Україна невдало скопіювала болонську систему, - Табачник

Міністр освіти і науки Дмитро Табачник вважає, що в Україні болонська система освіти була введена невдало

Україна невдало скопіювала болонську систему, - Табачник

"Нами невдало на початковому етапі була скопійована болонська система, коли ми намагалися виставити всі орієнтири не тільки на мінімально необхідну планку, але і на найвищу", - сказав Табачник під час форуму "Пострадянський світ 2020: ризики, виклики, сценарії" в Харкові, повідомляє Укрінформ.

На думку міністра, через це наукове середовище країни могло втратити фахівців, зокрема, в математиці й астрофізиці.

"Вже потім через кілька років імплементації болонського досвіду стало зрозуміло, що не треба причісувати всіх під один гребінець. Варто виставити тільки найнижчу планку", - додав він.

Освіта.ua
15.05.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ivan
Взагалі, не зрозміло про що говорить, міністр, По-перше Україна не повинна нічого копіювати, не має потреби в уніфікації змісту вищої освіти, це загальновідомо. В Європі, і інших регіонах цього не вимагається. Потрібно зробити прозорою підготовку фахівців з вищою освітою. По-друге в нашу вищу освіту не потрібно запроваджувати Болонську систему, як це представлено міністром, а основні рекомендації і тільки деякі рамкові стандари Європейського простору вищої освіти (ЄПВО). По-третє, в Україні не запроваджено 99,9 відстока положень Болонського процесу, 2012 році Україна отримує 2 за запровадження положень Болонського процесу, 47місце і з 47 країн учасниць Болонського процесу, так що аж ніяк останні роки Болонський процес вищій освіті не заважав. Міністру спочатку варто ознайомитися зі документами ЄПВО, а потім іти до людей і розказувати про якість копіювання, невстигання тощо, Болонські системи, які відсутні у системі вищої освіти України. Приклад, який наводить Наталія, нічого спільно Процесом...
Доцент
Для Ivan: Шановні, Ви не можете, чи не хочете зрозуміти, що в Україні НІКОМУ не потрібна якісна освіта. Не потрібна роботодавцям (крім ІТ). не потрібна студентам, тому що майже 60% (ЗНО до 165 балів) не можуть навчатися в Університетах.
Коментувати
Наталія
Хочу навести конкретний типовий приклад "невдалого початку". 2 студенти навчались в педагогічному університеті на бюджеті. По закінченні, один зі студентів з дипломом спеціаліста пішов працювати в школу. Другий вирішив отримати кваліфікацію магістра та ще рік провчився в цьому ж университеті. але вже на контрактній основі, витративши за рік певну суму власних коштів. Отримавши диплом магістра, він прийшов у ту ж школу, що й його одногрупник. Зарплата у них однакова, права-однакові, лише є одна відмінність: у випускника-спеціаліста вже на 1 рік педагогічного стажу більше, ніж у магістра, отже надбавки за вислугу років він почне отримувати раніше. Де ж логіка?
Володимир
Для Наталія: Ви шукаєте логіку у тому, що відбувається в освіті?
Ирина Шульгина
А образование никак не связано с дальнейшей работой. По большому счету, что такое звание магистра? И чем плоха была советская система, когда ты четко понимал, что у тебя есть высшее образование, будет работа, а то приняли болонскую систему, а потом через 10 лет оняли, что мы в ней ни фига не разобрались
Виталий Бабенко
ну то что образование не связано с профессией - факт! из нашей группы если человек пять работает по специальности и то хорошо! а если бы соблюдались элементарные законы, то праффессор никогда бы не был президентом, как и многие министры, "доктора наук"! сейчас любую научную степень получить не проблема, были бы деньги, знания не важны! да и к тому же их скоро и получать негде будет, вон на Закарпатье половину ПТУ сократят! а они про неудачное внедрение болонской системы, зубы заговаривают!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!