![]() |
Вчитель потребує створення матеріальних і моральних стимулів до творчої праці |
Ігор Лікарчук: успіх реформи залежить лише від учителя
Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.
Давно я так не сміявся, прочитавши ось ці слова офіційного повідомлення, розміщеного на сайті МОН: «В Міністерстві наголошують на ключовій ролі методистів для мотивації вчителів на творчу та плідну роботу з дітьми. «Від вас залежить 50% успіху. Наше спільне завдання допомогти вчителю, а отже озброїти його методичними матеріалами», - пояснив заступник Міністра (це пан Хобзей - І.Л.).
На його думку, до цієї роботи необхідно також долучити завучів кожної початкової школи. Жаль, що пан заступник не розуміє простої істини: успіх реформи залежить лише від учителя без усіляких відсотків. А справа методистів - не заважати учителю й допомогти йому, якщо той попросить.
Тут ключове слово - «ЯКЩО». Хороший учитель і сам «озброіть» будь-якого методиста, бо саме вчитель щодня працює з дітьми, а не із папірцями. Поганому вчителю ніякі методичні матеріали не допоможуть, хто б ними його не «озброював». Але видимість роботи із «озброєння» буде.
Дуже жаль, що в МОН також не розуміють простої істини: допомоги вчитель потребує не папірцями у вигляді методичних рекомендацій, а створенням умов та матеріальних і моральних стимулів до творчої праці.
Що стосується «завучів», то мені соромно, що в МОН не знають: таких посад у штатних розписах шкіл немає із середини 70-х років минулого століття. Але дивуватися подібній «компетентності» працівників МОН не можна. Це стиль роботи.
Освіта.ua
15.08.2016