27.07.2020 І. Лікарчук: наскільки ЗНО точний інструмент?
Наскільки ефективним інструментом для вимірювання рівня навчальних досягнень абітурієнтів є тести ЗНО
16.06.2020 Ігор Лікарчук: УЦОЯО втратив відповідальну суб’єктність
УЦОЯО втратив відповідальну суб’єктність та незалежність у прийнятті рішень, що стосуються ЗНО
4.06.2020 І. Лікарчук: про проблему складання ЗНО випускниками
Якщо рішення КМДА буде реалізоване в повному обсязі, то очікуються чималі матеріальні збитки для бюджету
28.05.2020 І. Лікарчук: чи буде з 1 Вересня у школах змішане навчання?
Перш ніж вести мову про змішану чи якусь іншу форму організації навчання, потрібно вирішити деякі проблеми
14.05.2020 Ігор Лікарчук: ДПА завжди була і є формальністю
Чим менше людей прийде складати ЗНО, тим меншою є потенційні загрози для їхнього здоров’я
7.05.2020 Ігор Лікарчук: про подолання «цифрового розриву»
На подолання «цифрового розриву» мають бути спрямовані організаційні, матеріальні та кадрові ресурси
22.04.2020 О. Істер: Всеукраїнська школа онлайн або думки небайдужого
Як урокам Всеукраїнської онлайн школи стати ефективнішими та позбутися певних «ляпів»
21.04.2020 І. Лікарчук: про суттєву зміну локацій проведення ЗНО
Вважаю, що найбільш оптимальним варіантом вирішення проблеми проведення ЗНО є зміна локацій
13.04.2020 І. Лікарчук: суспільство підсвідомо думає штампами
Негативна реакція населення та медіа на помилки телевчителів є очікуваною та прогнозованою
6.04.2020 Ігор Лікарчук: про п’яте колесо до освітянського воза
Стан карантину під час епідемії ще раз довів непотрібність існуючих органів управління освітою
2.04.2020 Ігор Лікарчук: про кількість платформ, сайтів, вебінарів
Чомусь всі вирішили, що потрібно терміново вчити вчителів, як тим працювати з учнями дистанційно
27.03.2020 І. Лікарчук: про обрізання фінансування освітніх програм
У цій ситуації не лише бюджет освітніх програм повинен стати основним донором коштів
25.03.2020 Ігор Лікарчук: буча навколо дистанційного навчання
Дистанційне навчання чи цифрова освіта вимагають щонайменше поєднання укупі трьох факторів
23.03.2020 Ігор Лікарчук: за будь-яких умов ЗНО відміняти не можна
ЗНО зараз - занадто складний механізм, котрий апріорі не може на зовнішні зміни реагувати оперативно
20.03.2020 І. Лікарчук: карантин у системі освіти в совковому стилі
Карантин все-таки - це додаткові витрати для кожного, хоча б на оплату доступу до Інтернету
18.03.2020 І. Лікарчук: про організацію дистанційного навчання
Тривалий карантин та перспективи його продовження виявили величезну проблему нашої шкільної освіти
13.03.2020 І. Лікарчук: учительської підтримки сертифікації немає
Потрібно визнати, що існуючий концепт сертифікації є недосконалим і потребує удосконалення
10.03.2020 І. Лікарчук: занадто часто в нас змінюються міністри освіти
Звільнення Новосад - можливості, які можуть бути втрачені, і тут все залежить від того, хто стане наступним
13.02.2020 І. Лікарчук: чималі бюджетні кошти можуть піти не туди
В Україні немає системи визначення та оцінювання результатів роботи шкіл: ні хорошої, ні поганої
10.02.2020 І. Лікарчук: варто менше святкувати, а більше вчити
Українську мову у наших закладах освіти не вивчають, а «проходять» - пройшли й забули

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!