Розробку уроку з теми "Розмітка тонкого листового металу". Реферат

У рефераті наведено розробку уроку з теми "Розмітка тонкого листового металу" метою якого є: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки; виховати у дітей працелюбність та уважність; розвинути у дітей просторове уявлення

Тема: Розмітка тонкого листового металу.

Мета:

Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки.

Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність.

Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення.

Між предметні зв'язки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою.

Наочність: плакати.

Об'єкт праці: розгортка коробки.

     

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

І. Організаційний момент:

Я запрошую учнів до класу, відмічаю відсутніх і перевіряю підготовку класу до заняття: щоденники, зошити, олівець, ручку, спецодяг.

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу:

Повторення раніше вивченого матеріалу розпочинаю з роздачі дидактичних карток для проведення фронтального опитування учнів. Роздаю 50-70% карток учням, з іншими працюю в усній формі. Для цього виношу на опитування такі питання:

  • Чому метал нагрівають перед прокаткою?
  • Які види тонкого листового металу ви знаєте?
  • Який листовий метал називають жестю?
  • Де використовують тонкий листовий метал?

ІІІ. Мотивації і актуалізації.

Від того, наскільки точно буде виконана розмітка, залежить якість деталі і кількість відходів.

ІV. Викладання нового матеріалу.

Переходжу безпосередньо до викладання нового матеріалу.

Розміткою називається нанесення на обробляєму деталь або заготовку так званих розміточних рисок, які і визначають контури деталі, або місця, яке потрібно обробити.

Основне призначення розмітки заключається в указанні границь, до яких потрібно обробляти заготовку.

Інструменти для розмітки: слюсарна лінійка, чертилка, циркулі зі знімними ніжками, транспортир і т.д.

Основною відмінністю від розмітки по дереву є те, що малюнок, нанесений на сталь олівцем не залишається, а тому використовується чертилка.

Правильне тримання чертилки:

IV. Закріплення вивченого матеріалу:

Для закріплення вивченого матеріалу ставлю такі питання:

Що називається розміткою?

Які інструменти для розмітки ви знаєте?

Чим відрізняється розмітка по металу від розмітки по дереву?

V. Практична робота:

а) Вступний інструктаж:

У вступному інструктажі нагадую дітям про типи ліній і правила їх застосування.

б) Поточний інструктаж:

Під час роботи обходжу робочі місця, звертаю увагу на робочу позу, правильним застосуванням інструменту і т.д.

Якщо більшість учнів допускає помилки у виконанні роботи, зупиняю робочий процес і проводжу ще один інструктаж.

в) Заключний інструктаж:

Проводжу аналіз виконаної роботи, виставляю оцінки.

VI. домашнє завдання.

Виконати розгортку з картону.


17.01.2011