Osvita.ua Законодавство Середня освіта Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, зат

Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, зат

Лист МОН № 1/9-322 від 18.05.18 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-322 від 18 травня 2018 року

Директорам закладів загальної середньої освіти,
працівникам органів управління освітою
місцевих органів виконавчої влади
та органів місцевого самоврядування

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих
предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або
часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена
Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою
Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 р.

Шановні колеги!

У відповідь на численні прохання педагогічних працівників, роз’яснюємо, як застосовуватиметься Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, визначений наказом Міністерства освіти і науки України № 128 від 20.02.2002 р., в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 р.

Погодинне співвідношення між освітніми галузями за роками навчання встановлює базовий навчальний план початкової освіти, визначаючи загальну щорічну кількість годин за освітніми галузями (див. абзац 21 та додаток 2 до Стандарту).

У процесі інтеграції кількість навчальних годин, передбачених на вивчення кожної освітньої галузі базовим навчальним планом, перерозподіляється таким чином, що їх сумарне значення не зменшується. Це відображається в типових освітніх програмах, освітніх програмах закладів загальної середньої освіти (абзац 24 Стандарту).

Поділ класів на групи здійснюється незалежно від того, як розподілений між окремими й інтегрованими предметами час, відведений на відповідні освітні галузі.

Така практика апробується у процесі всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» на базі пілотних закладів освіти. За проміжними результатами цієї апробації готуються відповідні методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у початковій школі.

Разом з тим повідомляємо, що з огляду на необхідність приведення нормативних актів, що регулюють правові засади організації та діяльності закладів загальної середньої освіти, у відповідність до Закону про освіту, прийнятого 5 вересня 2017 року, Міністерством освіти і науки здійснюється підготовка змін до наказу № 128 від 20.02.2002 року. Нова редакція цього наказу забезпечить рівні умови для всіх учасників освітнього процесу та закладів освіти, незалежно від того, за якою освітньою програмою вони працюють.

З повагою
Заступник міністра                        Павло Хобзей

Освіта.ua
18.05.2018

Популярні новини
У «Голосі» пропонують відмінити надбавки вчителям, - профспілка «Голос» пропонує збільшити робочий час педпрацівників та відмінити надбавки вчителям
МОН затвердило нову редакцію програм початкової школи У новій редакції викладені програми, що розроблені під керівництвом Олександри Савченко та Романа Шияна
Учителі-учасники сертифікації отримали запрошення на ЗНО Адреса проведення ЗНО зазначена в електронних кабінетах учасників сертифікації
МОН пропонує підвищити зарплати молодим вчителям Комітет ВР розглядає пропозиції МОН щодо підвищення зарплат молодим вчителям
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Nick
Чи має право учень вибирати групу в які йому бути , першій чи другі? Справа в тому , що мій клас поділили на 2 групи (і мене послали в другу) я , як і половина 2 групи не хочу , щоб нас вчила Наталія Ігорівна а хочу , щоб мене перемістили в 1 групу до іншої вчительки , з таким проханням я прийшов до директора школи й попросив це , а в відповідь вона мені відмовила , сказала , що ні , так не можна!
Ольга
Чи буде поділ на групи, якщо в класі за списком 28 дітей,але з них 1 дитина на індивідуальному навчанні,але вона також відвідує уроки з усім класом?
Альона
В класі 35 учнів (не НУШ). Ніколи поділу на українську мову не було. Ці роз’яснення треба в районних управліннях освіти робити, можливо щось зміниться
Долищинская Людмила
Як бути в тому випадку , коли відсутні приміщення і вчитель для поділу класу на групи( у класі 31 учень)? Чи має право вчитель отримувати 50% вартості уроку добавки за проведення уроку укр мови в такому класі? Фактично одночасно працюючи з двома групами .
777
Для Долищинская Людмила: а чому неможна організувати поділ одночасно з іноземною? 1 урок половина класу халишається на українську, а інша йде в клас іноземної мови, на наступному уроці міняються.
Долищинская Людмила
У нас 2 вчителя анг мови одночасно працюють з 2 групами в різних кабінетах
Коментувати
учитель
І після всього - величезний знак питання! Хоча ділитися на групи класи мають. Не знають вже де і на чому зекономити. Тільки на дітях та учителях.
Світлана
Понятно, что ничего не понятно((. Информатика делится? А английский? Сколько человек должно быть в классе, чтобы было деление на подгруппы?
Людмила
Для Світлана: 28
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!