Ігор Лікарчук: реформи не починають з кольору чорнила

Поки у верхах розповідають про реформи, на місцях реальне життя шкіл забезпечують батьки

Ігор Лікарчук: реформи не починають з кольору чорнила

Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.

Переглянув на «1+1» «Секретні матеріали» - передачу про батьківські внески у київських школах... Не буду давати оцінку сюжету, режисерській та операторській роботі. Вони, насправді, зачепили лише верхівку айсберга: так, для обивателя.

Єдина фраза, яку сказала коментатор наприкінці фільму, зачепила своєю правдою. Поки у верхах розповідають про реформи, сказала вона, на місцях реальне життя шкіл забезпечують батьки.

Від себе додам до сказаного: при цьому заложниками ситуації є директори шкіл та вчителі. Прикро. Страшенно прикро. Бо знову лебідь, рак і щука.

Реформа школи повинна розпочатися із зміни відношення власника закладу до нього, а не із зміни програм чи кольору чорнила для виставлення оцінки.

Оригінал

Освіта.ua
02.03.2017

Популярні блоги
О. Сидоренко: як ставитись до репетиторів-двохсотбальників? Показником високої кваліфікації педагога є успішність його учнів, у тому числі за результатами ЗНО
Ігор Лікарчук: коли результати ЗНО не будуть зрадою Якість освіти – не у процесах та паперах, які потужно вивчає та аналізує ДСЯО укупі з експертами
Людмила Булигіна: не «бідні діти», а треба було вчитись Плачі щодо відсотку тих, хто не подолав поріг, бісять неймовірно, адже тест з математики елементарний
А. Ночкін: зраду щодо ЗНО з математики скасовано Збільшили процент тих, хто не подолав поріг, ті учні, які і не збирались користуватися цим результатом
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Tet-a-tet
І що, після Вашої замітки перестали доїти батьків? Збираючи по 800тис.гр. готівки на рік Ви вважаєте директора заложником? Не смішіть людей, існуюча система дуже вигідна, тому її і не збираються демонтовувати, як не як гарна кормушка для чиновництва від освіти.
і тепер не потрібно
вводити в якість роботи директора школи кількість коштів, які він зібрав? Приємно бічити, що під дією суспільної думки назовні не випихають необхідність директорові шукати гроші для забезпечення якості роботи власної школи, бо ... все більше людей відмовляютьсянести власні кошти задля збагачення чиновництва
Skjeld
Батьківські внески існують тому, що держава виділяє мало коштів на школи, або вони йдуть не призначеним їм шляхом у кишеню. А програми потрібно міняти. Якщо ви такий сміливий посидіть у школі,наприклад від класу 9-11 7-8 уроків , вивчіть матеріал для наступного дня (підіть на позакласні заняття, тобто секції якщо таким дитина має бажання займатись) і тоді робіть відповідні висновки про нещасний стан освіти в Україні.
З ПОВАГОЮ
Мудро І правильно. Дійсно, від слів про реформу до самої реформи не наблизилися ні на крок. Одні пусті ( хоча йй на іноземний лад) слова. Все старе називаємо іншомовними словами і видаємо за реформу.