А. Недоля: про вибір рівня вивчення іноземної мови

Підхід до вивчення іноземних мов повинен бути індивідуальним у відповідності до рівня знань студента

А. Недоля: про вибір рівня вивчення іноземної мови

Автор: Анатолій Недоля, доцент, Запорізький національний університет.

В МОН України оприлюднили перелік міжнародних мовних іспитів, які можна зарахувати як оцінку з ДПА (ЗНО).

Одразу виникає запитання, а чи надають в університетах такий рівень знань з іноземних мов студентам, якщо вони навчаються з непрофільних для іноземних мов спеціальностей? І що робити такому студенту, якщо він опановує спеціальність, наприклад, історію чи менеджмент? Чи зарахують такому студенту його сертифікат В2, якщо рівень викладання для групи з іноземної мови, де він навчається, відповідає В1? Чи потрібно йому відвідувати ці пари?

Звичайно, вивчення іноземних мов є корисною та потрібною справою, але тоді рівень знань, що надаються, повинен бути відповідний. А для цього потрібно формувати групи за рівнем знань іноземної мови індивідуально. Не важко знайти в університеті групу, у якій рівень викладання іноземної мови вищий, ніж в інших групах. Але ж тоді потрібно відмовитись від «колгоспного» навчання – «роби як всі, чим ти кращий?» Кращий, бо знає краще іноземну мову, ніж інші, і хоче розвиватися далі.

Так надайте таку можливість студенту індивідуально, а не заганяйте його у «загально встановлені» деканатами рамки, бо так зручніше. Одну ж справу робимо. Яка різниця, де буде відвідувати заняття з іноземної мови студент: на кафедрі англійської філології, на кафедрі менеджменту чи кафедрі історії Європи?

Гадаю, що такі проблеми легко можна розв’язати, взявши до увагу заяву студента та результати його тесту, а не створювати з цього загальнодержавну проблему.

Підхід до вивчення іноземних мов повинен бути індивідуальним у відповідності до рівня знань студента, і це є логічним.

Освіта.ua
15.02.2019

Популярні блоги
О.Мірошниченко: чому все радісне сприймають як загрозу Школа – це в ідеалі місце радощів та гри, які включають дітей у фантастичний процес пізнання
Інна Совсун: чи забороняти смартфони в школах? На рівні держави поки немає розуміння, що робити зі смартфонами в школі
Н. Азарова: биті небитих возять регулярно Поважати свій труд і транслювати цю повагу, поважаючи інших, – оце і є суперзавдання
І. Лікарчук: ДПА в українських школах має бути ліквідована Проведення ДПА фальсифікує реальний стан якості загальної середньої освіти в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів