Потрібно змінити обличчя нашої освіти, - Сергій Квіт

Міністр освіти і науки розповів про важливість реформ, які запроваджує Міністерство освіти і науки

Потрібно змінити обличчя нашої освіти, - Сергій Квіт

Насамперед освіта повинна бути якісною, а професія педагога – престижною. На цьому, як повідомляє прес-служба МОН, наголосив міністр освіти і науки Сергій Квіт під час зустрічі з освітянами Луганщини.

За словами міністра, сьогодні розпочато імплементацію закону "Про вищу освіту". Уже з наступного року зменшиться аудиторне навантаження на викладача з 900 до 600 годин на рік, багато змін відбудеться у організації навчального процесу, 25% курсів для студентів будуть вибірковими тощо.

Сергій Квіт також зазначив, що зміни до вищої освіти поступово впроваджуються - через нормативно-правові акти міністерства та урядові рішення. Наприклад, з цього року університети матимуть право відкривати власні рахунки і обслуговуватися в банках.

"Крок за кроком ми досягаємо того, що хочемо змінити, а це - фінансова, академічна, організаційна автономії університетів. Ми йдемо шляхом дерегуляції та децентралізації", - підкреслив міністр освіти і науки.

Він повідомив, що у зв’язку з вимогами до якості освіти кількість університетів зменшиться з 802 до 317. За словами Сергія Квіта, через кілька місяців буде створено Агентство з якості освіти, впроваджуватимуться нові вимоги до захисту дисертацій, до акредитації вищих навчальних закладів. На порядку денному міністерства – закон "Про науку та науково-технічну діяльність", де будуть передбачені зміни в організації наукових досліджень.

"Передусім необхідно інтегрувати науку і вищу освіту. Головний критерій якості освіти – це наукові дослідження", - зазначив Сергій Квіт.

Також міністр зазначив, що наразі Міністерство освіти і науки працює над рамковим законом "Про освіту", триває кропітка робота щодо розвантаження навчальних програм, і водночас МОН звернулося до громадськості та видавництв щодо проведення прозорого конкурсу підручників.

Як повідомив Сергій Квіт, міністерство приділяє велику увагу питанням дерегуляції. Наприклад, відмінено велику кількість звітності.

"Вчитель повинен готуватися до уроків, а не займатися паперотворчістю", - підкреслив міністр освіти і науки, спілкуючись з освітянами Луганщини.

Освіта.ua
20.02.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
NemirOFF
Щоб змінити обличчя освіти потрібно скасувати будь-яку звітність з обов’язків учителя.
всё-таки движемся
Да, потихоньку что-то меняется. Вот-задания на ДПА учитель уже сам может составить. Те, кто давал списывать и пользоваться любой литературой-всё равно тем же заниматься станет. А мне вот было бы легче. Дети не стану тормошить:"А какие варианты будут на экзамене? А что, нам ВСЁ учить?". Завуч не будет настойчиво предлагать с детьми пройти те варианты, которые выберутся. Сам себе создал-у директора заверил. И проводишь уроки в соответствии с программой. Ведь так и было много лет назад. И никто никогда не знал, какие задания будут на екзамене. Кроме теории, вопросы к которой продавались в магазинах (ВОПРОСЫ). Так что-что-то таки меняется в системе
для размышлений
"Так хочется поменять обличчя", подумала я, глядя на примелькавшееся фото Квита...
вы имеете
Для для размышлений: вариант?
Коментувати
маргарита
Ответьте г.Квит, почему новоиспеченній проректор с науки мукачевского университета Гоблик Владимир получает госпенсию в тысячи грн, зарплату баснословну в университте плюс ставку доцента преподавателя на економическом факультете? как можна успевать всем этим заниматься одновременно в вузе и ввобще имеет ли он опыт преподавания ВУЗ вообще? он никогда ни работал в сфере высшего образования, старий бюрократ бездельник, всю жизнь протирал штани, никакой пользи для государства не принес, все степени наук купленние. Лично Вы наверняка подписали приказ о его назначении на этот пост, в то время когда в этом вузе достаточно порядочных и ответственных кандидатур из состава професоров-преподавателей! Его на фиг люстрировать и отправлять БЕЗ почестей на отдых как старого бюрократа чинушу, котрый где бы ни работал там все разрушал.Это позор для образования, подмена понятий и коррупция ! Вы все знаете и замалчиваете о фактах коррупции взяточничества и нездоровой ситуации в этом вузе!
Гофман
…найласкавіший пане, чинність вашого князівського указу про освіту може бути ганебно зведена нанівець, якщо ми не поєднаємо його ще з деякими заходами, хоч і суворими, але продиктованими розважністю. Перше ніж розпочнемо освіту, себто перше ніж вирубаємо навколишні ліси, зробимо річку судноплавною, розведемо картоплю, полагодимо школи, понасаджуємо тополь і акацій, молодь навчимо співати на два голоси пісень, прокладемо дороги й накажемо прищепити віспу, треба буде вигнати з країни всіх людей небезпечних настроїв, що самі не слухаються розуму і інших зводять з глузду своїми витребеньками.(…) Я їх називаю ворогами освіти, бо тільки вони…призвели до того, що наша люба держава ще й досі залишається у цілковитій темряві. Вони роблять різні небезпечні дива і не бояться під назвою поезії таємно поширювати отруту, яка робить людей зовсім нездатними до слугування освіті. Потім у них такі обурливі протиполіційні звички, що вже через саме це їх неможливо терпіти в жодній культурній державі...
Людмила
БРАВО!!!!!!!!!!!
учитель
В десятку! Але б якщо вищестоящі органи знали, хто такий Гофман...
Натэл
Если б они знали, кто такой Гофман, да если бы еще читали книги, а не циркуляры друг друга, может состояние " освиты" было бы другим
Коментувати
Джокер Джокеров
Ужасает и шокирует беспрецедентная категоричность - вузов станет в три раза меньше!! Браво!! Между нами говоря это конечно же факт хороший, НО: А НА КАКИХ ЗАКОННЫХ ОСНОВАНИЯХ ЭТО БУДЕТ СДЕЛАНО?? ПО МАНОВЕНИЮ ВОЛШЕБНОЙ ПАЛОЧКИ НИЧЕГО НЕ ПОНИМАЮЩИХ В СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ КВИТА И СОВСУН или все-таки путем отсева всего некачественного, что начало умирать само по себе еще три года назад! При Табачнике хоть система была отработана и четко выстроена! а сейчас в МОН аматоры от западного образования хотят и рыбку съесть и на ... кое- что сесть! ПОЗОР!!
Игорь
а професія педагога – престижною. Підніміть заробітну плату вчителів, робота стане престижнішою
1111
Відмінено одну звітність, заведено нову. Тільки по указу президента про День Гідності чотири організації прислали у школу свої листи та накази, і по кожному треба подати звітність про виконання. Тільки спекалися одних дебілоїдів, прийшли нові, або перефарбувалися старі
реформи квіта
Про обличчя квіт заговорив, позорисько, у центрі Києва, на печерську, в Українському державному у-ті фінансів та торгівлі ректором поставили кандидата філософських наук, пенсіонера мента, мент-філософ – це щось, змушує щодня відмічатися колектив по чотири рази на день, коли прийшов, пішов, взяв ключі і т.д., завжди потрібно розписуватися у журналі, людей змушують ходити шеренгою, наука у вузі з таким керівництвом відсутня взагалі.
Геннадий
Суть укрореформ - НАДО СМЕНИТЬ ЛИЦО. А гнилое нутро пусть остается.
Марина
Для Геннадий: Молодец!В самую точку!
Коментувати
Петро
"Потрібно змінити обличчя нашої освіти"... І почати з елементарної грамотності документів МОН!
1
Хоч балаклави вдягніть, а поки професія вчителя не стане престижною про інше просто не варто й говорити
ЛИЦО?
да какое, к лешему, лицо у этого образования? Если человек, РАБОТАЯ в государственной школе, не способен прокормить возле себя ещё 2 человек (жену и ребёнка), ребята, вы вообще соображаете, что вы там несёте? Какое лицо? Для того, чтобы было хоть какое-то лицо, в этой стране должно быть хоть что-то,что принесёт поступления в бюджет. Кто-то наивно поолагает, что посадит людей в инет, придав таким образом иллюзию занаятости. Кому? Себе -любимым? Ну-ну. Не полезнее было бы научить людей читать. То есть понимать, что означают увиденные буковки, собранные в слова. Полезнее было бы создавать собственные автомобили, собственные хорошие продукты, собирая налоги как с предприятий (в ббюджет), так и с земли, на коорой находятся предприятия. Полезнее было бы собирать действительно 20%пдв С ДОБАВОЧНОЙ СТОИМОСТИ, а не поднять цену на 20 %. О каком лице может идти речь?
Samoylov
Зменшення навантаження цілком скомпенується зменшенням кількості годин на 1 кредит (фактичного зменшення годин на предмети!!!) та коефіцієнтами за "неповні" групи студентів. Коли з 36 годин курсу залишається всього 7 в якості "індивідуальних консультацій, якщо студентів у групі менше 10. Тобто по суті завушна застаріла норма навчання на денному стаціонарі. Зате дуже зручно. До реального зменшення навантаження ваші ініціативи не призведуть! Окрім максимум там 3-5 курси є велика кількість практичних занять, які сюди не входять, а готуватися до яких потрібно довше, ніж до лекційних.
олег
Побільше стипенідіі і зарплати. І ніяких корупцій, ніяких крадіжок, і брехнів.
Iron
Потрібно змінити обличчя нашої освіти, -перший кандидат на зміну- Сергій Квіт
Вадим Христосенко
Ага, вже змінюють: останню зарплату працівники аграрних ВНЗ отримали ще перед Новим роком, студенти не отримують стипендій, а діти-сироти допомог. Отак передали нас в МОН
Китаєць
"Китай надав стипендії для українців Китайська Народна Республіка надасть Україні 57 повних урядових стипендій на навчання за освітніми рівнями бакалавр, магістр, аспірант та стажер. Про це повідомили в прес-службі Міністерства освіти і науки України."- це ще при табачнику була підписана Угода з Китаєм про збільшення стипендій з кількості 25 до 100.І це ще раз говорить, що воно непогано користуватись тим, що залишилось від попередників...
Larisa Shistko
Освіта починається не з вишів, освіта починається з дитячого садочка та школи. Коли почнуть думати про престижність праці вихователя, вчителя, тоді можна буде говорити про зміни в освіті, а поки що бла-бла-бла. А ще : жаль, що міністр коментарі не читає. Мабуть, багато паперової роботи..
для
Для Larisa Shistko: абсолютно точно. НО наши ребята пока этого не видят. Вроде бы в Японии над этим работали. Или нет? Там у министра всё же есть кто-то, читающий.
маріанна
я вже неодноразово про це писала у коментарях:треба реформи починати не з вищої освіти,а зі школи і залучати до створення концепції не пані Совсун ,а дійсно висококваліфікованих вчителів,які не на словах знають вікові можливості дитини,мають власні погляди на середню освіту та її реформування.Тут якраз і можуть згодитися методкабінети,які знають багатьох класних педагогів,які через свою скромність не піаряться , а тихо працюють і досягають високих результатів,саме до думки таких вчителів і треба прислухатися
методисти
Для маріанна: это те, кто, проработав ГОД, пальчиком человеку указывают на что-то там не так висящее на стенде? Или Вы считаете, что есть иные методисты?
Коментувати
Натэл
Не мешало бы определить еще объем работы классного руководителя: подумали бы, сколько мероприятий может учитель провести за год качественно, не в ущерб подготовки к урокам, а то эти конкурсы, мероприятия идут потоком, не успеваешь готовить: конкурсы " кто во что горазд", " мистер/ мисс школа", 8 марта, новый год, какие-то поделки, песенные и танцевальные конкурсы, газеты к памятным датам. Ну учителя же не массовики- затейники, а еще классные часы, совещания, и все это требует времени, и немалого. Как- то нужно это все упорядочить, на мой взгляд. Или введите штатную должность воспитателя, потому что функции педагога организатора сводятся только к тому, чтобы дать указания, а учитель- предметник просто задыхается: нужно ж и к урокам готовиться. Про бумаготворчество уже молчу. Может, пусть " мероприятий " будет меньше, но более качественных, а не для отчетности?
Ольга Оленич Землякова
Для Натэл: функции педагога-организатора свелись к тому, что он каждый божий день пишет отчеты и информации по каждому пункту: кто принял участие в конкурсах, почему плохо приняли или насколько хорошо, как проводятся классные часы и какие, какие газеты выпущены, о чем писалось и писать надо много. очень много, поверьте. Я 4 года проработала педагогом-организатором и мне казалось, что я писатель, иногда даже фантаст, потому что невозможно выполнить все то, что спускают сверху, а некоторые распоряжения ставят в тупик. Самое памятное - каждый месяц нужно было подавать информацию, как наша школа отмечает 100-летие С.Бандеры. И летом тоже.
Натэл
Я бы заставила наших " науковцев" провести такой эксперимент: выполнить самому все те бредовые, показушные мероприятия, которые " рекомендуются" для выполнения, и просчитать потраченное время, может, дойдет, что учитель должен готовиться к урокам, читать, чтоб повышать свой уровень, а не сидеть в школе, готовясь с детьми к " заходам". У детей тоже нагрузка немалая: каждый день по семь уроков, есть и кружки, и дополнительные занятия, а мы их после уроков оставляем. А еще есть просто жизнь, кроме школы, семья, которой ты нужен( на), а на своих собственных детей не хватает времени. А мы все отчитываемся, какие мы молодцы, работаем над тем, " как убить время".
Натэл
А насчет воспитания: это процесс постоянный и не зависящий от количества проведенных мероприятий.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!