Віктор Громовий: педагогічна етика? Ні, не чули про таке…

На Заході навіть у професійному спілкуванні таких дітей називають «діти з прихованим потенціалом»

Віктор Громовий: педагогічна етика? Ні, не чули про таке…

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Ну не дебіли... Написали на видному місці: «Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ».

 Педагогічна етика, кажете... Ні, не чули про таке.

А там, на дикому Заході, навіть у професійному спілкуванні таких дітей називають «діти з прихованим потенціалом», «діти із особливими потребами» чи Mentally Challenged Children...

До речі, це проблема не тільки цього підручника, це проблема всієї антигуманістичної вітчизняної дефектології, в якій зазнали фіаско спроби замінити термін «розумова відсталість» синонімами на кшталт «діти з відхиленнями розвитку», «діти з особливими потребами», «діти з недостатністю розвитку», «діти з проблемами інтелектуального здоров'я» тощо.

P.S. Перша фраза із лексикону тих, хто таке пише і рекомендує. Подобається? Цим діткам теж не подобається...

P.S.S. Учителі Луїтпольської гімназії вважали Альберта Ейнштейна «розумово відсталим».

Оригінал

Освіта.ua
29.12.2016

Популярні блоги
Д. Коптило: реформатори не винні, що змін не відбувається Далеко не Клопотенко, Супрун чи Гриневич винні в тому, що змін на краще не відбувається
В. Онацький: репетиторство як альтернатива школі Боротися з репетиторством не варто, але треба покращувати освітній процес у школах
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Марія
А там, на дикому Заході, не байдужа доля кожної дитини. А у нас? Тільки гасла. Іноді складається враження, що підручники і програми пишуть і складають "тьоті і дяді з прихованим потенціалом і особливими потребами"
Kostya
Вау... "Діти з прихованим потенціалом"... Такі діти тоді відчуватимуть себе гордими. А щодо Енштейна - це правда... Прихований потенціал в ньому учителі не відразу знайшли=)