16.04.2021 Ігор Лікарчук: освітній процес втрачає сенс
Результати екзаменів не повинні бути підставою для оцінки роботи вчителя, це оцінка роботи учнів
13.04.2021 І. Лікарчук: коли директорам час іти на відпочинок?
Недарма управлінська мудрість твердить, що краще з посади піти на хвилину раніше, аніж на рік пізніше
31.03.2021 Ігор Лікарчук: ЗНО стає токсичним для освіти
ЗНО повинно бути відокремлене від школи, задля збереження як ЗНО, так і нормальної школи
19.03.2021 І. Лікарчук: укотре повторю, що відміна ДПА – прогрес
Відміна ДПА не врятує систему загальної середньої освіти від деградації, бо контроль має бути
8.02.2021 І. Лікарчук: ДПА в українських школах має бути ліквідована
Проведення ДПА фальсифікує реальний стан якості загальної середньої освіти в Україні
4.02.2021 І. Лікарчук: школи спроможні розробити навчальний план
Заплановане перевантаження учнів є чи не найбільш суттєвим за останні тридцять років
2.02.2021 І. Лікарчук: багато шкіл не стануть справжніми гімназіями
Зміна назви і вивіски абсолютно не означають зміну сутності, про це свідчить український досвід
28.01.2021 І. Лікарчук: дискусія щодо реформування мережі шкіл
Реформа мережі шкіл, якщо здійснювати її для людей, вимагає суттєвих капіталовкладень
24.12.2020 І. Лікарчук: паперовий чи електронний журнал?
Що зміниться в шкільній освіті (маю на увазі її результативність) від появи електронного журналу?
15.12.2020 Ігор Лікарчук: чи варто було починати з кінця?
Маємо радіти з появи Всеукраїнської школи онлайн, але не вирішені три головні завдання
11.12.2020 І. Лікарчук: хто профінансує новий санітарний регламент?
Хоч новий санітарний регламент і ладненький, та від життя він геть далеченький
7.12.2020 Ігор Лікарчук: три особливості освітньої бюрократії
Основний продукт життєдіяльності органів управління освітою – різноманітні папери
23.11.2020 І. Лікарчук: Віктор Шаталов був непересічною постаттю
Досвід Шаталова широко використовують учителі Японії, Фінляндії, Кореї та інших країн світу
18.11.2020 Ігор Лікарчук: перли у підручниках є, і буде ще тьма
Якою має бути експертиза підручників, на видання яких витрачаються сотні мільйонів з бюджету
11.11.2020 І. Лікарчук: чи замінить атестацію інституційний аудит?
З’явилося багато типів закладів освіти, але всі вони по суті залишилися загальноосвітньою школою
4.11.2020 І. Лікарчук: олімпіади - традиція совкової освіти
Жодним законом чи нормативним документом обов’язковість участі школи у олімпіадах не передбачена
3.11.2020 Ігор Лікарчук: чому немає справжніх реформ в освіті
Найбільша біда української освіти – те, що кожен новий міністр відкидає те, що робили попередники
2.11.2020 І. Лікарчук: чи дала щось освіті директоризація МОН?
Експертів не за назвою посади, а за рівнем досвіду, відповідальності, знань, у Директоратах одиниці
29.10.2020 І. Лікарчук: з «бюрократичним сказом» потрібно боротись
Для авторів проекту про інституційний аудит поняття «педагогічна свобода» є своєрідним НЛО
19.10.2020 І. Лікарчук: дистанційне навчання потребує грошей
Документ про дистанційку - чисто кабінетний витвір, далекий від можливості його реалізації у школах