23.11.2020 І. Лікарчук: Віктор Шаталов був непересічною постаттю
Досвід Шаталова широко використовують учителі Японії, Фінляндії, Кореї та інших країн світу
18.11.2020 Ігор Лікарчук: перли у підручниках є, і буде ще тьма
Якою має бути експертиза підручників, на видання яких витрачаються сотні мільйонів з бюджету
11.11.2020 І. Лікарчук: чи замінить атестацію інституційний аудит?
З’явилося багато типів закладів освіти, але всі вони по суті залишилися загальноосвітньою школою
4.11.2020 І. Лікарчук: олімпіади - традиція совкової освіти
Жодним законом чи нормативним документом обов’язковість участі школи у олімпіадах не передбачена
3.11.2020 Ігор Лікарчук: чому немає справжніх реформ в освіті
Найбільша біда української освіти – те, що кожен новий міністр відкидає те, що робили попередники
2.11.2020 І. Лікарчук: чи дала щось освіті директоризація МОН?
Експертів не за назвою посади, а за рівнем досвіду, відповідальності, знань, у Директоратах одиниці
29.10.2020 І. Лікарчук: з «бюрократичним сказом» потрібно боротись
Для авторів проекту про інституційний аудит поняття «педагогічна свобода» є своєрідним НЛО
19.10.2020 І. Лікарчук: дистанційне навчання потребує грошей
Документ про дистанційку - чисто кабінетний витвір, далекий від можливості його реалізації у школах
30.09.2020 І. Лікарчук: про доцільність святкування Дня профосвіти
Не можна маніпулювати історичною свідомістю людей, допомагаючи антиукраїнським силам у пропаганді
25.09.2020 Ігор Лікарчук: в освіті маємо те, що маємо
Лише в тоталітарних суспільствах придумують державні системи оцінювання роботи вчителів чиновниками
19.08.2020 І. Лікарчук: наша освіта не готова до змішаного навчання
Без будь-яких дискусій уже зрозуміло, що змішане навчання обов’язково буде незалежно від нашого бажання
27.07.2020 І. Лікарчук: наскільки ЗНО точний інструмент?
Наскільки ефективним інструментом для вимірювання рівня навчальних досягнень абітурієнтів є тести ЗНО
16.06.2020 Ігор Лікарчук: УЦОЯО втратив відповідальну суб’єктність
УЦОЯО втратив відповідальну суб’єктність та незалежність у прийнятті рішень, що стосуються ЗНО
4.06.2020 І. Лікарчук: про проблему складання ЗНО випускниками
Якщо рішення КМДА буде реалізоване в повному обсязі, то очікуються чималі матеріальні збитки для бюджету
28.05.2020 І. Лікарчук: чи буде з 1 Вересня у школах змішане навчання?
Перш ніж вести мову про змішану чи якусь іншу форму організації навчання, потрібно вирішити деякі проблеми
14.05.2020 Ігор Лікарчук: ДПА завжди була і є формальністю
Чим менше людей прийде складати ЗНО, тим меншою є потенційні загрози для їхнього здоров’я
7.05.2020 Ігор Лікарчук: про подолання «цифрового розриву»
На подолання «цифрового розриву» мають бути спрямовані організаційні, матеріальні та кадрові ресурси
22.04.2020 О. Істер: Всеукраїнська школа онлайн або думки небайдужого
Як урокам Всеукраїнської онлайн школи стати ефективнішими та позбутися певних «ляпів»
21.04.2020 І. Лікарчук: про суттєву зміну локацій проведення ЗНО
Вважаю, що найбільш оптимальним варіантом вирішення проблеми проведення ЗНО є зміна локацій
13.04.2020 І. Лікарчук: суспільство підсвідомо думає штампами
Негативна реакція населення та медіа на помилки телевчителів є очікуваною та прогнозованою