Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про затвердження Положення про всеукраїнський конкурс "Учитель року"

Про затвердження Положення про всеукраїнський конкурс "Учитель року"

Постанова КМУ № 638 від 11.08.95 року

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
(Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

№ 638 від 11 серпня 1995 року

Про затвердження Положення про
всеукраїнський конкурс "Учитель року"

На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 р. № 489 "Про всеукраїнський конкурс "Учитель року" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про всеукраїнський конкурс "Учитель року", що додається.

2. Міністерству фінансів, Уряду Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям передбачати у відповідних бюджетах кошти на проведення щорічного всеукраїнського конкурсу "Учитель року".

3. Установити, що перший всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться у 1995/96 навчальному році.

Прем'єр-міністр України Є. МАРЧУК

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 серпня 1995 р. № 638

ПОЛОЖЕННЯ
про всеукраїнський конкурс "Учитель року"

(У тексті Положення слово "Міносвіти" замінено словом "МОН" згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

1. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" є одним із заходів реалізації Державної національної програми "Освіта" ("Україна XXI століття") і проводиться з метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків.

Завданнями конкурсу є:

  • піднесення ролі вчителя у суспільстві і підвищення престижності цієї професії;
  • привернення уваги громадськості, органів влади до проблем освіти;
  • сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності вчителя;
  • поширення передового педагогічного досвіду;
  • забезпечення незалежної експертної оцінки педагогічної діяльності.

2. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводить МОН разом з Академією педагогічних наук, Творчою спілкою вчителів, Педагогічним товариством.

МОН за поданням зазначених організацій затверджує щороку до 1 жовтня склад центрального оргкомітету конкурсу та фахові журі.

3. Центральний оргкомітет конкурсу визначає фахи (не більше ніж п'ять), з яких проводиться конкурс у поточному навчальному році, встановлює критерії відбору поданих на конкурс матеріалів, умови та порядок проведення заключної частини конкурсу і не пізніше як за місяць до початку першого туру забезпечує їх доведення до відома педагогічної громадськості.

4. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться щороку у три тури:

перший - районний (міський) - грудень;

другий - республіканський в Автономній Республіці Крим, обласний, Київський та Севастопольський міські - січень-лютий;

третій - заключний, проводиться поетапно:

  • відбірковий - березень;
  • фінальний - квітень.

(Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

5. Для проведення першого і другого туру утворюються на місцях оргкомітети конкурсу і журі з кожного фаху.

Склад районного (міського) оргкомітету конкурсу і журі затверджується районним (міським) відділом (управлінням) освіти за поданням районного (міського) методичного кабінету та фахових асоціацій учителів (за їх наявності).

Склад оргкомітету і журі конкурсу в Автономній Республіці Крим, області, мм. Києві і Севастополі затверджується відповідним органом управління освітою за поданням науково-методичної установи та фахових асоціацій (за їх наявності).

6. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться на добровільних засадах. У конкурсі беруть участь педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи - громадяни України незалежно від освіти, набутого фаху і віку, які мають стаж педагогічної роботи не менш як 5 років.

(Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

7. Для участі в конкурсі претендент подає районному (міському) оргкомітету такі матеріали:

  • заяву про бажання брати участь у конкурсі "Учитель року";
  • опис власного досвіду, що розкриває оригінальність педагогічних ідей, методів, технологій; аналіз результатів праці.

За бажанням учитель може подати оргкомітету й інші матеріали (в тому числі відгуки наукових установ, фахових асоціацій), що глибше розкривають його творчі здобутки.

8. До участі в кожному наступному турі допускаються переможці попереднього туру з кожного фаху, на яких оргкомітет подає матеріали, перелічені в пункті 7 цього Положення.

Якщо перший чи другий тур в окремих регіонах не проводився, бажаючі взяти участь у третьому турі можуть надіслати до центрального оргкомітету матеріали, зазначені у пункті 7 цього Положення.

9. Центральний оргкомітет конкурсу приймає заяви з необхідними матеріалами з 1 до 10 березня поточного року.

За результатами відбіркового етапу претендентам надсилаються запрошення для подальшої участі в конкурсі.

Фінальний етап третього туру конкурсу проводиться у другій половині квітня поточного року.

(Пункт 9 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

10. На відбірковому етапі третього туру визначаються учасники фінального етапу конкурсу (не більш як 12 осіб з кожного фаху).

На фінальному етапі третього туру визначаються переможець та лауреати конкурсу з кожного фаху.

(Пункт 10 в редакції Постанови КМ № 900 від 14.09.2005)

10-1. На підставі висновків фахових журі центральний оргкомітет вносить колегії МОН пропозиції щодо присвоєння переможцям конкурсу звання "Заслужений учитель України".

(Положення доповнено пунктом 10-1 згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

10-2. Переможці конкурсу нагороджуються грошовими преміями кожний у розмірі 5 тис. гривень; лауреати, які посіли друге та третє місця з кожного фаху, - по 3 і 2 тис. гривень відповідно.

(Положення доповнено пунктом 10-2 згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

10-3. Переможці, лауреати та учасники третього туру конкурсу нагороджуються дипломами, цінними подарунками центрального оргкомітету у межах встановленого кошторису, а також можуть бути представлені до державних нагород і відомчих заохочувальних відзнак.

(Положення доповнено пунктом 10-3 згідно з Постановою КМ № 900 від 14.09.2005)

11. Фінансові витрати на підготовку і проведення першого і другого туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року" провадяться за рахунок місцевих бюджетів, на організацію третього туру і забезпечення нагородження його переможців - за рахунок асигнувань Державного бюджету.


11.08.1995

Популярні новини
Міністр: маємо неефективну мережу закладів освіти Міністр освіти наголошує на необхідності вирішення питань неефективності мережі закладів освіти
Професія вчителя поступово починає бути творчою, - Новосад За словами міністра, учитель має можливість самостійно конструювати уроки та навчальні плани
Вергеланд Центр допоможе МОН з перенавчанням учителів У МОН наголошують на важливості роботи з Вергеланд Центром у напрямі підвищення кваліфікації
Зарплати вчителів зростатимуть поступово, - Новосад Міністр освіти наголошує, що МОН буде працювати над мотивацією та розвитком освітян
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Мария
Доброго дня , скажiть, будь ласка,тчи мають право бути членами журi представники зацiкавлених шкiл , чи можуть вони давати уроки на своих дiтях iкому можно поскаржитися в разiпорушень ?Дякую
Леонідович
СПРАВЖНІМИ Завданнями конкурсу є: 1. ЗМЕНШЕННЯ ролі вчителя у суспільстві (вчитель більше творити бумаг = менше буде у суспільстві) і повне ЗНИЩЕННЯ престижності цієї професії; 2. ВІДВЕРНЕННЯ уваги громадськості, органів влади від проблем освіти; (заболтати = дати по 100 грн. премії та звання переможцям, показати що нема проблем) 3. ЗАВАЖАТИ творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності вчителя; (з цим конкурси найкраще справляються, бо на творчий розвиток часу не залишається). 4. ЗАТРИМАННЯ передового педагогічного досвіду; (гроші держави і вчителів що витрачаються на подібні конкурси, можна було б використати на підручники дітям чи щось подібне, це булоб дійсно якесь поширення досвіду). 5. забезпечення ЗАЛЕЖНОЇ експертної оцінки педагогічної діяльності (приймаючи участь вчитель справді відчуває себе рабом, а раб може виховати лише раба, напевно цього й хоче від нас наша влада).
вчитель
Чому методисти районних відділів освіти примусово заставляють брати участь у цьому конкурсі шантажуючи атестацією і неприсвоєнням категорії
Ого
Для вчитель: А скільки ж у Вас районних відділів освіти ? І прямо таки всі ці відділи заставляють ???
Леонідович
Для Ого: Так! Прямо таки всі ці відділи заставляють і обласні і районні ще й у школі нажаль (((
вчитель
Районний відділ один але заставляють багатьох
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!