![]() |
|
Чи можуть комп’ютерні ігри позитивно впливати на розвиток дитини та сприяти її освіченості? |
Вплив ігор на освіту людини
Багато хто в подиві задається питанням, чи можуть комп’ютерні ігри позитивно впливати на розвиток дитини та сприяти її освіченості? В умовах сучасного життя ми просто забуваємо, що гра являється однією з форм практичного мислення. Саме в ігровому процесі малюк оперує своїм досвідом, знаннями та враженнями. При цьому на сьогоднішній день створено безліч ігор, котрі несуть як позитивний, так і негативний характер. Тому обираючи «іграшки» для своєї приставки, потрібно враховувати цей важливий факт.
Дитина повинна мати просторову уяву і гарну пам'ять, а це досягти допоможуть навчальні та розвиваючі комп’ютерні ігри. А прошивка sony playstation 3 (http://gamescollection.com.ua/remont-servis-ps3/) дозволить доповнити існуючу колекцію новими підходящими «іграшками».
Необхідність чи розвага?
Для початку маленький геймер повинен вивчити та запам’ятати правила, також навчитись ними користуватись. При цьому моделювання реальних подій може також стати повчальним процесом.
Як стверджують вчені з Оксфорда, комп’ютерні гравці мають менше шансів на здобуття вищої освіти, адже весь свій вільний час вони приділяють не читанню, а саме грі. Хоча інші спеціалісти рекомендують проводити дозвілля таким чином, тільки в помірній кількості, адже деякі види ігор розвивають креативність, швидкість реакції, логічне мислення і т. д.
Найбільшою популярністю користуються такі жанри:
- «Стрілялки» (тренується швидка реакція, проте нівелюється цінність життя на підсвідомому рівні);
- Спортивні (покращують навички швидко переробляти отриману інформацію, що поступає від навколишнього оточення);
- Стратегії – впливають на логічне мислення та правильне планування подій, але варто пам’ятати, що їх основою часто виступають війни та рабства;
- Навчальні (навчають логіці, письму, читанню чи іноземній мові, проте ефективний результат буде в разі методологічно грамотного підходу);
- Розвиваючі (це справжня новація в сфері освіти та медицини, адже засновані вони на принципі зворотного біологічного зв’язку та нейробіоуправління) та ін.
Негативний вплив
Варто зазначити, що такий вид дозвілля рекомендується не раніше ніж з 5 років, проте комп’ютерна продукція представлена на ринку такої техніки широким асортиментом, часто пропонуючи гру для ще меншої вікової категорії. При цьому слід враховувати, що зміст деяких «іграшок» несе агресивний характер, що може викликати тривожність дитини. Також яскраві картинки на екрані, перевантажені інформацією, можуть відволікати маленького геймера від рішення поставленої задачі, а це веде до неефективності та більшої стомлюваності. Прошивка sony playstation 2 дозволить додати саме ті ігри, котрі підходять для кожної дитини.
Освіта.ua
09.01.2008