![]() |
Інновації в освітньому процесі «поховані» в протоколах засідань педрад під різними псевдонімами |
О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний
Автор: Олександр Остапчук, ТНВК «Школа-ліцей 6 ім. Н. Яремчука», м. Тернопіль.
Хоч і сам не раз виступав на EDCAMPах, але не можу зрозуміти теперішнє «дійство»: саміт-челенж: Edcamp - янголи в дії.
Саміт - зустріч глав держав або голів урядів з потужним висвітленням...і т. ін.
Челендж - виклик самому собі, зусилля над собою...
Янголи - найближчі до людей, настановлюють людей до доброчесного і святого життя...
Перекладемо на рідну мову: зустріч-виклик :Едкемп - найближчі до людей діють. Так?
І хотілося б почути про хоч один виклик, хоч одну дію, яка дасть результат. У розвиткові людини, у навчанні важливі два аспекти: ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ (В. Співаковський).
Погодяться всі. Поки у більшості «самітів» процес гарний (бо спілкування, зустрічі, обмін думками- всім корисні для емоційної складової життя), але результат має вплинути на стан предмету обговорення. І де ж той результат?
Все хочу почути про хоч 1-2 інновації в освітньому процесі. Хоч школами України проведено близько 18000 засідань педагогічних рад на тему: «Використання інновацій в освітньому процесі школи», ніде не названо відкрито ті інновації. «Поховані» вони в книгах протоколів засідань педагогічних рад під різними псевдонімами. Чому «поховані» - та тому, що вони мертві, не будучи живими.
P.S Хай не ображаються 3% шкіл, у яких процес і результат живуть в гармонії.
Освіта.ua
03.12.2018