Osvita.ua Вища освіта Реферати Журналістика Інформаційне агентство Рейтер: характеристика діяльності. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Інформаційне агентство Рейтер: характеристика діяльності. Реферат

Загальна характеристика. Мета діяльності і роль компанії на світовому і регіональному рівнях. Основні продукти в галузі інформації і телекомунікації. Перспективи розвитку. Економічний та політичний вплив

Загальна характеристика

Рейтер (Reuters Group PLC) є найбільшим світовим агентством новин та фінансової інформації. По кількості, складності та загальному об'єму інформації, що надається агентством банкам, ЗМІ та іншим бізнес-користувачам йому немає рівних. Агентство має багатий 150-річний досвід у галузі постачання інформації. На даний момент агентство об'єднує понад 2000 журналістів, фотографів та операторів. Агентство має свої представництва 215 містах 98 країн світу, де працює понад 17000 працівників.

Штаб-квартира агентства знаходиться у Лондоні (85 Fleet Street London), але компанія має 20 регіональних керівних представництв, що охоплюють ту чи іншу країну чи групу країн. Керівний орган компанії - рада директорів, очолювана Кристофором Хоггом (Christopher Hogg). Підрозділ Instinet має незалежне керівництво.

У 1999 році річний доход Рейтер склав 4500 млн. дол., з яких 60% припадає на Європу, 15% - на Америку і 14% на Азію. Прибуток склав понад 800 млн. дол.

Доходи за галузями

Основна частина доходів припадає на послуги з надання фінансової інформації.

Мета діяльності і роль компанії на світовому і регіональному рівнях

Рейтер прагне світового лідерства у галузі постачання інформації у всіх країнах та на всіх сегментах ринку. На даний момент основну увагу зосереджено на розвиток агентства в мережі Інтернет (нинішній девіз компанії - "Ми створимо діючі фінансові ринки в Інтернеті").

Взагалі діяльність компанії сфокусована на трьох сферах:

  • 1). Надання бізнес-інформації для глобальних і локальних мереж - тут метою компанії є забезпечення потреб мережевих фінансових ринків у бізнес-іноформації.
  • 2). Надання спеціалізованої фінансової інформації для професіоналів, що працюють поза фінансовими ринками.
  • 3). Надання інформації ЗМІ.

Агентство відіграє провідну роль у світовій інформаційній системі, як законодавець у галузі надання інформації. Саме завдяки Рейтер здійснено революцію 70-их років на світових фінансових ринках. Такі нововведення як перші електронні інформаційні продукти та перші електронні транзакції стали важливим фактором стрімкого розвитку світових фінансових ринків впродовж останніх 30 років.

Також Рейтер є найбільшим та, що також дуже важливо, незалежним джерелом інформації для більшості сучасних ЗМІ. Інформацією Рейтер користується понад 900 бізнес-порталів у мережі Інтернет. На регіональних рівнях Рейтер також відіграє значну роль, але, на відміну від світового рівню, у агентства є регіональні конкуренти, які, в межах певного регіону здатні конкурувати з Рейтер у постачанні регіональної інформації.

Найбільше ця конкуренція відчутна у інформаційно-розвинутих країнах, в першу чергу в США і Японії. Але на даний момент компанія спрямувала значні зусилля на посилення своїх позицій в цих країнах. На європейському інформаційному ринку лідерство Рейтер є беззаперечним.

Доходи Рейтер по регіонам

Як видно з діаграми, левова частка доходів Рейтер припадає саме на європейський регіон.

Основні продукти в галузі інформації і телекомунікації

Агентство Рейтер спеціалізується на наданні 3 класів продуктів:

  • Reuters Financial (Reuters Information та Reuters Trading Solutions) - фінансові інформаційні продукти, що надають доступ до новин та котировок в режимі реального часу, а також програмні додатки для аналізу даних. Транзакційні продукти дозволяють трейдерам здійснювати угоди на ринках валют, ф'ючерсів, опціонів і цінних паперів. Також до цієї групи продуктів входять фінансове телебачення, система керування інформацією та система керування ризиками.
  • Reuterspace - це широкий спектр мультимедійних послуг: ленти новин, телевізійні репортажі, фотографії та графіка новин. Рейтер також надає інформацію у режимі он-лайн щодо великої кількості сайтів в Інтернет.
  • Instinet - незалежна група продуктів, що спрямовані на задоволення інформаційних потреб професіоналів у галузі фінансів, рекламного бізнесу, енергетики, страхування.

Перспективи розвитку

Як вже було зазначено, Рейтер є світовим лідером у галузі надання інформації, тому основними пріоритетами у розвитку компанії визначено її розширення і інвестування у інші інформаційні компанії.

Так, на даний момент Рейтер має такі частки у наступних компаніях: TIBCO Software (44%), Riskmetrics (42%), GL Trade (34.2%), ITN (20%), Pedestal (21.9%), Multex (6.5%), Tradepoint (7.5%), W. R. Hambrecht & Co (8.7%), Archipelago LLC (12.1%), Vencast (13%) тощо.

Компанія приймає участь у спільних проектах, таких як Sila Communications (безпровідний дата-провайдер у Європі), спільний проект Рейтер та Equant по створенні найбільшої у світі закритої інтеренетподібної (IP-based) бізнес мережі, спільний з Multilex проект створення європейського порталу для приватних інвесторів, спільний з TIBCO sowtware проект створення бізнес додатків вузької спеціалізації інтегрованих до бізнес мереж Рейтер, тощо.

Економічний та політичний вплив

Оскільки агентство Рейтерс є чи не найбільшим джерелом інформації для багатьох ЗМІ, то воно має значний не безпосередній вплив як на економічні так і на політичні процеси і на світовому і на регіональному рівнях. Найбільше спостерігається вплив Рейтер на фінансові ринки, адже незалежна інформація такого впливового інформатора може у корені змінити хід справ.

Джерела інформації

  1. www. reuters. com
  2. www. reuters. ru


02.10.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!