У Міносвіти доопрацювали план пріоритетних дій

Оприлюднений доопрацьований проект плану дій уряду у частині освіти і науки

У Міносвіти доопрацювали план пріоритетних дій

Міністерством освіти і науки оприлюднений доопрацьований проект Середньострокового плану пріоритетних дій уряду до 2020 року у частині освіти і науки, що був розроблений наприкінці минулого року.

План складається з чотирьох пріоритетних напрямків, над виконанням яких до 2020 року має зосередиться діяльність МОН та Кабінету Міністрів.

Зокрема, план містить кроки держави у реформуванні середньої освіти, модернізації професійно-технічної освіти, забезпеченні якості вищої освіти, а також створенні нової системи управління та фінансування науки.

Документом також визначено основні проблеми кожного сектору реформи, показники, якими характеризується ситуація та мета, яку має досягти держава у середньостроковій перспективі.

Пропозиції щодо запропонованого плану приймаються за адресою: polianskyi@mon.gov.ua.

Ознайомитись з документом

Освіта.ua
31.01.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Петро Тополя
Є тут пункт 13, в якому написано, що протягом I-ІV кварталів буде здійснено "забезпечення кабінетів природничо-математичного циклу загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання та обладнанням". Хотів спитати: хто у міністерстві відповідальний за цей напрямок? Чи є вже план? Може, обладнанням вважають лише таблиці, плакати тощо? Тут велика робота, бо потрібно, наприклад, дуже багато приладів для кабінетів фізики. А коли дочекаємося надходжень хімічних реактивів? Слід виготовити якісні колекції гірських порід і мінералів. Шкіл - 17 000. Я кажу лише про те, що потрібно було було мати навіть не вчора і не позавчора, а ще раніше. Тут сотні й сотні позицій по обладнанню. Від сучасних зарубіжних каталогів товарів для освіти можна з розуму зійти. А тут - за чотири квартали... Хоча б перші кроки зробити, але все ж зробити. Закупити багато географічних та історичних карт (їх у нас виробляють, тільки директори шкіл чи вчителі не можуть купити, хіба 2 - 3 там); ті ж самі реактиви для кабінетів хімії можна вже...
нормально
Говорить філософ "Хочеш насмішити людей розкажи їм про свої плани на майбутнє". Саме така ситуація вибудовується, коли мова йде про перспективні плани на десятки років. Неприйнятність звичайної української школи засвоювати та виконувати такі плани вже в котре ставить ситуацію у складе положення. Адже основний пріоритет - це вижити сьогодні та сприяти щоб учні успішно здали ЗНО. Крім того дуже сумніваюся, що Гриневич врахувала всі перед основи успішного розвитку, як становлення молодого учителя у нашому суспільстві. Без цього, майбутнього у розвитку та вдосконалення освіти не буде. Відносини у колективі, керівників, методистів та інших підструктур на першому етапі впливають найбільше. Далі основний чинник це матеріальне становище. 50%?????150 і це буде мало щоб молодь почала йти до школи. Поживіть на 2600 в місяць. Одежа, комуналка, їжа, папки, папери, семінари і т.д. Складна ситуація в яку потрапляє молодь, в першу чергу диктує умови роботи. А правильно кажучи - існування.
продовження
Крім того, про яку перспективу ми говоримо, коли не має жодної правильно сформованої роботи загальної середньої освіти в цілому. Програми потребують змін відповідно до реальної існуючої ситуації школах. Запровадження незалежних тестувань після закінчення початкової та середньої школи. Проведення відкритих та чесних моніторингів читацьких та математичних умніть початкової школі. Крім того не завадить подібний моніторинг провести у 9 та 11 класі. Не варто акцентувати увагу на важкі речі. Якщо учень не володіє основами, то про які знання може йти розмова. Дуже прикро, що наша фінансова система не дозволяє поділяти класи на сильніші та слабші групи . Диференціація навчання – це важливий крок для подолання поганої успішності в учнівських колективах . Варто зазначити наступне. Перспектива – це звичайні мрії, слова, передбачення, прогнозування. А безпосередні дії – шлях до успішності та покращення.
Коментувати
Алесей
Министр образования и науки считает, что школьники должны уметь отличать надежный источник информации от ненадежного и критически мыслить. Этому научит министр - плагиатор Л. Гриневич, что и будет главным показателем реформирования системы образования.