О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний

Інновації в освітньому процесі «поховані» в протоколах засідань педрад під різними псевдонімами

О. Остапчук: у більшості «самітів» лише процес гарний

Автор: Олександр Остапчук, ТНВК «Школа-ліцей 6 ім. Н. Яремчука», м. Тернопіль.

Хоч і сам не раз виступав на EDCAMPах, але не можу зрозуміти теперішнє «дійство»: саміт-челенж: Edcamp - янголи в дії.

Саміт - зустріч глав держав або голів урядів з потужним висвітленням...і т. ін.

Челендж - виклик самому собі, зусилля над собою...

Янголи - найближчі до людей, настановлюють людей до доброчесного і святого життя...

Перекладемо на рідну мову: зустріч-виклик :Едкемп - найближчі до людей діють. Так?

І хотілося б почути про хоч один виклик, хоч одну дію, яка дасть результат. У розвиткові людини, у навчанні важливі два аспекти: ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ (В. Співаковський).

Погодяться всі. Поки у більшості «самітів» процес гарний (бо спілкування, зустрічі, обмін думками- всім корисні для емоційної складової життя), але результат має вплинути на стан предмету обговорення. І де ж той результат?

Все хочу почути про хоч 1-2 інновації в освітньому процесі. Хоч школами України проведено близько 18000 засідань педагогічних рад на тему: «Використання інновацій в освітньому процесі школи», ніде не названо відкрито ті інновації. «Поховані» вони в книгах протоколів засідань педагогічних рад під різними псевдонімами. Чому «поховані» - та тому, що вони мертві, не будучи живими.

P.S Хай не ображаються 3% шкіл, у яких процес і результат живуть в гармонії.

Оригінал

Освіта.ua
03.12.2018

Популярні блоги
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
І. Лікарчук: замість виховання – шароварщина і звіти Виховної роботи як системи формування людини вже давно немає, а є гам, шум, тріскотня
О. Сидоренко: як ставитись до репетиторів-двохсотбальників? Показником високої кваліфікації педагога є успішність його учнів, у тому числі за результатами ЗНО
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Катерина
От і я про те ж! Поховані, не будучи живими. Хто довів на сьогодні їх ефективність, де показують як за ними правильно працювати. Чи піходять вони для кожної дитини у класі, чи кожен, хто береться їх впроваджувати, має уявлення про кінцевий результат? Одні домисли, версії, гіпотези... Я теж знаю гіпотетично, як пошити черевика, і , навіть, якщо забажаєте, підготуюсь та цілу лекцію вам з цієї теми прочитаю. Та, навіть, якщо наполягаєте, буду який галош і пробувати шити! Але поки майстер, який зшив таких черевиків, хоч з 10, не покаже мені кілька раз ---- я його не зшию! От така аналогія!
Пшик челендж
Всі іноземні словеса посіяли грантоіди- читай : шкідники освіти України. Це невизнані в колективах невдахи з комплексом ненависті до всіх! Як ведуть себе ці особи на директоратах, радниках, заст. Міністра? Одна піна і злість...
Вчитель
Оці новомодні назви, які тепер замість семінарів і конференцій називають "ворк-шоп, челенж, калейдоскоп ідей і т.д" і подаються як інновації, хоча сама суть цих заходів мало чим відрізняється від конференцій і семінарів....