Ми зіткнулись з кризою змісту в школі, - Гриневич

Міністр освіти, перебуваючи з візитом у Польщі працює над стандартами для української школи

Ми зіткнулись з кризою змісту в школі, - Гриневич

Міністр освіти і науки Лілія Гриневич, перебуваючи з робочим візитом у Польщі працює над стандартами для української школи. Про це вона написала у своєму Facebook.

«Сьогодні у Варшаві ми продовжили роботу над стандартами для Нової української школи. В цьому нам допомагають кращі польські фахівці-освітяни», - повідомила міністр.

За її словами, на 2018 рік мають бути готові не тільки стандарти, а й розроблені та апробовані нові шкільні програми.

«Ми зіткнулись з кризою змісту в сучасній українській школі, де учні здобувають лише суму певних знань. В той час, як у всьому світі головними в освітньому процесі стають цінності та компетентності. Спираючись на кращі світові практики, враховуючи європейський вибір України та факти агресії з боку сусідньої Росії, а також беручи до уваги виклики, пов’язані з інформаційною епохою, ми маємо чітко визначити нові стандарти для нашої середньої освіти, зокрема базові цінності, компетентності і ядро знань для нової української школи», - зазначила Лілія Гриневич.

Як відомо, візит міністра освіти і науки України до Польщі триватиме до 26 червня.

Програмою візиту передбачено проведення офіційних зустрічей з віце-прем’єр міністром, міністром вищої школи і науки Польщі Ярославом Говіном та міністром національної освіти Польщі Анною Залевською. В рамках візиту Лілія Гриневич бере участь у роботі українсько-польського експертного семінару «Нова Українська Школа».

Освіта.ua
23.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Позняк, ты опять спешишь в прочтении?Или уведомляешь о выходе из отпуска?
ГДЕ мной сказано,что диа-и эпи... я считаю последним словом техники?Я считаю,что они НЕ нуны вообще в кабинетах физики-химии-биологии, если в этих кабинетах нет того,что позволяет детям СДЕЛАТЬ всё своими руками.ДАе компьютеры и остальная дребедень там НЕ нуны,если нет того,что дети возьмут в руки и чем будут играться. Ты физик(по определению.Твоему) Вероятно знаешь,что лишь тогда дети лучше усваивают,когда проделают,пронаблюдают.Причём-неоднократно.
Учитель идиот
За такую зп ...., а на работу просто так учителем хрен устроишся, комовки-сватовки везде, подлежи та поцелуй - гнилое и продажное государство, а вместе с ней и система образования. Не долго осталось ......
долго.Мы вряд ли увидим сдвиг в лучшую сторону
Для Учитель идиот: Кстати,я говорю об УМНЫХ детях,которые НЕ спешат.А недалёких,глупых предостаточно.Тех,для которых гланое-получить деньги.И высталвять они себя будут ой как замечательно.И методистами будут.После ГОДА работы в школе-других учить.А ведь этих"методистов"кто-то вытащил в методкабинеты.Читаю их "умные"мысли и удивляюсь-как,вроде умный человек,но согласился к себе подобное взять.А после разумею-он ведь в системе и в ней остаться стремился.И остался.А для этого думать-то особо и не надо.А дело-сделано.РАвно как удивление вызывает звонок с сообщением о выезде начхальства в школу.Больше не удивляюсь.
ида
Для Учитель идиот: А Вы точно хотели кого-то ПОДЛЕЖАТЬ?
Коментувати
кабинетам физики-химиии-биологии
лучше д о п о т о п н ы е микроскопы,пробирки,реактивы,грузики,терезы...,а машинки дети и сами принесут... З а ч е м им графо-диа-епипроекторы,если они руками ничео делать не будут? Да невеозмоно знать д е т я м (не студентам)эти предметы,если у них ничего не поламалось,не взорвалось,не выбеало, не выросло,не . . . Это ведь природа маленьких людей, которые мир познают не через глаза и уши всего лишь...
Олекса Позняк
Для кабинетам физики-химиии-биологии: вы к нам на машине времени из далёкого прошлого?Судя что диа и эпипроэкторы для вас последнее слово техники. Передавайте привет верному ленинцу ЛИ Брежневу
Ирма
Для Олекса Позняк: +1000000
Коментувати
Felix
Дайте кабінетам фізики, хімії, біології і т.п. нові графопроектори, діапроектори, епіпроектори. За ціною вони незпівставні з різними "дошками". Користі буде більше. І можна один ПК з нормальним великим монітором.
Олекса Позняк
Для Felix: Ещё один из эпохи Брежнева
unforgiven
Для Felix: які нах.. уй "графопроектори, діапроектори, епіпроектори"? Ви прикалуєтеся, б л я?
Коментувати
тут вчитель кричит о том,
что"Треба міняти вчителів на кваліфікованих працівників, здатних до праці". А лишь ПОСЛЕ этого "підняти зарплатню в рази, забезпечити класні приміщення всім необхідним для роботи". Мультимедийная доска-это ерунда.У толкового учителя лишь ОН и мел (кроме химии-физики-биологии) работают на то, чтобы дети, мотивированные дети,ЗНАЛИ.БЕСтолковому необходимы доска,компьютеры,бла-бла-бла.НЕмотивированным хоть плач,хоть скач-НИЧЕГО НЕ помоет.Мотивацию ОБЕСПЕЧИВАЕТ явно не учитель.Но в лбом случае если подняти зарплат будет на ВТОРОМ(3-...) месте,то,звиняйте,УМНЫЙчеловек в школу НЕ пойдёт.Только не кричите о том,что в школе будут работать те,кто имеет иные источники дохода,а с детьми получает удовольствие.Это ВРАНЬЁ,поскольку в данном случае человек пришёл ЗА пенсией.А менять будут сколько угодно.Ни к чему это не приведёт.ДА на себ посмотрите.Кто из читающих работает на 3000 в месяц на полную отдачу?В смысле-КТО ЗА ЭТИ ДЕНЬГИотдаёт себя работе полностью?Так,чтобы не искать дополнительный доход.
inchichok
Для тут вчитель кричит о том,: я свою работу делаю несмотря ни на что, с полной отдачей, и таких знаю немало. Не нужно всех под одну гребенку. И да, дополнительных источников дохода не имею!
Замечательно.Вероятно дачи и огорода тое нет(это считается как дополнительный источник дохода)
Для inchichok: Тогда интерес вызывает Ваш возраст, время НАЧАЛА работы, возраст детей, устроенность Ваших детей.Как правило ТАКОЙ ответ вероятен от людей старше 55,которые обустроились во времена союза,или от людей, вторая половина которых зарабатывает явно не 3000 в месяц. Есть другие варианты?
inchichok
Не угадали ни разу, огород есть небольшой, вторая половина получает столько, сколько и я, работаю с 1996, есть ребенок школьного возраста. Ваше любопытство удовлетворено? Не делите все на черное и белое, мир, он цветной! Жилья своего не заработали, живем с бабушкой мужа, машины нет, отдыхать ездим редко. Но работу я выбирала сама, все надеялась, что будет лучше, но не сложилось. Так что теперь, сесть и плакать, надо работать, чтобы не стыдно в первую очередь перед собой и своей семьей
Коментувати
вчитель
Які нові стандарти,добрі люди! Треба міняти вчителів на кваліфікованих працівників, здатних до праці, підняти зарплатню в рази, забезпечити класні приміщення всім необхідним для роботи( мультимедійна дошка тощо) .Ось тоді вже можна говорити про нові стандарти освіти.
shaman
Для вчитель: На кого міняти? Школа це вам не колхоз! Міняти може означати, отримати ще гірших. Молодь у поодиноких випадках виявляє бажання йти у школу і працювати за копійки.
Еду в поезде. Разговорились с соседкой-умной девочкой,
Для shaman: родители которой работают в системе образования.На мысль дочери о профессии учителя срочное перенаправление в ВУЗ,по окончании которого она будет НЕ учителем и зарабатывать будет В РАЗЫ больше.А эти, извините,ИДИОТЫ (люди с ограниченным мышлением)наивно полагают,что в школу пойдут умные на НИЩЕНСКУЮ зарплату.Ага.Счас.Пришли.
Олекса Позняк
Дети не желают учиться - нету стимула.Каких учителей не поставь, результат будет один.Выпендриваются в основном те у кого дети отобранны, или случайно собрались умные и порядочные
Коментувати
Юрій
Пані Ліля. А коли в українських учителів буде польська зарплатня?
леся
"Ми зіткнулись з кризою змісту в сучасній українській школі, де учні здобувають лише суму певних знань. В той час, як у всьому світі головними в освітньому процесі стають цінності та компетентності. " Дорога п. Ліліє! З повагою спостерігаю ваші намагання змінити нашу прогнилу освіту. Але у нашій школі треба навести елементарний порядок, а саме : директор має бути педагогом з високими моральними якостями , А не аморальною особою , яка поділяє колектив на "своїх" і інших, причому випиває ав кабінеті творить чудеса. Вчитель ,який працює творчо має бути захищений від такого горе-керівника. Тож про яку суму знань ви говорите коли на уроках вчитель не годен пояснити тему, бо не знає матеріал. Тому ми ,батьки, мусимо шукати вчителів які би піготували наших дітей до ЗНО. А для чого тоді моїй дитині сидіти на уроках , витрачати час на непотрібні їй премети (наприклад "Людина і світ" які вчитель не годен пояснити , ба навіть урок не проводить)
думай
Информ. к размышлению.... - Что такое "ЯДРО знань"? "нові стандарти для нашої середньої освіти, зокрема базові цінності, компетентності і ядро знань для нової української школи», - зазначила Лілія Гриневич." Дело втом, что "ядра"-то знаний не может быть, по той простой причине, что Областей ЗНАНИЯ много и у каждой "области" знаний свой " БАЗОВЫЙ" ФУНДАМЕНТ!!! Тем более, что сами считаете "... беручи до уваги виклики, пов’язані з інформаційною епохою". А ИНФОРМАЦИИ-то много и ВО ВСЕХ ОБЛАСТЯХ Знаний.
Треба
Зарплату і атестацію для педагогів як у Польщі - ось і все що там можна переймати!!!!
everest
Гриневич і криза слова-синоніми. Про який зміст освіти можна говорити?
Критик
Ми прийшли до краху науковості в освіті, яку ввели ще в 1976 році. По суті, тоді ми розпочали руйнування ефективної (на той час!) радянської моделі. Нині ми у пошуках нової моделі, яку все частіше називають компетентнісним підходом. Але все це у великому "тумані". Глибокий аналіз показує, що це чергова утопія і не може бути застосована в українському суспільстві на нинішньому етапі його розвитку. Ми все хочемо навчитися чомусь за кордоном (у поляків, фінів, чи ще когось). Натомість старанно обходимо потребу звернення до власних педагогічних джерел, де вже виписані основні засади побудови саме УКРАЇНСЬКОЇ освіти. Там ми знайдемо відповіді на більшість питань, які сьогодні є в школі.
ку
А Лілі тільки б кудись покататись.Півсвіту обїздила за освітянські кошти
Иван
Панi Лiля,народ правду говорить.Польськi пiдходи правильнi,а результати поганенькi. Це треба брати до уваги.
Laspi
Навіщо рівнятися на Польщу, яка ніколи не вирізнялася якістю освіти?
Овод
Кожен новий міністр освіти "працює над стандартами для української школи", але результати щось не вражають. Замість того щоб йти власним шляхом усе за державні кошти за кордон їздять.
***
Цікаво,чи повідомили скільки в цьому році дітей здало іспитів у консульствах,щоб навчатися в цій країні .Мабуть не то ,що багато , а дуже багато

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!