14.12.2022 |
О. Калинич: спільне України з Фінляндією в плані освіти
Українці, як і фіни колись, також воюють за власну національну ідентичність та рідну мову
|
3.03.2022 |
О. Калинич: про діяльність освітянського війська
Безмежна вдячність усім, хто тримає стрій, хто не сховався, не умив рук, не втік і простягає руку підтримки
|
20.10.2021 |
О. Калинич: у фінансовій автономії багато плюсів, але…
Закон «Про освіту» дозволив українським школам стати фінансово незалежними
|
16.04.2021 |
О. Калинич: відверті висновки про дистанційне навчання
З поняття «дистанційне навчання» треба прибрати слово «навчання», замінивши на «імітація»
|
6.01.2021 |
О. Калинич: наскільки реально виконати вимоги регламенту?
Якщо ви працюєте в школі, не один абзац нового Санітарного регламенту читатимете з посмішкою
|
14.12.2020 |
О. Калинич: огляд платформи «Всеукраїнська школа онлайн»
Онлайн-школа - це базова «комплектація», яку ми, учителі, можемо і повинні доповнювати
|
3.12.2020 |
О. Калинич: вайбер і месенджер – не навчальні платформи
Усі вчителі й діти в навчальному закладі мають працювати на єдиній електронній платформі
|
26.11.2020 |
О. Калинич: конкуренція спонукає до творчості
У кожній школі є багато вчителів, які мають чималу скарбничку цікавих напрацювань
|
3.06.2020 |
О. Калинич: припиніть чекати на ідеального вчителя
Карантин зненацька вихлюпнув нас у море, де порятунок потопельника - справа рук цього ж таки потопельника
|
27.03.2020 |
О. Калинич: звіти, або по той бік дистанційного навчання
Дистанційна робота непомітно зводиться до красивої картинки, як і багато чого... Сумно
|
20.03.2020 |
О. Калинич: підсумки першого «дистанційного» тижня
Після першого «дистанційного» тижня кожен учитель точно обрав оптимальні форми роботи
|
16.03.2020 |
О. Калинич: правила роботи під час карантину
Занадто велика демократія - основа безладу. Робота ж за планом дає результати, особливо з підтримкою батьків
|
17.01.2020 |
О. Калинич: прийнято важливий для освітян закон
Новації закону - у короткому огляді: увага на моментах, важливих насамперед для вчителів
|
18.12.2019 |
Олеся Калинич: другий лист Миколая до вчителів
Дякую за те, що малеча просить у мене не іграшки чи новенькі гаджети, а миру й добра для країни
|
26.11.2019 |
Олеся Калинич: про експертизу підручників
Часом читаєш статтю й дуже хочеш, щоб це був фейк, бо не віриться, що це може відбуватися насправді...
|
8.10.2019 |
Олеся Калинич: учитель – духовне чи матеріальне?
Чому ми кричимо про толерантність, а самі засуджуємо кожну думку, яка не збігається з нашою?
|
11.09.2019 |
Олеся Калинич: кому оцінки важливіші - учням чи батькам?
Можливо, не діти, а ми, дорослі, прагнемо високих балів задля задоволення власних амбіцій?
|
2.08.2019 |
Олеся Калинич: зміни від МОН чи черговий фейк?
Як учитель може втілити в життя виставлення оцінок у щоденник на перерві, наприклад, 20-30 учням?
|
17.07.2019 |
Олеся Калинич: учитель - не професія, а спосіб життя?
Чомусь ми переважно мовчимо про «3/ (чи більше?) в 1» - вчителя-предметника-класного керівника
|
19.03.2019 |
О. Калинич: кращі - не завжди на перших сторінках газет
Не зневажайте вчителів: принижені вчителі ніколи не виховають наших дітей вільними й щасливими
|