27.03.2020 І. Лікарчук: про обрізання фінансування освітніх програм
У цій ситуації не лише бюджет освітніх програм повинен стати основним донором коштів
25.03.2020 Ігор Лікарчук: буча навколо дистанційного навчання
Дистанційне навчання чи цифрова освіта вимагають щонайменше поєднання укупі трьох факторів
23.03.2020 Ігор Лікарчук: за будь-яких умов ЗНО відміняти не можна
ЗНО зараз - занадто складний механізм, котрий апріорі не може на зовнішні зміни реагувати оперативно
20.03.2020 І. Лікарчук: карантин у системі освіти в совковому стилі
Карантин все-таки - це додаткові витрати для кожного, хоча б на оплату доступу до Інтернету
18.03.2020 І. Лікарчук: про організацію дистанційного навчання
Тривалий карантин та перспективи його продовження виявили величезну проблему нашої шкільної освіти
13.03.2020 І. Лікарчук: учительської підтримки сертифікації немає
Потрібно визнати, що існуючий концепт сертифікації є недосконалим і потребує удосконалення
10.03.2020 І. Лікарчук: занадто часто в нас змінюються міністри освіти
Звільнення Новосад - можливості, які можуть бути втрачені, і тут все залежить від того, хто стане наступним
13.02.2020 І. Лікарчук: чималі бюджетні кошти можуть піти не туди
В Україні немає системи визначення та оцінювання результатів роботи шкіл: ні хорошої, ні поганої
10.02.2020 І. Лікарчук: варто менше святкувати, а більше вчити
Українську мову у наших закладах освіти не вивчають, а «проходять» - пройшли й забули
4.02.2020 І. Лікарчук: 20% надбавки - не стимул для сертифікації
Черги із вчителів початкової школи, бажаючих пройти сертифікацію, щоб отримати 20% надбавки, немає
30.01.2020 Ігор Лікарчук: інституційний аудит у школах потрібний
Якщо такі рекомендації стануть зразковими, на ідеї успішного інституційного аудиту можна ставити хрест
29.01.2020 І. Лікарчук: про систему оплати за підвищення кваліфікації
Можливо, хоч це буде доброю петардою для обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти
27.01.2020 І. Лікарчук: про вчителювання без педосвіти (продовження)
Хороші вчителі, хоч і не офіцери, але мають честь. І однією із її складових є професійна освіта
24.01.2020 І. Лікарчук: про роботу в школі без педосвіти
Поява такої норми в законі свідчить про крах української педагогічної науки і повну недовіру до системи
16.01.2020 І. Лікарчук: математику треба вивчати не лише для формул
Ми силоміць хочемо примусити вивчити математику. Для чого? Щоб скласти обов’язкове ЗНО?
13.01.2020 І. Лікарчук: зникають вчителі, які можуть мотивувати
ЗНО з математики апріорі не може впливати на якісне поліпшення математичних знань випускників
3.01.2020 Ігор Лікарчук: кілька думок про проведення пробного ЗНО
Сенс проведення пробного ЗНО - дати можливість регіональним центрам оцінювання якості освіти заробити гроші
16.12.2019 Ігор Лікарчук: кілька слів про двохрівневі тести з математики
ЗНО, як і тести, що використовуються під час його проведення, - не іграшка, якою можна погратися і закинути
4.12.2019 Ігор Лікарчук: уже почали шукати винуватих у провалі
Шукати причини PISА-конфузії потрібно не в радянському минулому, а у освітній історії незалежної України
27.11.2019 І. Лікарчук: сільський вчитель безвідмовніший, ніж міський?
Чому 62% учасників першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2020» – сільські вчителі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!