Щодо вдосконалення фахової майстерності вчителів іноземних мов

Лист МОН № 1/9-495 від 26.09.14 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-495 від 26 вересня 2014 року

Управління (департаменти) освіти і науки (молоді та спорту)
обласних, Київської міської державних адміністрацій,
обласні інститути післядипломної педагогічної освіти

Щодо вдосконалення фахової
майстерності вчителів іноземних мов

З метою реалізації основних положень "Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом" у частині, що стосується освіти, для України є особливо важливим забезпечення умов оволодіння іноземною мовою учнями загальноосвітніх навчальних закладів.

Концептуальні зміни, що відбуваються в галузі освіти, потребують постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних працівників у цілому й вчителів іноземних мов зокрема.

Як свідчать дані моніторингу стану вивчення іноземних мов, результати зовнішнього незалежного оцінювання, вчителі іноземної мови мають нагальну потребу підвищувати свій фаховий рівень через участь у міжнародних проектах, програмах та курсах.

Відтак, з метою адаптації програм фахової перепідготовки вчителів іноземної мови до загальноєвропейських освітніх стандартів та подолання усталених стереотипів щодо ролі вчителя у навчально-виховному процесі як передавача інформації вважаємо за доцільне заохочувати вчителів іноземної мови загальноосвітніх навчальних закладів до участі у таких програмах та проектах.

Вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали у міжкурсовий період міжнародний сертифікат (диплом) CELTA, TKT – англійська мова; PRO-FLE – французька мова; GIDELFO – Professionelle Qualifizierung von Deutschlehrern – німецька мова зазначені вище сертифікати є підставою для зарахування годин фахової підготовки під час проходження планових курсів в інституті післядипломної педагогічної освіти.

Заступник Міністра       Павло Полянський

Освіта.ua
26.09.2014

Популярні новини
В Україні створюватимуть паспорти безпеки шкіл Навчальний процес має початись максимально комфортно для всіх учасників освітнього процесу
Тривалість відпусток освітян відновлено Парламент ухвалив законопроект, що врегульовує питання тривалості відпусток
Рада має ухвалити закон про відпустки вчителів, – Бабак Невирішеним питанням є законопроект, що дозволить вчителям скористатися звичайною відпусткою
Уряд встановив дату початку навчального року Новий навчальний рік у школах розпочнеться 1 вересня і завершиться 30 червня
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
nataly
Це добре, пане заступнику Міністра. Проте не з вчителів потрібно починати, а зі зміни умов викладання: а) перегляду застарілих інструкцій щодо поділу учнів класу на групи ( чи можна якісно навчити 27 учнів?); б) обладнання кабінетів іноземної мови лінгафонними пристроями; в) збільшення кількості годин викладання (за 2 години в тиждень не реально навчити дітей мові, якої вони не чують щодня); Г) перегляду існуючих програм та підручників. Аналізуючи результати ЗНО, які були опубліковані на сайті, зверніть увагу, що по 200 балів набрали випускники спеціалізованих шкіл, де не 2 години на тиждень і в групі 10-12 чоловік.
Наталія
Для nataly: Згідна. А ще непогано б було під час навчання майбутніх вчителів в вишах започаткувати обов’язкове стажування в англомовних країнах (за рахунок держави, якщо студент навчається на бюджеті)))))
Василь
Безумовно змінити умови викладання потрібно, але не лише для вчителів іноземних мов. Значно складніше навчити сьогодні біології чи фізиці, а там вчитель працює з усім класом і за перевірку зошитів не платять, при 30 лабораторно-практичних роботах в 6 класі! "Вибивати" преференції легко, а єфективно працювати не має бажання 80% вчителів іноземної мови - нехай по 5 слів виучують за урок і за період навчання - величезний словарний запас, бо в уроках біології до 20 термінів в уроці - і нічого, і навчаємо, і в медінститути вступають, і за кордоном навчаються...
Коментувати