Розробку уроку з теми "Розмітка тонкого листового металу". Реферат
У рефераті наведено розробку уроку з теми "Розмітка тонкого листового металу" метою якого є: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки; виховати у дітей працелюбність та уважність; розвинути у дітей просторове уявлення
Тема: Розмітка тонкого листового металу.
Мета:
Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки.
Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність.
Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення.
Між предметні зв'язки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою.
Наочність: плакати.
Об'єкт праці: розгортка коробки.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І. Організаційний момент:
Я запрошую учнів до класу, відмічаю відсутніх і перевіряю підготовку класу до заняття: щоденники, зошити, олівець, ручку, спецодяг.
ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу:
Повторення раніше вивченого матеріалу розпочинаю з роздачі дидактичних карток для проведення фронтального опитування учнів. Роздаю 50-70% карток учням, з іншими працюю в усній формі. Для цього виношу на опитування такі питання:
- Чому метал нагрівають перед прокаткою?
- Які види тонкого листового металу ви знаєте?
- Який листовий метал називають жестю?
- Де використовують тонкий листовий метал?
ІІІ. Мотивації і актуалізації.
Від того, наскільки точно буде виконана розмітка, залежить якість деталі і кількість відходів.
ІV. Викладання нового матеріалу.
Переходжу безпосередньо до викладання нового матеріалу.
Розміткою називається нанесення на обробляєму деталь або заготовку так званих розміточних рисок, які і визначають контури деталі, або місця, яке потрібно обробити.
Основне призначення розмітки заключається в указанні границь, до яких потрібно обробляти заготовку.
Інструменти для розмітки: слюсарна лінійка, чертилка, циркулі зі знімними ніжками, транспортир і т.д.
Основною відмінністю від розмітки по дереву є те, що малюнок, нанесений на сталь олівцем не залишається, а тому використовується чертилка.
Правильне тримання чертилки:
IV. Закріплення вивченого матеріалу:
Для закріплення вивченого матеріалу ставлю такі питання:
Що називається розміткою?
Які інструменти для розмітки ви знаєте?
Чим відрізняється розмітка по металу від розмітки по дереву?
V. Практична робота:
а) Вступний інструктаж:
У вступному інструктажі нагадую дітям про типи ліній і правила їх застосування.
б) Поточний інструктаж:
Під час роботи обходжу робочі місця, звертаю увагу на робочу позу, правильним застосуванням інструменту і т.д.
Якщо більшість учнів допускає помилки у виконанні роботи, зупиняю робочий процес і проводжу ще один інструктаж.
в) Заключний інструктаж:
Проводжу аналіз виконаної роботи, виставляю оцінки.
VI. домашнє завдання.
Виконати розгортку з картону.
17.01.2011