1.04.2022 І. Лікарчук: українська система ЗНО стала на шлях стагнації
Врятувати систему ЗНО від краху чи зникнення зможуть лише нові команда та технології
30.03.2022 Ігор Лікарчук: ідеї МОН про вступ – не для воєнного часу
Перефразовуючи байку, українське ЗНО – це таки борщ, а мультидисплінарний тест – «щі»
10.03.2022 І. Лікарчук: рішення про відміну ЗНО у 2022 році правильне
Критики й ті, хто пише «не можна відміняти, бо це зрада», не пропонують того, як провести ЗНО
17.02.2022 І. Лікарчук: децентралізація й управління освітою
На жаль, процеси децентралізації практично не захопили систему управління освітою України
24.01.2022 І. Лікарчук: тепер директору школи треба стати кухарем?
Харчування – це важлива умова здоров’я дитини та важлива складова освітнього та виховного процесів
24.12.2021 І. Лікарчук: закон чи чергова декларація намірів?
Проблему забезпечення школярів якісними підручниками новий закон не вирішить
16.12.2021 І. Лікарчук: про сертифікацію вчителів початкових класів
Чому вчителі, які не пройшли сертифікацію (позачергову атестацію), продовжують працювати?
7.12.2021 І. Лікарчук: чому соромимося виховувати милосердя?
Про волонтерство в закладах освіти згадують лише в контексті підготовки до свята
24.11.2021 І. Лікарчук: крах профтехосвіти став ще ближчим
Після того як запрацюють кваліфікаційні центри, потреба навчатися у профтехах зникне
19.10.2021 І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту
Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
20.07.2021 І. Лікарчук: замість виховання – шароварщина і звіти
Виховної роботи як системи формування людини вже давно немає, а є гам, шум, тріскотня
13.07.2021 Ігор Лікарчук: учителю перестали довіряти
В освіті за тридцять років так і не з’явилася система об’єктивної та справедливої оцінки роботи вчителя
8.07.2021 Ігор Лікарчук: система освіти приречена на стагнацію
Ще десять років тому процеси утвердження фінансової автономії розвивалися, а зараз скорочуються
25.06.2021 Ігор Лікарчук: коли результати ЗНО не будуть зрадою
Якість освіти – не у процесах та паперах, які потужно вивчає та аналізує ДСЯО укупі з експертами
24.06.2021 І. Лікарчук: «порохова діжка» шкільних автобусів
Не можна гратися в цапів-відбувайлів, коли мова йде про життя та безпеку дітей: то погані ігри
22.06.2021 І. Лікарчук: оптимізація шкіл – загроза нацбезпеці держави
Питання «оптимізації» мережі закладів середньої освіти у сільській місцевості варте для розгляду в РНБО
2.06.2021 І. Лікарчук: не гнобіть ваших дітей за «погані» оцінки
У нас немає, й апріорі не може бути, об'єктивної системи оцінювання як роботи вчителя, так і учня
26.05.2021 Ігор Лікарчук: чи можна створити ідеальний підручник?
У сучасному інформаційному середовищі будь-який підручник приречений не бути ідеальним
20.05.2021 І. Лікарчук: пошесть «випускних» у дитсадочку
Їх породили екзальтовані мамаші за підтримки безвідповідальних працівників дитсадків
27.04.2021 І. Лікарчук: про існуючу систему захисту дисертацій
Сутність існуючої системи захисту дисертацій – у колективній безвідповідальності членів спецрад