Щодо вдосконалення фахової майстерності вчителів іноземних мов

Лист МОН № 1/9-495 від 26.09.14 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-495 від 26 вересня 2014 року

Управління (департаменти) освіти і науки (молоді та спорту)
обласних, Київської міської державних адміністрацій,
обласні інститути післядипломної педагогічної освіти

Щодо вдосконалення фахової
майстерності вчителів іноземних мов

З метою реалізації основних положень "Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом" у частині, що стосується освіти, для України є особливо важливим забезпечення умов оволодіння іноземною мовою учнями загальноосвітніх навчальних закладів.

Концептуальні зміни, що відбуваються в галузі освіти, потребують постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних працівників у цілому й вчителів іноземних мов зокрема.

Як свідчать дані моніторингу стану вивчення іноземних мов, результати зовнішнього незалежного оцінювання, вчителі іноземної мови мають нагальну потребу підвищувати свій фаховий рівень через участь у міжнародних проектах, програмах та курсах.

Відтак, з метою адаптації програм фахової перепідготовки вчителів іноземної мови до загальноєвропейських освітніх стандартів та подолання усталених стереотипів щодо ролі вчителя у навчально-виховному процесі як передавача інформації вважаємо за доцільне заохочувати вчителів іноземної мови загальноосвітніх навчальних закладів до участі у таких програмах та проектах.

Вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали у міжкурсовий період міжнародний сертифікат (диплом) CELTA, TKT – англійська мова; PRO-FLE – французька мова; GIDELFO – Professionelle Qualifizierung von Deutschlehrern – німецька мова зазначені вище сертифікати є підставою для зарахування годин фахової підготовки під час проходження планових курсів в інституті післядипломної педагогічної освіти.

Заступник Міністра       Павло Полянський

Освіта.ua
26.09.2014

Популярні новини
Уряд встановив дату початку навчального року Новий навчальний рік у школах розпочнеться 1 вересня і завершиться 30 червня
Учителів і учнів зруйнованих шкіл переведуть до інших Усі вчителі та учні шкіл, які зазнали пошкоджень, будуть переведені до сусідніх шкіл
Вимоги оплати документів про освіту є незаконними, – МОН Свідоцтва про базову та повну середню освіту й додатки до них видаються безоплатно
У МОН не бачать загроз масового скорочення вчителів Майже 700 тисяч учнів перебуває за кордоном, 70 тисяч змінили місце перебування
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
nataly
Це добре, пане заступнику Міністра. Проте не з вчителів потрібно починати, а зі зміни умов викладання: а) перегляду застарілих інструкцій щодо поділу учнів класу на групи ( чи можна якісно навчити 27 учнів?); б) обладнання кабінетів іноземної мови лінгафонними пристроями; в) збільшення кількості годин викладання (за 2 години в тиждень не реально навчити дітей мові, якої вони не чують щодня); Г) перегляду існуючих програм та підручників. Аналізуючи результати ЗНО, які були опубліковані на сайті, зверніть увагу, що по 200 балів набрали випускники спеціалізованих шкіл, де не 2 години на тиждень і в групі 10-12 чоловік.
Наталія
Для nataly: Згідна. А ще непогано б було під час навчання майбутніх вчителів в вишах започаткувати обов’язкове стажування в англомовних країнах (за рахунок держави, якщо студент навчається на бюджеті)))))
Василь
Безумовно змінити умови викладання потрібно, але не лише для вчителів іноземних мов. Значно складніше навчити сьогодні біології чи фізиці, а там вчитель працює з усім класом і за перевірку зошитів не платять, при 30 лабораторно-практичних роботах в 6 класі! "Вибивати" преференції легко, а єфективно працювати не має бажання 80% вчителів іноземної мови - нехай по 5 слів виучують за урок і за період навчання - величезний словарний запас, бо в уроках біології до 20 термінів в уроці - і нічого, і навчаємо, і в медінститути вступають, і за кордоном навчаються...
Коментувати