![]() |
За два дні вступної кампанії на "гарячу лінію" Міністерства освіти з питань вступу до вищих навчальних закладів надійшло 175 дзвінків |
На "гарячій лінії" Міносвіти змогли обробити 175 дзвінків
Нагадаємо, з метою забезпечення контролю за проведенням вступної кампанії у вищих і професійно-технічних навчальних закладах у МОНмолодьспорту створено оперативний штаб "Вступна кампанія 2012 року" та відкрито "гарячу телефонну лінію" для абітурієнтів.
Як повідомляє прес-служба Міністерства освіти, за два дні вступної кампанії на телефонну лінію відомства надійшло 175 дзвінків. Питання, що порушувались абітурієнтами здебільшого стосувались електронного вступу, отримання другої вищої освіти, проведення творчих конкурсів і вступу іноземних громадян до вузів України.
Також, разом із стартом вступної кампанії у вищих навчальних закладах України, розпочала роботу телефонна "гаряча лінія" Громадянської мережі ОПОРА. За словами Ольги Стрелюк, координатора Громадянської мережі ОПОРА, на телефонну лінію мережі надійшло близько 500 телефонних дзвінків від абітурієнтів, переважна частина яких стосувалася проблем роботи системи електронного вступу до вузів і медичних довідок, що мають подавати абітурієнти до вищих навчальних закладів.
Крім того, на телефонну лінію ОПОРИ надходять дзвінки від представників приймальних комісій вузів щодо роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти до якої вносяться дані про кожного вступника. "Як не дивно, нам телефонують представники приймальних комісій вищих навчальних закладів, що не можуть з’єднатися з Єдиною базою, через що до системи не вносяться дані про подані абітурієнтами заяви", - зазначає Ольга Стрелюк.
Посилання за темою:
Освіта.ua
04.07.2012