![]() |
Відомство хоче повернутись до співпраці та відбудови стосунків зі Світовим банком |
МОН планує відновити роботу зі Світовим банком
Міністерство освіти хоче повернутись до ґрунтовної співпраці та відбудови хороших стосунків зі Світовим банком у сфері освіти, що були втрачені за попереднього політичного керівництва. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час зустрічі з віце-президентом Світового Банку Сірілом Мюллером.
«Ми хочемо бачити повернення Світового банку до сфери освіти. Я думаю, що політика уряду останніх років показує, що саме освіта є одним із чільних пріоритетів нашої держави», – зазначила Лілія Гриневич.
Вона вказала на три пріоритетні сфери, в яких МОН особливо зацікавлене співпрацювати зі Світовим банком. Це, зокрема, співпраця для розвитку мережі старшої профільної школи, співпраця у сфері вищої освіти для виокремлення критеріїв для оцінки рівня якості освіти та комунікація реформ.
«Якщо ми говоримо про шкільну реформу та становлення старшої профільної школи – це дуже ємне завдання. Воно потребує величезної кількості ресурсів – часових, фінансових, людських. Я абсолютно переконана, що для цього потрібно починати роботу вже зараз і заручитися підтримкою великої кількості партнерів, і ми б хотіли бачити вас серед них. У вищій освіті неймовірний виклик – це критерії оцінки якості вищої освіти. Ми майже запустили роботу нової інституції – Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, їм також буде потрібна підтримка та допомога. Що не менш важливо – це комунікація реформ, адже система освіти дуже велика, реформа залежить від якості співпраці усіх залучених до її імплементації людей. Я відчуваю, що зараз саме в комунікації ми маємо значні складнощі», – пояснила міністр.
У свою чергу віце-президент Світового банку відзначив, що після зустрічей з українськими компаніями відчуває, що освітня реформа в усіх сферах від середньої до вищої та професійної освіти в Україні назріла давно.
«Практично в усіх компаніях, де я мав зустрічі, мені жалілися, що роботодавці мусять перенавчати тих, кого вони беруть на роботу, давати їм нові навички. Основне, на що вони орієнтуються, – це яку школу чи університет закінчила ця людина. І якщо це хороший заклад і людина мала високі досягнення, значить, вона в принципі може вчитися. Але це не дуже ефективне використання ресурсів, коли роботодавець після навчання перенавчає працівника. Тому мені здається, що освітня реформа сьогодні є важливою для країни загалом», – зазначив Сіріл Мюллер.
Освіта.ua
07.02.2019