Зараз вчитися дуже легко. Але вчитися необхідно, без знань не продукуються ідеї, не формуються справжні життєві цінності та не розставляються правильні пріоритети. Ніякий Інтернет не допоможе, якщо в голові пусто, нетренована пам"ять і ти не докладаєш зусиль в навчанні. Пане Співаковський, якщо Ви перестали вчитися, бо в Інтернеті все можна знайти, то не за горами ваш маразм.
07.02.2017 в 21:43Відповісти
Влад
+5
Відчувається, що автор ніколи не працював у школі. Якщо і працював то дуже давно і не довго. Та людина, яка не працює в освіті може погодитися з автором. Але насправді все далеко не так. Я, своїм учням, часто даю до дому "заковиристі" питання, відповіді на які потрібно шукати в інтернеті. Таке поприносять ... . Питаю: а ти хоч сам думав про що пишеш? Відповідь: так написано в інтернеті. Висновок: для того щоб знайти якусь інформацію, потрібно чітко знати, що шукати. І те що знайшов - проаналізувати. А для аналізу без знань - ніяк.
06.02.2017 в 20:57Відповісти
Anna
-4
Полностью согласна с автором статьи. Зачем учить кучу фактов, если загуглить их занимает 10 секунд
06.02.2017 в 16:29Відповісти
совесть
Ну що ще таке придумати пану Співаковському, щоб зайвий раз вкусити ЗНО. Погоджуся лише з тим, що розвиток і доступність різного роду шпигунської техніки стане реальною загрозою сучасним процедурам зно. Але ж і в центрі тестування не дрімають...
06.02.2017 в 16:09Відповісти
Родион
+1
Ви можете уявити водія, який не пам"ятає дорожних знаків, розмітку, правил їзди, паркування і т.д.? І все це доведено до автоматизму.
06.02.2017 в 15:45
Vladimir Che
-1
Для Родион: Але я можу уявити собі водія який не чув про логарифми, про мітохондрії, не читав " Війни і миру", не знає про Олександра Македонського, і не знає що таке нотний стан.
07.02.2017 в 09:24
Ірина
+3
Та ні, з водієм, що чув про логарифми і читав "Тіні забутих предків" значно комфортніше їздити!
07.02.2017 в 11:18
Vladimir Che
Кх.... якщо він за сумісництвом ще й Ваш чоловік...
07.02.2017 в 16:38
Коментувати
Олекса Позняк
+3
Як не головне то запускаємо на ЗНО з довідниками
06.02.2017 в 14:33
Vladimir Che
Для Олекса Позняк: А чому ні ? єдина проблема, - надрукувати кожному довідник чи дати кожному комп’ютер. Головне - всім рівні умови !
07.02.2017 в 09:28
Коментувати
Віктор
+7
-1
Для И.А.Батый: повністю згоден з Вами. Виходячи зі статті автора можна провести аналогію в спорті: тренування для спортсмена не потрібні. Перед стартом головне правильно підібрати допінговмй препарат та його дозу. Як не маючи пам’яті можна бути гарним спеціалістом. Колись чув, що з українців хочуть зробити ринок дешевої робсили. Невірив. Зараз, аналізуючи подібні статті і все, що робиться в освіті, все більше схиляюся до думки, що з наших дітей хочуть на державному рівні зробити безмозглу керовану спільноту.
06.02.2017 в 12:52Подивитись всі відповіді (10)
Vladimir Che
Для Віктор: Аналогія зовсім недоречна . А що таке гарна пам’ять ?? І навіщо шоферу пам’ятати як там танцювала на балу Маша Ростова ??? Чи скільки нот у музиці ?? І звідти переконання що пам’ять можна розвивати , завантажуючи в неї безліч непотрібної інформації? Процентів 5 людей справді може запам’ятати чи не весь обсяг сучасної навчальної програми і , навіть , більше . Цього досить щоб людство розширювало свої знання. Решта повинні бути майстром у своїй справі і це не означає що вони "безмозгла керована спільнота".
07.02.2017 в 09:36
Учитель
Янукович нічого не знав про Наташу Ростову і ще багато про що. За вашою логікою, він оптимальний президент.
07.02.2017 в 10:34
Vladimir Che
-1
Це Ваша логіка , а не моя. Точніше - відсутність Вашої логіки чи намагання видати її за мою. Дивіться вище : " повинні бути майстром у своїй справі ". Зовсім не обов’язково знати президенту про Наташу Ростову. А от до знань економічних , юридичних і ін. зовсім не завадила б присутність порядності , честі . Одне одного не виключає як і не гарантує
07.02.2017 в 11:14
Коментувати
И.А.Батый
+4
Понравился суперэкзамен будущего. Но считаю, что память главное качество учащегося. Как можно дать знания тому, у которого краткосрочная память? Он не обучаем. Думаю, что всё главное, а быть всесторонне развитой личностью нет так уж неплохо.
06.02.2017 в 12:07
Anna
Для И.А.Батый: суть не в том чтобы дать знания, а в том чтобы научить добывать их самому и использовать потом в жизни.
06.02.2017 в 16:30
И.А.Батый
Думаю, суть в том чтобы давать знания и учить добывать знания. Автор отрицая роль памяти, забывает, что именно благодаря памяти расширяются познавателные возможности человека.
06.02.2017 в 17:44
Коментувати
Сергий
+1
Роботадателю потрібно ,щоб людина мала професію. Зараз школа вчить чому завгодно , тільки б не готувати випускника до вибору майбутньої професії.
06.02.2017 в 11:59
pasufik
+3
Для Сергий: Тому, що продовжує працювати конвеєр по підготовці майбутніх абітурієнтів для ВУЗів, а не раціональне виховання майбутніх громадян. Якщо ти маєш в руках ремесло ти завжди зможеш отримати вищу освіта, якщо у ній виникне потреба. В Німеччині лише 5% випускників СШ поступають у ВУЗи, а якою заможною є ця країна. А все у правильній профорієнтації, націленій на виховання трудівника, а не кабінетних працівників для паризутування на праці тих, хто ще генетично не забув працювати.
Ви бажаєте вести свій блог на сайті osvita.ua? Напишіть про це лист за адресою:
Матеріали, що розміщуються у розділі «Блоги» відображають точку зору автора. Редакція сайту Освіта.ua може не поділяти позицію авторів у цьому розділі та не несе відповідальність за достовірність та тлумачення наведеної інформації.