Osvita.ua Блоги Ігор Лікарчук - всі блоги автора
17.01.2019 І. Лікарчук: знайти позитив в оцінюванні вчителів складно
Враження від «Методики експертного оцінювання профкомпетентностей учасників сертифікації»
16.01.2019 Ігор Лікарчук: коли є попит, то має бути й пропозиція?
Ніколи не було такої великої кількості запрошень учительству взяти участь у платних тренінгах і семінарах
4.01.2019 І. Лікарчук: про патологічне масове самозадоволення
Чому пересічний учитель має обов'язково відвідувати усю ту методичну мішуру на канікулах?
3.01.2019 Ігор Лікарчук: про «насоси» й «грамофони» в освіті
Праця Л. Виготського, написана в 1910 році, цілком і повністю характеризує сьогоднішнього учителя
21.12.2018 І. Лікарчук: питання, на які не можу знайти відповідь
Чому від рівня укладачів програми мають страждати вчителі, у яких і так з НУШ проблем більше, ніж очікувалося
20.12.2018 І. Лікарчук: про знання й уміння вчителів до сертифікації
Щиро шкода дискваліфікації ідеї сертифікації учителів: вона за таких підходів є неминучою
19.12.2018 І. Лікарчук: вчитель ще довго буде цапом-відбувайлом
У чому має бути провина вчителя, за яку його потрібно карати штрафом, а директора - примусовими роботами?
4.12.2018 І. Лікарчук: головний показник якості освіти - який він?
Навіть у «кращих» закладах освіти не мають мізерної уяви про те, як має забезпечуватися якість освіти
28.11.2018 Ігор Лікарчук: роздуми про сертифікацію
Тринадцять питань, на які немає відповіді після аналізу проекту Положення про сертифікацію вчителів
23.11.2018 І. Лікарчук: сертифікувати вчителів будуть чиновники
Якщо автори цього освітянського «шедевру» сидять в УЦОЯО, то іншого можна було й не чекати
20.11.2018 Ігор Лікарчук: про форми і методи аудиту
Невже, перебуваючи 10 днів у закладі, можна об’єктивно оцінити його "освітню діяльність"?
19.11.2018 І. Лікарчук: як кількісно і якісно оцінити «педдіяльність»?
Не є нормальним, що педагогічну діяльність беруться оцінювати не за результатами, а за тим, яким є процес
16.11.2018 Ігор Лікарчук: хто буде експертами у ДСЯО?
Такий точно підхід до формування «експертного середовища» був і є у совковій освітній системі
12.11.2018 І. Лікарчук: про територіальні підрозділи ДСЯО
Місцеве освітнє чиновництво продовжує знущання над вчителем і школою в кращих традиціях совка
8.11.2018 І. Лікарчук: ЗНО - розмінна монета у популізмі політиків
Років десять тому навіть у страшному сні не міг подумати, що ЗНО стане одним із видів соціальної допомоги
24.10.2018 І. Лікарчук: успішно вчиться той, хто робить це з радістю
Якби у нас було запроваджено вільне відвідування шкіл, то більшість із них стояла б вічною пусткою
17.10.2018 І. Лікарчук: чому в школах суцільні фальш і брехня?
Невже ті, хто фальшує і бреше, не свідомі того, що учні те все бачать і також вчаться брехати і фальшивити?
3.10.2018 І. Лікарчук: про шматочки паперу під назвою «Грамота»
Ніхто із тих, хто виписує чи підписує ці папірці, не хоче напрягтися в роздумах про адекватність такої відзнаки
1.10.2018 Ігор Лікарчук: до 100-річчя Василя Сухомлинського
Неможливо примусити любити й поважати дитину лише тому, що той, кого примушують, має диплом учителя
28.09.2018 І. Лікарчук: про академічну свободу педпрацівників
Виявилося, що між поняттями «набув чинності» і «закон працює» - величезний шлях, чи навіть прірва

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!