Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про розроблення програм для проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році

Про розроблення програм для проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році

Наказ МОН № 64 від 29.01.15 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 64 від 29 січня 2015 року

Про розроблення програм для
проведення зовнішнього незалежного
оцінювання у 2016 році

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1095 "Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти" та з метою удосконалення системи конкурсного відбору вступників до вищих навчальних закладів наказую:

1. Департаментам загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.), вищої освіти (Коровайченко Ю. М.) спільно з Інститутом модернізації змісту освіти забезпечити до 1 березня цього року розроблення програм для проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році з української мови та літератури, англійської, німецької, французької, іспанської, російської, угорської, румунської, польської, молдовської, кримськотатарської, словацької, болгарської, новогрецької мов, математики, історії України, географії, біології, фізики та хімії (далі – програми) відповідно до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.

2. Затвердити склад робочих груп з розроблення програм, що додається.

3. Робочим групам та департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю.Г.):

3.1. розробити до 1.03.2015 проекти програм;

3.2. розмістити до 05.03.2015 проекти програм для проведення зовнішнього незалежного оцінювання для громадського обговорення на офіційному веб-сайті Міністерства (www.mon.gov.ua);

3.3. За наслідками громадського обговорення доопрацювати до 15.04.2015 проекти програм з урахуванням зауважень.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Заступник Міністра       Павло Полянський

Додаток до наказу
Міністерства освіти  і науки України
№ 64 від 29.01.2015

Склад робочих груп
з розроблення програм зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році

Українська мова та література

  • Коваленко Людмила Тарасівна, викладач кафедри методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, заступник директора;
  • Новосьолова Валентина Іванівна, старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України;
  • Авраменко Олександр Миколайович, доцент кафедри методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Єременко Олена Володимирівна, доктор філологічних наук, професор кафедри української літератури, компаративістики і соціальних  комунікацій Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Тищенко Оксана Миколаївна, старший науковий співробітник Інституту української мови НАН України;
  • Михайлова Наталія Вікторівна, вчитель української мови і літератури ліцею "Наукова зміна" м. Києва, вчитель-методист;
  • Кривутенко Тамара Анатоліївна, вчитель української мови і літератури гімназії № 32 м. Києва, вчитель-методист;
  • Поливач Валентина Дмитрівна, вчитель української мови і літератури спеціалізованої школи № 102 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва, вчитель-методист;
  • Рубан Людмила Йосипівна, вчитель української мови і літератури спеціалізованої школи № 76 імені О.Гончара м. Києва , вчитель-методист;
  • .Тарасенко Олена Олександрівна, вчитель української мови і літератури  гімназії № 117 імені Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва, вчитель-методист;
  • Дмитренко Галина Кононівна, вчитель української мови і літератури гімназії "Троєщина", вчитель-методист.

Російська мова

  • Давидюк Людмила Володимирівна, доцент кафедри методики викладання російської мови та світової літератури Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук – голова;
  • Дядечко Людмила Петрівна, професор кафедри російської мови Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор філологічних наук;
  • Кошкіна Жанна Олексіївна, методист відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти;
  • Халабаджах Інна Михайлівна вчитель-методист, вчитель російської мови та світової літератури загальноосвітнього навчального закладу "НВК-"іцна-613" Голосіївського району м. Києва.

Англійська мова

  • Калініна Лариса Вадимівна, завідуюча кафедри методики викладання англійської мови та прикладної лінгвістики Житомирського національного університету імені Івана Франка;
  • Коваленко Оксана Ярославівна, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки;
  • Несвіт Алла Миколаївна, вчитель ШДС "Оріяна" м. Києва;
  • Сіжук Дарина Олександрівна, експерт консультант екзаменаційного департаменту Кембриджського університету;
  • Шаленко Олександр Павлович, незалежний експерт міжнародних проектів;
  • Самойлюкевич Інна Володимирівна, доцент кафедри методики викладання англійської мови та прикладної лінгвістики Житомирського національного університету імені Івана Франка;
  • Шопулко Марія Никифорівна, методист з іноземних мов відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Німецька мова

  • Гамзюк Микола Васильович, завідуючий кафедри німецької філології Київського національного лінгвістичного університету, доктор філологічних наук, професор – голова;
  • Басай Надія Пилипівна, старший науковий співробітник лабораторії методики викладання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України;
  • Горбач Людмила Володимирівна, вчитель ЗОСШ № 178 м. Києва;
  • Коваленко Оксана Ярославівна, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки;
  • Свиридюк Віра Петрівна, доцент кафедри німецької філології Київського національного лінгвістичного університету, кандидат педагогічних наук;
  • Шопулко Марія Никифорівна, методист з іноземних мов відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Французька мова

  • Крючков Георгій Георгійович, завідувач кафедри французької філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор філологічних наук, професор – голова;
  • Клименко Юрій Михайлович, вчитель гімназії № 2 м. Біла Церква Київської області;
  • Коваленко Оксана Ярославівна, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки;
  • Лабенко Ольга Андріївна, доцент кафедри французької філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук;
  • Шопулко Марія Никифорівна, методист з іноземних мов відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти;
  • Файзуліна Лариса Матвіївна, вчитель ЗОСШ № 248 м. Києва.

Іспанська мова

  • Редько Валерій Григорович, завідувач лабораторії методики викладання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України – голова;
  • Коваленко Оксана Ярославівна, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки;
  • Пліенко Валентина Петрівна, заступник директора гімназії № 176 м. Києва;
  • Скробот Алла Іванівна, доцент кафедри романської філології Київського національного лінгвістичного університету, кандидат філологічних наук;
  • Чмир Валерія Іванівна, вчитель ЗОСШ № 64 м. Києва;
  • Шопулко Марія Никифорівна, методист з іноземних мов відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Історія

  • Лисенко Олександр Євгенович, завідувач відділу історії України періоду Другої світової війни Інституту історії НАН України, доктор історичних наук (голова);
  • В’ятрович Володимир Михайлович, директор Українського інституту національної пам'яті, кандидат історичних наук;
  • Гирич Ігор Борисович завідувач відділом Інституту археографії завідувач відділом Інституту археографії та джерелознавства імені Михайла Грушевського НАН України, кандидат історичних наук;
  • Євтушенко Раїса Іванівна, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки;
  • Гаврилюк Жанна Миколаївна, вчитель історії гімназії "Діалог" м. Києва, вчитель-методист;
  • Гісем Олександр Володимирович методист, з  історії ЗНЗ "Міжнародна українська школа", кандидат історичних наук;
  • Головко Володимир  Вікторович старший науковий співробітник Інституту історії України НАН України, кандидат історичних наук;
  • Лєбєдєва Юлія Геннадіївна,  заслужений вчитель України;
  • Лоха Людмила Олексіївна, вчитель  історії ліцею № 100 "Поділ", заслужений вчитель України;
  • Малієнко Юлія Борисівна, старший науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук;
  • Мартинюк Олександр Олександрович, вчитель історії СЗШ №138 м. Києва, вчитель-методист;
  • Рукасс Андрій Олегович, доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат історичних наук;
  • Силенко Валерій Анатолійович, вчитель історії Першої міської гімназії м. Черкас, заслужений вчитель України;
  • Терно Сергій Олександрович, доцент Запорізького національного університету, кандидат педагогічних наук.

Математика

  • Безущак Оксана Омелянівна, доцент кафедри алгебри та математичної логіки, заступник декана механіко-математичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат фізико-математичних наук – голова;
  • Бурда Михайло Іванович Начальник відділу математичної та інформативної освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук;
  • Захарійченко Юрій Олексійович, заступник декана факультету інформатики Національного університету "Києво-Могилянська Академія", кандидат фізико-математичних наук, доцент;
  • Кушнір Юрій Анатолійович, вчитель  природничо-наукового ліцею № 145 м. Києва старший вчитель;
  • Репета Віктор Кузьмич доцент кафедри вищої та обчислювальної математики національного авіаційного університету, кандидат фізико-математичних наук;
  • Яценко Світлана Євгенівна доцент кафедри математики та методики навчання математики Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, кандидат педагогічних наук;
  • Циган Марина Зіновіївна Вчитель математики ліцею "Голосіївський" № 241 м. Києва;
  • Паньков Андрій, методист відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти;
  • Кудренко Богдан Віталійович, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки.

Фізика

  • Анісімов Ігор Олексійович, декан радіофізичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор фізико-математичних наук, професор – голова;
  • Селезнев Юрій Орлеанович, вчитель Олександрійської гімназії м. Києва, заслужений учитель України;
  • Сиротюк Володимир Дмитрович, завідувач кафедри теорії та методики навчання фізики і астрономії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор;
  • Чернецький Ігор Станіславович, вчитель фізики ЗОСШ № 95 м. Києва, голова асоціації вчителів фізики України;
  • Шиховцева Людмила Євгенівна, методист відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти;
  • Фіцайло Світлана Сергіївна, заступник начальника відділу змісту середньої освіти, мовної політики та освіти національних меншин  Міністерства освіти і науки України.

Хімія

  • Запорожець Ольга Антонівна, професор кафедри аналітичної хімії Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор хімічних наук, професор – голова;
  • Дубовик Олена Анатоліївна, начальник відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти;
  • Павленко Вадим Олександрович, доцент кафедри неорганічної хімії Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат хімічних наук, доцент;
  • Сергуніна Раїса Олександрівна, вчитель Навчально-виховного комплексу № 240 "Соціум" м. Києва, вчитель-методист;
  • Титаренко Наталія Володимирівна, методист Центру моніторингу столичної освіти;
  • Толмачова Валентина Сергіївна, завідуюча кафедри хімії Інституту природничо-географічної освіти Національного університету імені М.П. Драгоманова, кандидат хімічних наук, доцент;
  • Фіцайло Світлана Сергіївна, заступник начальника відділу змісту середньої освіти, мовної політики та освіти національних меншин Міністерства освіти і науки України.

Біологія

  • Балан Павло Георгійович, доцент кафедри біології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат біологічних наук, доцент – голова;
  • Безусько Алла Герасимівна, доцент кафедри біології Національного університету "Києво-Могилянська академія", кандидат біологічних наук, доцент;
  • Додь Володимир Васильович, вчитель ліцею "Лідер" № 171 м. Києва, вчитель-методист;
  • Компанець Тарас Анатолійович, доцент кафедри вірусології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат біологічних наук, доцент;
  • Курсон Валентина Василівна, старший викладач Ніжинського державного університету імені М.В. Гоголя;
  • Пасічниченко Олег Михайлович, доцент кафедри фізіології людини і тварин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат біологічних наук, доцент;
  • Фіцайло Світлана Сергіївна, заступник начальника відділу змісту середньої освіти, мовної політики та освіти національних меншин  Міністерства освіти і науки України;
  • Білявська Олена Вікторівна, методист відділу науково-методичного забезпечення змісту освіти основної і старшої школи відділення змісту загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Географія

  • Олійник Ярослав Богданович, декан Київського національного університету імені Тараса Шевченка, професор, доктор економічних наук
  • Гладковський Роман Васильович, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
  • Даценко Людмила Миколаївна, завідувач кафедри Київського національного університету імені Тараса Шевченка, професор, доктор географічних наук;
  • Забуга Наталія Іванівна, завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (секретар);
  • Коберник Сергій Георгійович, завідувач кафедри Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, професор, доктор педагогічних наук;
  • Муніч Нела Володимирівна, асистент кафедри Київського національного університету імені Тараса Шевченка, заслужений вчитель України, кандидат педагогічних наук, Голова асоціації вчителів географії України;
  • Пасько Володимир Феодосійович, доцент кафедри Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат географічних наук;
  • Рихлик Тамара Іванівна, вчитель Вишгородської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Київської області, заслужений вчитель України;
  • Гільберг Тетяна Георгіївна, завідувач кафедри Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат географічних наук;
  • Кудирко Василь Іванович, проректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук;
  • Паламарчук Лариса Борисівна, професор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук;
  • Уварова Ганна Євгеніївна, доцент Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету, кандидат географічних наук;
  • Топузов Олег Михайлович, директор Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор;
  • Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінетом географії Київського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Кримськотатарська мова

  • Покровська Ірина Леонідівна, доцент кафедри тюркології Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук;
  • Емірамзаєва Афізе Сеітмустафаївна, асистент кафедри тюркології Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Молдовська мова

  • Фєтєску Лариса Іванівна, методист науково-методичної лабораторії мов і літератур національних меншин Одеського обласного інституту удосконалення вчителів;
  • Дякону Марія Павлівна, вчитель молдовської мови і літератури Озернянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізмаїльського району Одеської області, вчитель-методист;
  • Арнауту Марія Петрівна, вчитель молдовської мови і літератури Озернянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ізмаїльського району, Одеської області, вчитель вищої категорії.

Польська мова

  • Біленька-Свистович Олександра Володимирівна, викладач кафедри польської філології Львівського національного університету імені Івана Франка
  • Мацькович Марія Романівна, методист Дрогобицької філії Інституту інноваційних технологій і змісту освіти  МОН України;
  • Лебедь Регіна Клеменсівна, учитель польської мови і літератури загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів ім. св. Магдалени № 10 м. Львова;
  • Іванова Марія Іванівна, учитель польської мови і літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. св. Магдалени № 10 м. Львова;
  • Ільчук  Віолетта Тадеушівна, учитель польської мови і літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. М. Конопницької № 24 м. Львова.

Румунська мова

  • Бостан Лора Олександрівна, доцент кафедри румунської та класичної філології Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат філологічних наук;
  • Говорнян Лілія Серафимівна, методист науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;
  • Андрухович Олена Георгіївна, вчитель румунської мови та літератури Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району Чернівецької області;
  • Попа Марія Костянтинівна, вчитель румунської мови та літератури Петрашівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Герцаївського району Чернівецької області;
  • Остафій Ольга Романівна, головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту управління освіти і науки Департаменту освіти і науки Чернівецької  облдержадміністрації;
  • Сувейко Наталія Олександрівна, вчитель румунської мови та літератури Молницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Герцаївського району Чернівецької області.

Угорська мова

  • Браун Єва Ласлівна, методист Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти,  викладач угорської мови і літератури;
  • Бардош Нора Степанівна, методист відділу освіти Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області, вчитель угорської мови і літератури;
  • Зикань Христина Імрівна, доцент кафедри гуманітарно-природничого факультету з угорською мовою навчання Ужгородського національного університету, кандидат філологічних наук;
  • Кейс Маргарита Юріївна, доцент Закарпатського угорського інституту ім. Ф.Ракоці ІІ, кандидат філологічних наук;
  • Пердук Іболя Елемирівна, учитель-методист угорської мови і літератури Малогеєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ужгородського району Закарпатської області.

Болгарська мова:

  • Бузіян Наталія Степанівна - методист науково-методичної лабораторії мов і літератур національних меншин Одеського обласного інституту удосконалення вчителів;
  • Кара Наталя Василівна - заступник директора з навчально-методичної роботи, вчитель болгарської мови та літератури освітнього закладу "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського";
  • Арнаутова Наталя Анатоліївна - вчитель болгарської мови та літератури освітнього закладу "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського".

Словацька мова:

  • Пахомова Світлана Миколаївна - завідувач кафедри словацької мови і літератури Ужгородського національного університету, доктор філологічних наук, професор;
  • Касинець Наталія Іванівна - учитель словацької мови і літератури спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 із поглибленим вивченням словацької мови  м. Ужгорода;
  • Огражанські Надія Миколаївна - учитель словацької мови та літератури спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 із поглибленим вивченням словацької мови  м. Ужгорода;
  • Сергійчук Юліана Павлівна - методист кабінету національних спільнот Закарпатського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Новогрецька мова:

  • Добра Олена Михайлівна - завідувач відділу освіти Федерації грецьких товариств України (ФГТУ), викладач російської мови і літератури та новогрецької мови;
  • Кіор Тетяна Миколаївна - вчитель новогрецької мови спеціалізованої школи з поглибленим вивченням новогрецької мови І-ІІІ ступенів №46 м. Маріуполь Донецької області;
  • Потіпак Юлія Анатоліївна - доцент кафедри грецької філології Маріупольського державного університету, кандидат філологічних наук.

Освіта.ua
29.01.2015


Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Школа має заохочувати дітей до навчання, - Гриневич Потрібно переорієнтувати навчання на освоєння знань та умінь, які потрібні сучасній людині
Перший урок в школах присвятять незалежності України Перший урок пропонують присвятити відзначенню 25-ї річниці незалежності України
У МОН відзвітували за 100 днів роботи У Міністерстві освіти і науки підготували звіт про діяльність відомства за 100 днів роботи нового уряду
У серпні презентують Концепцію нової української школи З документом можна буде ознайомитися заздалегідь та висловити свої пропозиції
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Софія
Для чого робити обов’язкові ЗНО з іноземних мов, якщо більшість навіть своєї рідної досконало не знає. Краще б зробили історію України обов’язковою для всіх. Тому що, історія - це своєрідний фундамент на якому тримається уся держава. І історію легше підтягнути ніж англійську.
Олександр
Для Софія: ти взагалі головою думаєш? Англійська хоч в житті знадобиться, а історія тобі навіщо? Якщо ти її так любиш можеш здавати, але таке писати не смій!
Коментувати
Оля
Це просто неприпустимо ! Тисячі людей повинні менш ніж за рік досконало вивчити і повторити програму з 5 предметів за 11 років !?Треба було попередити хоча б за 2 роки ,щоб можна було встигнути підготуватися . Так підготуватися важко , учням 11 класів і так треба встигати досконало вивчити необхідні їм предмети і вчитися в школі , в багатьох репетитори .Як можно встигнути за рік підготуватися до 5 зно та вчитися в школі ?
Настя
Для Оля: Вчитись якісно на протязі 5-11 класів важко? Якщо так, то вища освіта не для вас. Не треба жалітися, треба вчитися.
Коментувати
Бож
Які предмети обов`язкові на 2016 рік?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Розвиток дитини

Дякую,
не показуйте мені це!