Про утворення та затвердження складу робочої групи з розроблення концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти

Наказ МОН № 1090 від 02.12.2022 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1090 від 02 грудня 2022 року

Про утворення та затвердження
складу робочої групи з розроблення
концептуальних засад реформування
історичної освіти в системі загальної
середньої освіти

Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (зі змінами), підпункту 2 пункту 5 наказу Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698 «Про надання грифа оновленим навчальним програмам», з метою розроблення концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти в контексті висвітлення питань національної ідентифікації, реалізації нової концепції національно-патріотичного виховання НАКАЗУЮ:

1. Утворити робочу групу з розроблення концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти (далі - Робоча група), затвердивши її склад, що додається.

2. Робочій групі розробити проект концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти та до 1 червня 2023 року подати на розгляд директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти (Єресько О.).

3. Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти (Єресько О.) подати концептуальні засади реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти в установленому порядку на затвердження керівництву Міністерства освіти і науки України до 1 липня 2023 року.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рогову В.

Міністр                                     Сергій Шкарлет

Освіта.ua
02.12.2022

Популярні новини
Учнів 4 та 9 класів офіційно звільнили від ДПА Скасування державної підсумкової атестації відбувається вже вчетверте поспіль
Мінімальний поріг НМТ нижчий за поріг вгадування, – міністр Поріг тестових балів за виконання блоків мультитесту, є нижчим за поріг вгадування
Шкільні знання з історії перевіряють на ДПА, – голова комітету ВР Засвоєння випускниками шкіл знань перевіряється під час ДПА, а не вступних іспитів
Суспільний діалог щодо моделі НМТ завершений, – міністр Парламент найближчим часом має затвердити презентовану МОН модель вступу до вишів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів