Відбулось зовнішнє незалежне оцінювання з хімії

Правильні відповіді на завдання тесту зовнішнього оцінювання будуть оголошені 27 червня

Відбулось зовнішнє незалежне оцінювання з хімії

26 червня було проведено зовнішнє незалежне оцінювання з хімії, яке завершило програму проведення основної сесії тестування у 2015 році.

Для розв’язання завдань тесту абітурієнтам було відведено 150 хвилин. Тест складався із завдань чотирьох форм.

Для визначення результатів ЗНО з хімії при регіональних центрах оцінювання якості освіти будуть створені групи експертів, які після аналізу виконаних учасниками завдань тесту визначать пороговий бал тесту ЗНО з предмета. Абітурієнти, які не подолають визначений пороговий бал, вважатимуться такими, хто тест не склав.

Результати тих учасників, хто подолає пороговий бал, будуть визначені за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів. Відповідно, рейтингова оцінка буде відображати місце результату учасника серед результатів інших учасників.

При оголошенні результатів ЗНО з хімії буде оприлюднена відповідна таблиця за шкалою 100 - 200 балів. Про конкретну дату оголошення результатів буде повідомлено додатково.

Користуючись критеріями оцінювання тестових завдань, учасники тестування можуть розрахувати власний тестовий бал за виконання завдань ЗНО з хімії.

Публікація правильних відповідей на завдання тесту ЗНО з хімії відбудеться 27 червня у розділі Відповіді ЗНО.

Для отримання інформації про оголошення результатів ЗНО приєднуйтесь до групи "Абітурієнт 2015" Вконтакте та сторінки Освіта.ua у Facebook.

Освіта.ua
26.06.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
Уважаемые составители и организаторы, это просто ужасно: 1) 54 задания, из них 10 задач, за 150 мин. фактически 3 мин на одно задание. это издевательство над детьми! 2) место для решение задач просто катастрофически не хватает! уравнения ОВР написано так мелко, как его уравнивать? а места для решения с гуськин нос 3) бланки с ошибками. как говориться, что б вам так жилось...
Мак
Сьогодні перший робочий день після тесту з хімії побачимо чи хтось дасть хоч якусь відповідь чи будуть надіятись.що хвиля обурення вже пройшла і всі заспокоїлись.Так.що все залежить від вас чи про вас згадають чи все спустять на тормозах.
Лиля
Кто должен отвечать за техническую ошибку в тестах?Почему должен страдать ребенок,который правильный ответ не смог записать?
Маша
Трудове навчання - 2 год., фізична культура-2(3) години, хімія - 1 год, біологія - 1,5 год. Рівень стандарту НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ розв’язання розрахункових задач взагалі. Програма з хімії - дебільна. В 7 класі 1 година, за тиждень діти забувають як вчителя звуть, у 8 кл матеріала напхапно стільки, що діти його засвоїти не в змозі, органіка у 9 класі - ідіотизм, до 11 її всі благополучно забудуть. Це знущання, коли на предмет, на який відведено найменше годин дається найскладніший тест. Невігласи у освіті продукують проблеми країни у майбутньому. Прикро...
мак
Всі дискусії,які тут виникають є наслідком перерозподілу годин у старшій школі коли класичні предмети:біологія.хімія-зведені до рівня художньої культури.основ здоров я.християнської етики.Ні я нічого не маю проти цих предметів,але з таким підходом нам треба буде забути про розвиток,медицину,а при хворобах залишиться тільки молитись.
TjRar
Сам підручник тоді некоректний, бо радіуси відрізнятися можуть майже до 2 разів. У сульфура 102 пм, у його йона 2- 170 пм Можете подавати на апеляцію, тільки не на саме питання, а на підручник.
яяя
Для TjRar: тогда нужно ставить такие вопросы в тестах, чтоб имели один неоспоримый правильный вариант ответа. А такое оставить для устной формы экзаменовки.
Vasil Koltsun
"У періодах із зростанням зарядів ядер атомів елементів притягання ядром електронної оболонки посилюється - відбувається своєрідне "стискання" їх, і радіус атомів і йонів зменшується" - цитата з підручника для 8 класу авт. Н.М. Буринська (ст.145). Виходячи з цього в йона хлору радіус атома мав би бути меншим ніж у йона сульфуру. Однак за довідниками все зовсім навпаки. А тому такі питання, категорично не можна виносити на ЗНО. Можливо автор помилилася, але цей підручник рекомендований міністерством. Чи я в чомусь помиляюсь?
Коментувати
Ирина
Я понимаю, что нашему государству нужны работяги , а не люди с высшим образованием, хотя и декламируется право на высшее образование. Так дайте детям такую возможность поступить. Практика зно должна продолжаться, но не втом формате в каком оно проходило в этом году: задания не соответствовали школьной программе по физике, химии, биологии; времени было мало, олимпиадная сложность тестов. На мой взгляд,- дайте детям возможность поступить, а отсеивать нужно на 1-2курсах, а не продавать оценки на сессиях. Мы стремимся в Евросоюз, - так и изучите их систему тестирования абитуриентов, а не изобретайте велосипед. Тем более , что у Вас это не совсем хорошо получается, как показывает практика.
втитель
Вкотре ми зустрілися з непрофесіоналізмом укладачів ЗНО з хімії. Завдання, більша частина яких потребували часу(якого було мало) на міркування та перевірку; задачі, які передбачали складні розрахунки та ще й з підлими "підловками" . Взагалі, виникає питання: перевіряли рівень знань дітей з хімії, чи логіку, уважність і вміння рахувати "вручну" за кількість часу меншу, ніж можна собі уявити на таку кількість глибоких завдань? Діти виходили з істериками, відкапували заспокійливими. Це винищування розумних дітей?
Призер обласної олімпіади
Цьогорічне зно з хімії було на межі знаю і не знаю, на межі можу виконати - тільки не маю часу, можу розрахувати - тільки не маю місця, на межі можу сконцентруватись - тільки завжди хтось вривався в клас. Мені дуже боляче було дивитись на моїх друзів з слізьми на очах, з думками, що ніхто не йде тобі на зустріч (допомогти), з осадом в душі на всі майбутні роки. Користувач "репетитор" , Ви поставили зовсім високу планку для учнів. Не завжди учасники ЗНО, котрі набрали високий результат, можуть досягти високий рівень в університеті. Тут спрацьовують винахідливість, знання та запал до улюбленої справи. Я можу підтвердити, що декілька задач зі ЗНО я розв’язував на другому етапі олімпіади з хімії. Як ви вважаєте, чи це справедливо до інших дітей? І проблема не у складності завдань, а у професіоналізмі вищих органах освіти.
МАРИНА
найжахливіше зно- це зно з хімії! Уявляю,коли буде засідати комісія,то яку будуть мати насолоду ,коли будуть піднімати пороговий бал,а про те,що дали неправильні відповіді на деякі завдання,то скажуть що діти дурні,і що їм місце на базарі торгувати,кабанів розводити...Просто все повториться як тоді,коли визначали поріг з іноземних мов та математики!
Вчитель
Ганьба ! За такі тести з хімії потрібно звільняти з роботи. Шановний пане Лікарчук посадіть будь ласка укладачів цих тестів і хай вони без калькулятора спробують зробити усі запропоновані учням розрахунки в задачах а тоді подивитися на час який їм знадобиться. Хіба такий об’єм можливо розв’язати за 150 хв. В учнів "виривали" з рук бланки відповідей. Часу не вистачило дочитати до кінця, не те щоб мати змогу перевірити хоча б технічні помилки. Це по-перше а по -друге Ви, шановні укладачі тестів ЗНО, знайомі з шкільною програмою з хімії де на її вивчення - 1(2) години? Ви бачили підручник 11класу? Яке розв’язування задач взагалі можливе? Шкільна програма 10-11 класів цього не передбачає. А задачі дійсно дані занадто складні, це олімпіадний рівень. Бензен не вивчається в школі. Завдання на відповідність складні бо відсутні формули а надано назви речовин. Діти не в змозі за такий короткий час їх згадати.А питання структурних ізомерів Хто з дітей крім спирту написав ще етер як ізомер? 2 - зарахуйте як вірно.
роза
3 задачи вообще не правильно сформулированы - не понятно условие задачи, такого мы в школьном курсе химии не проходили….. та и сами тесты сложнее чем были на пробном ЗНО по химии да и вообще все задания были сложнее чем в прошлых годах та и с бланком ответов тоже напортачили….
жах
Шановні укладачі тестів з хімії. Опустіться нарешті на грішну землю і поверніться обличчям до учня. Задачі, які ви вносите до буклету повинні ВІДПОВІДАТИ! програмі ЗНО з хімії, яку ви ж і затверджували. Для чого ж ви в розділі програми ЗНО "Обчислення в хімії" пишете "Розв’язувати комбіновані задачі (поєднання не більше двох алгоритмів)."???? Чи основне завдання ЗНО - максимально зрізати абітурієнтів на догоду пану Лікарчуку, який минулого року був незадоволений хорошими результатами складання хімії?
Tetyana Tsvitkova
З ВЕЛИКОЮ НАДІЄЮ СПОДІВАЮСЬ що наші коментарі читають голова та члени комісії,які визначають поріг тестування.Зрозуміло що допущенні помилки в друкуванні не виправиш, чи будуть покаранні винуваці дітям від цого не стане краще.Але хотілося звернути увагу на слідуюче:нікого нездиваю,що в школах районного рівня (за сільські школи взагалі мовчу)на уроках біології та хімії діти не мають можливості користуватися мікроскоп,проводити досліди тому,що немає ні обаднання,ні реактивів.І знову на засідані комісії будуть розповідати які вчителі і діти... Я маю економічну освіту,моя робота не повязана з цими предметами,але хочу зазначити що це геніальні вчителі і геніальні діти які "на мигах"можуть подати свій матеріал а інші зрозуміти його а на тестувані вирішувати більше 50% завдань,тож і оцінювання повинно бути справедливим,не губіть долі дітей,зверніть увагу на задачі по генетиці деякі просто їх "лузають як насіння", а путаються в будові хлоропласта, бо це потрібно хоч раз в житті побачити.
Vasil Koltsun
Дітям просто не вистачало часу на виконання роботи. Дівчинці забрали її не давши перенести правильні відповіді, і це при тому, що багато часу було потрачено на роз’яснення зі спорченими бланками. За рік часу не могли нормально підготувати завдання, а хочуть, щоб учні за 150 хв. зробили складні і некоректні завдання. Кожного року одне і те саме. Про ДПА навіть слів немає.
elenaDmytrivna
Як так можна?, по-перше ці бланки, скільки часу було потрачено на розв’язування цієї проблеми?! По-друге у деяких задачах некоректні запитання! Навіщо так знущатися? По справедливості ви повинні зарахувати дітям бали за 50-те завдання. По-третє дітям не вистачило часу на розв’язування задач, бо його було мало. Я думаю мене підтримають, і ви дослухаєтесь шановні, які складали ЗНО. Будь-ласка не руйнуйте долі дітей та не ганьбіть самі себе
мак
що це за назва етанамін чи у нас уцо дозволено все неправилна хімічна термінологія .некоректні завдання.спорченні бланки і т.д
Ірина
Спочатку утворюється кисла сіль-1 моль, а тоді 0,5 моль лугу,що залишився, реагує з кислою сіллю з утворенням середньої, масою-71 грам
мак
Ми це звами розуміємо.але це мало бути конкретизовано в умові задачі.але цього не було і стаило дітей в ступор .Цеж не олімпіада в кінці кінців
Vasil Koltsun
Щоб була правильна відповідь має бути правильна умова задачі. Ті, хто відповідав за підготовку завдань і організацію тестування з хімії мають бути звільнені з посад.
елена
не надо было тогда указывать в задаче,что образовалась кислая соль. Сначала составьте правильно условие, а потом требуйте правильного ответа
Коментувати
Ірина
Склалося враження,що автори ЗНО з хімії не бачили програми рівняння стандарту і кількості годин для її вивчення...
Вчитель
Задача де взаємодія суміші метиламіну і етану з хлоридною кислотою це ж просто страхіття. Чи не засильно перестарались наші шановні ті що складали тести на 2 бали? І все це всього за 150 хвилин часу. Малюнків понапихали треба чи не треба. Таке враження що ці тести хтось складав на сон грядущий. Якби закордоном так працювали то вже б давно повиганяли, а в нас все нормально,перепросити можна за незручності, а час то втрачений.
Андрій
Для Вчитель: В задачі на визначення об’єму газової суміші етиламіну і етану навіть рівняння реакції писати не треба для вирішення - задача на закон збереження маси.
мак
на мою думку три задачі олімпіадного рівня принаймі 2 етапу олімпіади-суміші і розчин
Вчитель
Я згідна, але знайти потрібно обєм суміші, а не масу а це потребує ще додатковоі затрати часу на розрахунок, а часу нажаль з такою організацією обмаль. Половина моіх учнів отоимала браковані бланки.
Коментувати