Ірина Васильків: карантин диференціює учнів

Як доведеться доучувати і оцінювати наживо тих, хто з різних причин не долучався до дистанційного навчання?

Ірина Васильків: карантин диференціює учнів

Автор: Ірина Васильків, учитель історії та правознавства, м. Львів.

ЗНО, теоретично, є підсумком навчання впродовж 11 років, а не березня-квітня-травня. Чи аж так багато зовсім нових тем залишилося «невивченими»?

Виглядає, що саме з 11-класниками найменше проблем. Вони отримали фізичну можливість застосувати навички самоосвіти (хто їх розвивав раніше).

Тривалий карантин диференціює учнів невипускних класів на таких, що продовжували вдома хоч трохи навчатися, і таких, які геть забудуть навіть те, чому їх намагалися навчити в школі.

Зараз учителів адміністративно стимулюють до розгортання дистанційного навчання на певних інтернет-ресурсах, ігноруючи можливості інших.

А я готуюсь до того моменту, коли доведеться доучувати і оцінювати «очно», наживо тих, що не долучалися до дистанційного навчання з різних причин.

І вирівнювати, наздоганяти, виявляти, допояснювати... От де гора роботи!

Оригінал

Освіта.ua
25.03.2020

Популярні блоги
І. Лікарчук: карантин у системі освіти в совковому стилі Карантин все-таки - це додаткові витрати для кожного, хоча б на оплату доступу до Інтернету
Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Элеонора
Выравнивать - означает выявить,тчто дети знают и где проблемы. А работать в классе, где есть дети, чьим родителям не безразлично будущее детей и они следят за их учебой , когда надо подставляют плечо помощи, и дети, чьим родителям это не интересно " Я родила, а вы учителя учите, это не мое дело." - безумно тяжело. Те, на кого родители плюнули, не успевают и им не интересно. Учителя на них обращают внимание, работают, а тем, кто это прошел с родителям или дистанционно понял объяснение учителя, нудно, они разговаривают, играют на мобильных и т. д. Как думаете, учителям легко? У родителей появилось время показать детям как самостоятельно получать знания.а они опять все на чужих тетей все скидывают. Успешность ребенка - забота родителей.
родители
"Выравнивать" - как? Граблями? Зачем?... Затем у вас идет "Догонять", затем "Выявлять" и только на последнем месте "Дообъяснять"! "Учить" - нет вообще в ваших планах! Ну и что после этого вы хотите? ВЫ не хотите учить и дети тоже.
Олег
Для родители: Поговоримо?
Коментувати
Лариса
Хотілося б наживу запитати І. Лікарчука, як його такого "розумного" навчив "совок"? Чи в Гарварді він учився? А якщо в "совку", то, мабуть, він гість із майбутнього.
Олег
Для Лариса: Пані, (А якщо в "совку", то, мабуть, він гість із майбутнього.) мабуть, ви хотіли сказати "з минулого"? А що конкретно ви можете закинути тому, кого намагаєтеся зганьбити? По пунктах, в чому Лікарчук не правий. Я дійсно вчитель з великим стажем роботи, з майже усіма відзнаками, які може дати держава. А ви фахівець у якій галузі і чого досягли та за який час? Поговоримо?
Павлович
Для Лариса: Скажіть,будь ласка, Ви завжди уважно читаєте статтю, під якою розміщуєте коментар? Відкрию Вам таємницю: допис Лікарчука не тут. Це допис Ірини Васильків. Прокрутіть сторінку догори. А допис Лікарчука в розділі "Популярні блоги".
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!