Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції профільного навчання у старшій школі

Наказ МОН № 1550 від 4.11.13 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1550 від 4 листопада 2013 року

Про затвердження плану заходів
щодо реалізації Концепції профільного
навчання у старшій школі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної освіти", рішення колегії Міністерства освіти і науки від 27 серпня 2013 року протокол № 4/1-2, наказу Міністерства освіти і науки України від 21.10.2013 № 1456 "Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі" та з метою модернізації змісту загальної середньої освіти наказую:

1. Затвердити План заходів щодо реалізації Концепції профільного навчання у старшій школі, що додається.

2. Структурним підрозділам Міністерства освіти і науки, Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, Національній академії педагогічних наук України (В.Г. Кремень – за згодою)  забезпечити необхідні умови для реалізації завдань, визначених планом заходів.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Заступник міністра       Б.М. Жебровський

Освіта.ua
04.11.2013

Популярні новини
Лише 38% шкіл зможуть продовжити звичайну роботу Лише 38 % українських шкіл зможуть з 23 вересня працювати офлайн і не переходити на дистанційне навчання
В Україні запроваджено жовтий рівень епідемічної небезпеки Освітні заклади працюватимуть за умови вакцинації не менше як 80% працівників
Для закладів освіти запрацюють вимоги жовтого рівня карантину Найближчим часом уся територія України перейде на жовтий рівень епідемічної небезпеки
Уряд продовжив адаптивний карантин до грудня В Україні продовжили адаптивний карантин та режим надзвичайної ситуації до 31 грудня 2021 року
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів