріоритетом роботи. Можливо так має бути - вакансії продаватися, конкурси, олімпіади і навіть місця у дитсадках теж. Тоді вам пора самоусунутись. Ганьба владі, яка промінює професіоналізм на ламану гривню.
Nedolya
Кращий спосіб провести реформу у середній освіті - це відсторонити від участі у ній НАПНУ та всіх до неї причетних, особливо зі ступенями педагогічних наук. Більшої шкоди освіті не завдав ніхто інший. Просто запросіть людей зі здоровим глуздом, які не є заручниками власних фантазій та забобонів, і здатні логічно та адекватно сприймати проблеми у освіті, і які не готуються до захисту власних "дисертацій про реформи освіти" та не намагаються долучити до цього експерименту всю освіту України.
Думка
Для Nedolya: Безсумнівно, НАПНУ нанесла велику шкоду шкільній освіті. Все ж наука і навчальний процес - це різні речі тому, що в них мета і завдання різні. Десь чув, що в Україні в системі Академії 19 інститутів, а в Білорусі - 1.
Ol Pozn
Кремінь знову у руля.Освіті хана
Оракул
Для Ol Pozn: Може він агент впливу, завдання якого розвалити освіту?
Коментувати
Марина
Я коли читаю коментарі учителів, то розумію, що ніяка реформа не допоможе! Жертви! Всі винні навколо! Директори, заступники, діти, батьки, міністр, президент. Дихати не дають! Хоча самі образять будь кого. Карантіни прогуляли, канікули теж. Нормально!
Вчителька, яка прогуляла карантин
Для Марина: Під час карантину та канікул додому приходила набагато пізніше, ніж під час уроків. Крім всього іншого ще й вимивала кабінет, витирала пил на поличках, прибирала лабораторію.
Марина
Яка Ви молодець! Свежо предание, но верится с трудом!
Вчителька, яка прогуляла карантин
Йдіть працювати у школу, узнаєте, чи це предание
Коментувати
юля
Капец, сільські школи закривають, тому що пані Гриневич просувае свою РЕФОРМУ ....... СТВОРИТИ ОПОРНІ школи, а може і ви шановна пані залишили б свое крісло у парламенті і поіздили б до опорноі школи щодня на роботу
Кадровик
Для Олесі Позняк: не повезло Вам з директором, а особливо йому з олесями.
Ol Pozn
Для Кадровик: Зараз у мене гарний директор.І кадровики йому не потрібні.Тому що заклад елітно-приватний і він не потерпить на роботі некомпетентну людину навіть якщо вона брат зав районо якого районовський кадровик вилиже від пят до носа.Чого запереживав?Ліля систему не змінить і далі буде кум сват брат викладати від співвів до інформатики деколи приходячи на уроки
Коментувати
Своя думка
Сил немає терпіти все те, що відбувається, Працюю більше 30 років в початковій ланці в сільській школі. Згадую ті далекі часи, коли структура підручників була глибоко продумана, навчальний матеріал відповідав психологічним та віковим особливостям розвитку учнів. А тепер... Діти не мають змоги НАВЧИТИСЯ, тому що кожного дня треба "вкласти" їм в голови безліч інформації, яка не завжди сприяє формуванню системи знань, умінь та навичок, а просто треба реалізовувати програми, написані чиновниками, в тому числі й МОНУ. Села розбиті, пограбовані, знищені. Залишилися в селах тільки острівці життя - школи. І їх знищують. Забирають примусово діьей до опорних шкіл. І байдуже, що діти повинні проктдатися о 5 годині ранку, а додому приїздити 0 17. А коли є працювати на уроках, якщо хронічне недосипання, коли готуватися до занять, коли дитина виснажена, голодна? ніхто не чує дитину. А МОН замість того, щоб дійсно гарантувати доступ до якісної освіти, впроваджує провальні реформи, підриває здоров’я дітей.
борис
Для Своя думка: Думаю що на завершення ще треба було б дописати: "Слава КПСС"
Коментувати
Кадровик
Вибори керівних кадрів уже було при Горбачову. Результат - розвал кадрової політики і підміна її лизунами-кар"єристами, поява псевдоміністра Гриневич і їй подібних свистоплясів. Сьогоднішні потуги - загравання перед масами батьків, дітей, вчителів-невдах і намагання виправдати недолугість псевдореформ, щоб якось ще протриматись біля корита. Критикувать легко, розумію, але і результат хоч який-не який від сидіння в міністерському кріслі повинен бути відчутним.
Олекса Позняк
Для Кадровик: З директора зробили царя який рулить школою як ліва нога захоче.Крадійство масове і державних і батьківськтих коштів.Заніс у районо гарну суму і рули далі.Директор повинен бути виконавчою владою при Раді школи і не більше.
Коментувати
віка
Шановна, пані Гриневич досить дивитися, як десь ’добре’ . Краще не чіпайте те що у нас е,, бо Ви уже розвалили майже освіту
вчитель
Для віка: Згідна з вами!!! Може міністра освіти тоже хай вибирають діти і їх батьки.А то вчителі в школі вже не ма.ть ніяких прав. З нового року можу і дихати не дадуть.
василь
для Оксана Позняк не показуйте свою некомпетентнісь. директор школи відповіно до законодавства не приймає і не звільняє педогогічних працівників, це робть відділ освіти. красти кошти він не може бо бухгалтерія централізована і всі документи підписує керівник відділу освіти, за батьківські кошти ви маєте право спитати в голови батьківського комітету, директор їх не має права і в руки брати, а якщо його почнуть вибирати радою школи то 3копійки йому ціна буде. повинен порядок навести в законодавстві. а Гриневич молодець майбутнє за опорною школою , а сільскі шкли де немає і 150 учнів давно себе пережили .
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!