Osvita.ua Законодавство Середня освіта

Про затвердження Положення про всеукраїнський конкурс "Учитель року"

Постанова КМУ № 638 від 11.08.95 року

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
(Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

№ 638 від 11 серпня 1995 року

Про затвердження Положення про
всеукраїнський конкурс "Учитель року"

На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 р. № 489 "Про всеукраїнський конкурс "Учитель року" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про всеукраїнський конкурс "Учитель року", що додається.

2. Міністерству фінансів, Уряду Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям передбачати у відповідних бюджетах кошти на проведення щорічного всеукраїнського конкурсу "Учитель року".

3. Установити, що перший всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться у 1995/96 навчальному році.

Прем'єр-міністр України Є. МАРЧУК

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 серпня 1995 р. № 638

ПОЛОЖЕННЯ
про всеукраїнський конкурс "Учитель року"

(У тексті Положення слово "Міносвіти" замінено словом "МОН" згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

1. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" є одним із заходів реалізації Державної національної програми "Освіта" ("Україна XXI століття") і проводиться з метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків.

Завданнями конкурсу є:

  • піднесення ролі вчителя у суспільстві і підвищення престижності цієї професії;
  • привернення уваги громадськості, органів влади до проблем освіти;
  • сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності вчителя;
  • поширення передового педагогічного досвіду;
  • забезпечення незалежної експертної оцінки педагогічної діяльності.

2. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводить МОН разом з Академією педагогічних наук, Творчою спілкою вчителів, Педагогічним товариством.

МОН за поданням зазначених організацій затверджує щороку до 1 жовтня склад центрального оргкомітету конкурсу та фахові журі.

3. Центральний оргкомітет конкурсу визначає фахи (не більше ніж п'ять), з яких проводиться конкурс у поточному навчальному році, встановлює критерії відбору поданих на конкурс матеріалів, умови та порядок проведення заключної частини конкурсу і не пізніше як за місяць до початку першого туру забезпечує їх доведення до відома педагогічної громадськості.

4. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться щороку у три тури:

перший - районний (міський) - грудень;

другий - республіканський в Автономній Республіці Крим, обласний, Київський та Севастопольський міські - січень-лютий;

третій - заключний, проводиться поетапно:

  • відбірковий - березень;
  • фінальний - квітень.

(Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

5. Для проведення першого і другого туру утворюються на місцях оргкомітети конкурсу і журі з кожного фаху.

Склад районного (міського) оргкомітету конкурсу і журі затверджується районним (міським) відділом (управлінням) освіти за поданням районного (міського) методичного кабінету та фахових асоціацій учителів (за їх наявності).

Склад оргкомітету і журі конкурсу в Автономній Республіці Крим, області, мм. Києві і Севастополі затверджується відповідним органом управління освітою за поданням науково-методичної установи та фахових асоціацій (за їх наявності).

6. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться на добровільних засадах. У конкурсі беруть участь педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи - громадяни України незалежно від освіти, набутого фаху і віку, які мають стаж педагогічної роботи не менш як 5 років.

(Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

7. Для участі в конкурсі претендент подає районному (міському) оргкомітету такі матеріали:

  • заяву про бажання брати участь у конкурсі "Учитель року";
  • опис власного досвіду, що розкриває оригінальність педагогічних ідей, методів, технологій; аналіз результатів праці.

За бажанням учитель може подати оргкомітету й інші матеріали (в тому числі відгуки наукових установ, фахових асоціацій), що глибше розкривають його творчі здобутки.

8. До участі в кожному наступному турі допускаються переможці попереднього туру з кожного фаху, на яких оргкомітет подає матеріали, перелічені в пункті 7 цього Положення.

Якщо перший чи другий тур в окремих регіонах не проводився, бажаючі взяти участь у третьому турі можуть надіслати до центрального оргкомітету матеріали, зазначені у пункті 7 цього Положення.

9. Центральний оргкомітет конкурсу приймає заяви з необхідними матеріалами з 1 до 10 березня поточного року.

За результатами відбіркового етапу претендентам надсилаються запрошення для подальшої участі в конкурсі.

Фінальний етап третього туру конкурсу проводиться у другій половині квітня поточного року.

(Пункт 9 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

10. На відбірковому етапі третього туру визначаються учасники фінального етапу конкурсу (не більш як 12 осіб з кожного фаху).

На фінальному етапі третього туру визначаються переможець та лауреати конкурсу з кожного фаху.

(Пункт 10 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

10-1. На підставі висновків фахових журі центральний оргкомітет вносить колегії МОН пропозиції щодо присвоєння переможцям конкурсу звання "Заслужений учитель України".

(Положення доповнено пунктом 10-1 згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

10-2. Переможці конкурсу нагороджуються грошовими преміями кожний у розмірі 5 тис. гривень; лауреати, які посіли друге та третє місця з кожного фаху, - по 3 і 2 тис. гривень відповідно.

(Положення доповнено пунктом 10-2 згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

10-3. Переможці, лауреати та учасники третього туру конкурсу нагороджуються дипломами, цінними подарунками центрального оргкомітету у межах встановленого кошторису, а також можуть бути представлені до державних нагород і відомчих заохочувальних відзнак.

(Положення доповнено пунктом 10-3 згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

11. Фінансові витрати на підготовку і проведення першого і другого туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року" провадяться за рахунок місцевих бюджетів, на організацію третього туру і забезпечення нагородження його переможців - за рахунок асигнувань Державного бюджету.


11.08.1995

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Мария
Доброго дня , скажiть, будь ласка,тчи мають право бути членами журi представники зацiкавлених шкiл , чи можуть вони давати уроки на своих дiтях iкому можно поскаржитися в разiпорушень ?Дякую
Леонідович
СПРАВЖНІМИ Завданнями конкурсу є: 1. ЗМЕНШЕННЯ ролі вчителя у суспільстві (вчитель більше творити бумаг = менше буде у суспільстві) і повне ЗНИЩЕННЯ престижності цієї професії; 2. ВІДВЕРНЕННЯ уваги громадськості, органів влади від проблем освіти; (заболтати = дати по 100 грн. премії та звання переможцям, показати що нема проблем) 3. ЗАВАЖАТИ творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності вчителя; (з цим конкурси найкраще справляються, бо на творчий розвиток часу не залишається). 4. ЗАТРИМАННЯ передового педагогічного досвіду; (гроші держави і вчителів що витрачаються на подібні конкурси, можна було б використати на підручники дітям чи щось подібне, це булоб дійсно якесь поширення досвіду). 5. забезпечення ЗАЛЕЖНОЇ експертної оцінки педагогічної діяльності (приймаючи участь вчитель справді відчуває себе рабом, а раб може виховати лише раба, напевно цього й хоче від нас наша влада).
вчитель
Чому методисти районних відділів освіти примусово заставляють брати участь у цьому конкурсі шантажуючи атестацією і неприсвоєнням категорії
Ого
Для вчитель: А скільки ж у Вас районних відділів освіти ? І прямо таки всі ці відділи заставляють ???
Леонідович
Для Ого: Так! Прямо таки всі ці відділи заставляють і обласні і районні ще й у школі нажаль (((
вчитель
Районний відділ один але заставляють багатьох
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!