Олеся Калинич: про експертизу підручників

Часом читаєш статтю й дуже хочеш, щоб це був фейк, бо не віриться, що це може відбуватися насправді...

Олеся Калинич: про експертизу підручників

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустська гімназія-інтернат.

Камо грядеши, або Про антидискримінаційну експертизу підручників...

Нехай простять мене чоловіки за фото, але... Знаєте, у Харкові є Музей гендерної та жіночої історії, де проводилося тренінгове навчання «Освіта без дискримінації» з проблем... підручникотворення.

Так, вам не здалося. Підручники дуже «чутливі гендерно»: наприклад, якщо на малюнку в дівчинки букет, то не можна зображувати хлопчика без квіточок. Так, це дуже важливо. Без таких малюнків підручник - не підручник.

Може, тому, що у вище згаданому музеї демонструють, що чоловіки - вид, який вимирає? (Я не поділяю цю думку).

І взагалі, якщо чоловік допомагає жінці нести важку сумку чи пропускає перед дверима, - це стереотип. Не можна вчити наших дітей стереотипному мисленню.

Часом читаєш статтю й дуже хочеш, щоб вона виявилася фейком, бо не віриться, що все описане може відбуватися насправді...

Далі - просто цитати з тренінгу для експертів підручників та представників видавництв:

  • «...недоцільно зображати дітей в українських національних костюмах (зокрема у вишиванках), бо це є дискримінацією по відношенню до інших національностей, які проживають в Україні. Особливо це стосується обкладинки підручників»;
  • «...насправді, не біологічна стать створює відмінності, а культура. Статеві відмінності, звичайно, існують (наприклад, гормональна структура, морфологічні ознаки), але їхня значущість дуже і дуже перебільшена».

Повний текст статті (до речі, названо прізвища керівників антидискримінаційної комісії) тут.

Авторка статті стверджує: у жодній країні світу антидискримінаційної експертизи підручників не існує.

Оригінал

Освіта.ua
26.11.2019

Популярні блоги
С. Новікова: ЗНО з математики для вступників-медиків При вступі на всі спеціальності галузі знань «Охорона здоров'я» другим предметом є математика
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Марія
Це ж типові грантдоїди: дають під гендер гроші - будемо їх освоювати, дадуть під щось інше - будемо це впроваджувати... І серед них є колишні завідувачі відділу освіти, колишні викладачі інституту підвищення кваліфікації вчителів...
Против соросят!
Всех этих гендерщиков уволить или отослать к их хозяину- Соросу. Пусть ему мозг промывают, а не нашим детям.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!