![]() |
Щодня на телефон сервісної підтримки системи електронної подачі заяв про вступ до вищих навчальних закладів надходить близько тисячі дзвінків |
Сервіс підтримки електронного вступу отримав вже 3700 звернень
У Міністерстві освіти повідомили, що за даними сервісу підтримки системи «Електронна подача заяв на участь в конкурсному відборі на вступ до ВНЗ України», за 4 липня користувачам системи надано 980 відповідей. Загалом за три дні вступної кампанії службою підтримки надано відповідь 3700 громадянам.
Причиною такої популярності є нестабільна робота сайту електронної подачі документів до ВНЗ (ez.osvitavsim.org.ua), що має стати альтернативним шляхом традиційній формі подання заяви про вступ.
За словами абітурієнтів, труднощі виникають ще на етапі реєстрації на сайті, а також при введенні особистих даних до анкети. Система електронного вступу періодично "зависає" та видає помилки.
У свою чергу в Міністерстві освіти заспокоюють абітурієнтів, повідомляючи про те, що on-line вступом вже скористалися 21 259 абітурієнтів, які подали 25 394 заяви.
Необхідно зазначити, що минулого року, коли система електронного подання документів працювала в експериментальному режимі, початок її роботи також супроводжувався багаточисельними технічними проблемами, які вдалося вирішити у другій половині вступної кампанії.
Телефон служби підтримки системи електронної подачі заяв – (044) 486-78-48.
Консультаційний телефон оперативного штабу Міністерства освіти – (044) 481-32-15.
Посилання за темою:
Освіта.ua
05.07.2012