Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2021 р. № 497

Постанова КМУ № 376 від 27.03.2022 року

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

№ 376 від 27 березня 2022 року

Про внесення зміни до постанови
Кабінету Міністрів України
від 19 травня 2021 р. № 497

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести зміну до постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2021 р. № 497 “Про атестацію здобувачів ступеня фахової передвищої освіти та ступенів вищої освіти на першому (бакалаврському) та другому (магістерському) рівнях у формі єдиного державного кваліфікаційного іспитуˮ (Офіційний вісник України, 2021 р., № 42, ст. 2549), доповнивши її пунктом 11 такого змісту:

  • “11. Установити, що у 2022 році атестація здобувачів ступенів фахової передвищої, вищої освіти за спеціальностями галузей знань 08 Право, 12 Інформаційні технології, 14 Електрична інженерія, 21 Ветеринарна медицина, 25 Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону, 26 Цивільна безпека, 27 Транспорт, 28 Публічне управління та адміністрування, 29 Міжнародні відносини здійснюється без проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту у формі, визначеній закладом фахової передвищої або вищої освіти. Атестація здобувачів ступеня вищої освіти на другому (магістерському) рівні за спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’яˮ у 2021/22 навчальному році здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 2022 р. № 316 “Деякі питання атестації здобувачів ступеня вищої освіти на другому (магістерському) рівні за спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’яˮ в умовах воєнного стану.ˮ.

Прем’єр-міністр України                    Д. Шмигаль

Освіта.ua
27.03.2022

Популярні новини
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
У МОН і ВР оголосили ініціативу з перевірки дисертацій Міністр та голова комітету ВР відмовляться від наукових ступенів у разі плагіату
МОН впровадить реформи для порятунку вищої освіти МОН реалізовуватиме комплекс реформ, спрямованих на порятунок вищої освіти
Пільги та конкурси при вступі містять високі корупційні ризики  Справедливий доступ до вишів залишається однією з проблем, що пов'язана з корупційними ризиками
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів