Є. Козолуп: чому вчитель має доводити свою необхідність?

«Менеджери» довели освіту до такого стану, що вчитель має робити свою роботу на 150% за будь-яких умов

Є. Козолуп: чому вчитель має доводити свою необхідність?

Автор: Євгеній Козолуп, учитель інформатики.

Мені одному здається, що це не нормально?

І ні, не через те, що вчитель проводить уроки на вулиці без інтерактивної дошки. Ні, на цьому фото все прекрасно.

Але й очевидно, що за кілька десятків років усім відомі «менеджери» довели освіту до такого стану, що у вчителя немає іншого вибору, як робити свою роботу на 150% за будь-яких умов, аби доводити свою необхідність.

Бо прийде перевірка, а ти не вичитав уроки.

Бо знімуть кошти за перевірку зошитів чи ще за щось, яких і так не закладено в новому бюджеті.

Бо батьки скажуть, що вчителі погано працюють.

І як не дивно, так і виходить у будь-якому випадку (у більшості випадків).

При всій повазі до цієї чарівної жіночки, але це – знущання над вчителями і над нею самою.

Але від мене їй сердечко, а всім іншим – допис для роздумів та висновків.

Оригінал

Освіта.ua
22.12.2022

Популярні блоги
Є. Кравченко: невже наявність іспиту гарантує знання? Треба створювати не іспити, а систему нормального патріотичного виховання у школах
Я. Абрамейцева: у чому ціль обов’язкової математики? Випускники 2023 найважливіші роки майже не мають можливості опановувати предмети взагалі
Ігор Лікарчук: хайп навколо оцінювання учнів Оцінка давно втратила дидактичну значущість і перетворилася на холодну формальність заради звіту
Є. Козолуп: чому вчитель має доводити свою необхідність? «Менеджери» довели освіту до такого стану, що вчитель має робити свою роботу на 150% за будь-яких умов
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Андрій
Знаєте, мені в листі з надісланим завданням студент написав "Дякую, що вчите нас справедливості, правді, повазі, вчите нас думати, а потім робити, або не робити, а головне, відстоювати себе в будь яких ситуаціях, не давати в обіду ні себе ні оточуючих, з Вашою допомогою ми виростемо гідними людьми." А нижче маленькими літерами "Як гидко дивитися на Ваших колег, донощиків і підлабузників, які навязують нам постійно, що треба мовчати і виконувати без суперечок все, що сказав старший, чи то викладач чи директор. Не думати, не аналізувати, а просто виконувати. Нам не потрібні такі викладачі, ми хочемо бути людьми, а не такими, як вони ...". Це про цю і багато інших вчителів. Майте гідність, встаньте з колін. Ви люди, а здається про це забули.
Валентина
Це просто сором. Ще раз країна посміялася з вчительки. Це не подвиг- це приниження, яке самі вчителі залюбки виплескують на посміховисько. За ті копійки, що платять в школі, вчитель з 6 ранку до 24 ночі на роботі. Я вчитель точної науки - фізики, перевірки не менше ніж в математиків, а за перевірку не платять взагалі ні копійки. Сиджу ночами перевіряю лабораторні роботи, надіслані задачі, так, за власний кошт, власний час і власну електроенергію. Доки вистачить терпіння незнаю. А що значить змішане навчання - це просто жах. Керувальники не спроможні думати, а от такі вчительки з криками ура на амбразуру. А не було б таких, а були б з повагою до себе в першу чергу, а також до людей, то і держава б відносилася до них по іншому. Не позорьте себе колеги, об вас витирають ноги, а вам подобається.
Педагог
Повністю згодна,це вже приниження над вчителями...нараховувати вчителю зарплату бухгалтер так не буде..він не прийде з ноутбуком
Досвідчений
Останні 20 років освіту перетрощили: часто російські ідеї, керівництво недолуге, фарс, вічне бажання одних керувати за принципом"стукайте і вам відкриють", інших- прогнуся, вискочу зі шкіри, але не здамся, не скажу, не виступлю, промовчу. На всіх рівнях вчительсьво на 90%-німі раби, родичі, наближені, ватаги, династії свої А скільки тих хто їз кликав яника нині керує? Без ламання освіти, викорінення плагіаторів, поборників, казнокрадів, рабів у нас освіти не буде. Люстрація не проведена. Гниди далі нищать народ змалку, калічать, лиш одиниці навчають гідності... Хай хто що каже, але наша біда і комплекси, хвороби, зайва вага часто має початок зі школи. Страшний вчитель, як і лікар що калічить. А от скільки вчителів хороших калічить продажна система увіковічненя керівництва та її самої, часто за примусові колективні побори, гроші профспілок, очільників яких вибрано в кабінетах директорів, що й доповіді самі собі не напишуть??? Просто війна показала ще один гандж вчительства німого...
Казмірчук М. Житомир
Я- батько учениці. Печу хлібобулочні. Постійно треба чекати подежника, потім податківця, ще екологи за викиди тиснуть… Постійно треба доказувати свою необхідніть!! Але ж як без Хліба? Так скрізь …
Для Казмірчук М. Житомир:
Порівняв... .
Коментувати
Ірина
Фото дійсної представниці української шкільної освіти, скоріш за все загальноосвітньої школи. Зі своїм ноутом, у не модній куртці, з поганим зором, на колінах. Бо ТРЕБА провести урок! Урок, який багато учнів не може сприймати нормально, тому що,не зручно! Не зручно ввечорі дивитися відео, коли батьки переглядають фільм, або вчасно здавати завдання. Або дитина сидить на онлайні на кухні серед дорослих, що розмовляють, та молодшого брата, який бігає та голосить. Але урок потрібно провести! Які тільки звіти та анкети ми не робимо! Але ще не одного разу я не чула про перевірку того, як батьки виконують свої обов’язки. Чому таким не займаються у нас? Чому ті,хто за кордоном зараз дуже відчули свої обов’язки, а у нас можна тільки гнобити вчителів та казати, що маме вчителі винні у поганій освіті ... Не бачила я й ні одного ноутбука, який нібито надають вчителям для роботи, тільки звіти про це у ЗМІ. У комп’ютерному класі - це не про те, це для навчання дітей, а ось саме для вчителя..
Вчителька
Взагалі педагогіка псевдонаука. Тільки тоді коли суспільство подорослішає й визнає це - тоді можна буде вигнати поганою мітлою всіх цих науківців що заробляють свої гроші на різних педтехнологіях. Вони не працюють. Проведемо експеримент - запросимо будь якого професора педнаук навчити мого двієчника з математики, результат буде нулячий. Так що гроші в нікуди на цих нових програмах і реформах. Тупий дерибан. А вчителька ця заручниця обставин. З однієї сторони адміністрація, де не менеджери, які сприяють роботі закладу, а займаються тупо надзором - з іншої - батьки які впевнені що їх кровиночці щось не так пояснили, бо дитинка не зрозуміла. Ось і знайшла вихід. Писать можна багато, але вчителі теж винні, цей постійний випендрьож хто більше й краще збере грошей з батькіа на штори, призвели до таких ось результатів в школах.
Роман
Для Вчителька: Взагалі педагогіка - не псевдонаука, за умови дотримання академічної доброчесності, як це прийнято у цивілізованому світі. Та на жаль за роки незалежності "торговці дисертаціями" наплодили масу псевдонауковців з педагогіки, які до педагогіки мають приблизно такий стосунок як мавпа до космонавтики :( Ці псевдопедагоги взялися реформувати освіту і дореформували майже до ручки... На жаль, ці псевдонауковці подібними ж методами наплодили послідовників :( І вже ці нові псевдопедагоги продовжили реформи своїх вчителів :( На жаль, більшість цих псевдопедагогів мають високі посади, бо мають як правило "високих покровителів" :( Тому й виходить, що "результат буде нулячий", бо вони у своїй "професії" не розуміються, зате добре розуміють, що за рішення потрібно відповідати, тому рішення і не ухвалюють, а дають нікому не потрібні рекомендації, перекладаючи відповідальність. Та й про яку академічну доброчесність можна вести мову, якщо на міністрові вона й закінчується :(
Вчителька
Для Роман: Ні - таки псевдонаука. Наука базується на наукових фактах, гіпотезах, теоріях, законах. Наведіть мені приклад педагогічної теорії яка підтримується фактами.Одне бла-бла-бла. В педагогіці суцільні брехні "ні про що". Від того що я гарно й методично вірно напишу конспект зміниться успішність учнів? Хто де які дослідження проводив? Ніхто й ніде - нема такої кореляції. Всі ці розказні про "Навчити" тільки розказні. У тих хто займається репетиторством свої критерії по відбору учнів. Не всіх беруть - бо у всіх різний потенціал для навчання - різні здатності до астрактного мислення. Як навчають? Та ніяких технологій з інтеграцією, кейсами, проєктами - метод один - сидимо й розвязуємо. Оце й все.
Роман
Для Вчителька:Ми зараз говоримо про українську "педагогіку", чи про педагогіку як науку в світі? Якщо про українську - то тут мушу з Вами погодитися, як не плагіат, чи підтасовка, то "товчуть воду в ступі". Якщо ж про педагогіку у світі, то там прийнято таки дотримуватися академічної доброчесності, там справді ведуться дослідження, справді результати не "бла-бла-бла", а підкріплені відповідним аналізом за відповідними методиками - без цього опублікувати наукові статті у відповідних збірниках і журналах не вийде. Це у нас професор на запитання про експериментальну і контрольну групи, наприклад, може подивитися на тебе як на повного телепня... Щодо педагогічних досліджень раджу читати не вітчизняну літературу (мабуть коректніше буда написати "макулатуру"), а закордонних (при чому, краще не вихідців з exUSSR) авторів у поважних виданнях. Доступ до них, правда, здебільшого платний, але деякі публікації таки можна знайти у публічному доступі в бібліотеках безкоштовно. Підручники, наприклад.
Коментувати
Ганна
Відділи освіти поводяться так, наче нічого не відбувається!Звіти, звіти. І так до нескінченності!!! Закон порушується на 100%! Постійні вказівки як повинні працювати! І не одної реальної! І нікого не цікавить чи є можливості працювати згідно їх наказів. Так, саме наказів, а не рекомендацій! Постійні рейтинги знань, вивчення стану викладання предметів! "Шановні", схаменіться!Викладачі - це живі люди! Шановне міністерство, поцікавтесь що відбувається у закладах освіти!Може досить годувати методичні служби!Може вже настав час змін! !!!
Наталія
Яка дурість і фарс... Вчителька веде урок, найшла інтернет. А в дітей він був? Навряд чи був, у більшості, або у всіх, його теж не було. Та в вечірній час які уроки?
Овіта
Для Наталія: Помиляєтеся. В вечірній час учитель проходить "Тиждень цифрової грамоти". Про результати проведених заходів поінформувати відділ освіти Жашківської міської ради відповідно до додатку з приміткою „Мінцифра“ До 23.12.2022 на електронну адресу innap24111993@gmail.com. Потрібно все пройти, отримати ще один, ще один... сертифікат та покласти в "Портфоліо".
Коментувати
Drake
Риба гниє з голови. Не знаю як у великих містах, але в селах та містечках ніхто не боїться перевірок. Ту простіше задобрити перевіряючих, влаштувати святковий стіл, принести алкоголю і все тіп топ. І той директор школи тепер має в рабства цілий колектив. Може набирати собі родичів працівників і плювати на результати дітец. Його ж не знімуть за низьку результативність школи, а родичі будуть вдячні за посади. Потім через таких вчителів і директорів псується враження про всіх педагогів. Скажу так, поки школи не стануть конкурентними, поки директорів не почнуть звільняти за незадовільні результати, доти не буде у нас якісної системи освіти.
Анастасія Грабар
Для Drake: шкода, що у вас такий досвід.
Коментувати
Петро
Реакція на фото((( Недарма діти й батьки кажуть/думають про вчителів: дебіли вони, дебіли - і НІХТО.
Мама
Спочатку у пункті незламності, потім на заправці, тут уже біля магазину... Люди! Схаменіться. Невже не розуміє ніхто що це просто фарс. Даремний фарс. Вчителька не може провести урок, бо немеє умов. А діти можуть урок почути? Для кого такі уроки? Для інтернету? Для популізму? У чому їх користь? Знаєте що найстрашніше, що такі ще потім ставлять дедлайн для виконання робіт 20 хвилин або до кінця уроку. Вчителька сина проводить уроки з-за кордону, діти, які за кордоном присутні на уроці. У них нема тривог,є світло, є інтернет, а дедлайн ставлять усім: і тим що у безпеці, і тм що без світла по 18 годин, і без інтернету, і з тривогами без укриттів...
ДепартаментДюсолей
До кого це звернення? Чи це просто крик душі? А так, автору не потрібно нікого звинувачувати, адже педагоги самі винні в тому, що вони не мають гідності відстоювати свої права і об них втирають ноги всі кому не лінь!
Тетяна
Для ДепартаментДюсолей: Від Ваших слів гірко. Ви ображаєте слабших і безправних, які на 100 відсотків віддані справі, яка стала сенсом життя...
В'ячеслав
Для ДепартаментДюсолей: цікаво, а ви як навчалися? Та кім працюєте? Що ви так відноситесь до вчителя. Прийдить попрацюйте в школі та покажіть свої права. Відповідь одна: не хочете працювати, чи не можете звільняєтесь і шукайте іншу. І якщо вчитель не любить свою справу або вже дістали до смерті то йдуть. Ті кто любить дітей та справу той прикладає усі зусилля. Притому багато хто це не цінить: як діти так і дорослі. Добре коли адекватна адміністрація в закладі така як і вчитель любить дітей і свою справу. Такій адміністрації пошана.
Бездоговірний платіж (фіз. особи) З
Для ДепартаментДюсолей: я і в міжнародних конкурсах перемагав. Але коли я спробував стати вільним, бо думав що я незамінний то мені одразу дали копня під зад і виставили зі школи. Просто я на нараді сказав директору що не можна так нагло розкрадати кошти батьів і держави. Визвав і комісію по трудових спорах з РУО і профспілки. Посміялись з мене та й все. Вся освітянська вертикаль грунтується на законі - вкради і частину передавай нагору. В Києві шкіл багато, знайшов іншу . А якщо це село? вчитель беззахистний, ворюги від освіти рулюють
Коментувати
Maрiя
Пыдписуюсь під кожним словом... Нашу професію ОПУСТИЛИ нижче плінтусу, а вчителів - принизили ще гірше...МИ ВСІ - ПРОФЕСІОНАЛИ! І ніхто з нас НЕ ПОВИНЕН бути об’єктом для "биття" як батьками, так і рідною адміністрацією. Що стосується нашого Міністерства, то хочеться порадити цим чиновникам прийти до будь-якої школи, принести із собою всю апаратуру з дому і згадати, як викладаються за вимогами їхнього Міністерства повноцінні сучасні 7 уроків...Якщо вони взагалі це коли небудь робили....
Колега
Це їй ще повезло. У неї є ноутбук.Їй не потрібно за власний кошт комп’ютер купляти. 80аідсотків вчителів користуються своїми особистими комп’ютерами куплені в кредит або б.у.
Коваленко Наталія Миколаївна
Для Колега: Хто сказав, що ця вчителька не купила ноутбук за власний кошт
Олена
Я про відстоювання вчителями своїх прав... Цього літа у нашої сільської школи відбирали третій ступінь. Учителі разом з батьками дійшли й до очільника ОВА, і до освітнього омбудсмена, але відповідь скрізь була одна: вирішуйте на місці. Чим вище стоїть керівник, тим менше його цікавить сільська школа.
Ірина
Не забувайте, що війни виграють вчителі. Коли хейтите їх, коли принижуєте їх працю, коли дозволяєте це робити на рівні суспільної думки, то замислитися треба про майбутнє! А якщо назавжди зникнуть ті, що використовують будь-яку можливість донести до дітей знання, то їх місця займуть ті, хто не працює за такі гроші на морозі, на колінах, на заправках...
Коментувати