Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році

Лист МОН № 1/9-374 від 25.07.14 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-374 від 25 липня 2014 року

Департаменти (управління) освіти і науки
обласних та Київської міської державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

Стан та особливості діяльності
психологічної служби системи освіти
у 2014-2015 навчальному році

З метою реалізації  статей 21, 22 Закону України "Про освіту" Міністерство надсилає для використання в роботі інструктивно-методичний лист "Про стан та особливості діяльності працівників психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році", перелік рекомендованих джерел та фахових періодичних видань.

Необхідно вжити заходів щодо максимального забезпечення навчальних закладів практичними психологами та соціальними педагогами, методистами з психологічної служби районних  (міських) методичних кабінетів, працівниками навчально-методичних кабінетів (центрів) психологічної служби системи освіти і налагодження належного психологічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу.

Додатки на 19 арк.

Заступник Міністра       Павло Полянський

Освіта.ua
25.07.2014

Популярні новини
Стало відомо, які канали покажуть «Школу онлайн» Проект забезпечить доступ до дистанційної освіти для всіх школярів з 5-го по 11-й клас
Проект «Всеукраїнська школа онлайн» стартує 6 квітня У межах проекту 40 педагогів з Києва на час карантину стануть вчителями для всієї України
МОН рекомендує перенести атестацію вчителів Міносвіти рекомендує атестаційним комісіям усіх рівнів перенести свої засідання
ДПА для учнів 4-х і 9-х класів скасовано Проведення державної підсумкової атестації для учнів 4-х та 9-х класів у 2020 році буде скасовано
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!