І. Совсун: основна мета ворога – знищити все українське

Окупанти на Луганщині позбавляють дітей можливості здобувати нормальну освіту

І. Совсун: основна мета ворога – знищити все українське

Автор: Інна Совсун, народний депутат України, член фракції політичної партії «Голос».

Окупанти на Луганщині вирішили, що можуть не лише принести руйнування, жах та горе, але й позбавити дітей можливості здобувати нормальну освіту.

Батькам однієї зі шкіл у Старобільську, який потрапив під тимчасову окупацію, надійшов лист про те, що відтепер їхня школа належить до системи освіти так званої ЛНР, уроки почнуться за московським часом, а замість української мови, літератури, історії України, правознавства, захисту України – вводиться російська мова та література, всесвітня історія, історія Давнього світу, фізична культура.

Ворог навіть не намагається приховати свою основну мету: знищити все українське, перетворити нас на свою подобу. Утім, опір українців на тимчасово окупованих територіях свідчить, що шансів на це – нуль.

Однак зараз дуже важливо підтримати наших на зайнятих окупантом територіях. Тож уряд має через усі можливі канали зв'язку – смс-сповіщення, електронні листи, через телебачення, доступне на порталі Дія – повідомити освітян та батьків, що мешкають на окупованих територіях, про можливості дистанційного навчання та застерегти від відвідування закладів освіти, які контролюються окупантами. Насамперед тому, що там неможливо гарантувати безпеку дітей.

А тим часом віримо в ЗСУ та чекаємо, що скоро діти зможуть знову повернутися до навчання на всій території України.

Постскриптум. Херсонські школи з понеділка відновили навчання – у дистанційному режимі. Схоже, безстрашні херсонці вирішили просто ігнорувати існування москалів у рідному місті, бо ті не варті їхньої уваги.

Оригінал

Освіта.ua
17.03.2022

Популярні блоги
Л. Гриневич: діти за кордоном мають подвійне навантаження Щоб уникнути подвійного навантаження, необхідно напрацювати механізм перезарахування результатів
О. Северенчук: для дітей важлива якість розкладу Не так важливе навантаження, як грамотний підхід до формування розкладу і робочого дня дитини
В. Співаковський: у батьків дуже змінилися пріоритети На перше місце вийшла безпека дитини, на друге – соціалізація, і лише на третє – знання
І. Лікарчук: де справжня дерусифікація освіти? Справжня дерусифікація української освіти не відбудеться від змін у програмі з літератури
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Andrew Brown
Не знаю, чи може щось принести більше шкоди майбутньому нашої країни, ніж упровадження концепції НУШ. Інколи складається переконливе враження, що її розроблено десь у коридорах московського міністерства для завдання якнайбільшої шкоди українській освіті. Престарілі "агенти змін" щосили намагаються засвідчити свою прогресивність, упроваджуючи абсолютно дикі інтегровані курси: мовно-літературні (українська мова + українська література + зарубіжна література), історія (України + всесвітня), природничі науки (це взагалі жахливий неїстівний мікс ні про що, де змішано фрагменти фізики, хімії, біології, астрономії, географії - наче навмисно, щоб старшокласники не мали сформованої й усвідомленої наукової картини світу) і т.д. - про це можна писати нескінченно. Цікаво, після закінчення війни це знущання припиниться, горе-реформатори зникнуть з інтелектуального поля чи ж усе залишиться як зараз, тобто "агенти змін" далі вестимуть майбутнє нації в морок середньовіччя?
Mitchell
СОвсун, Ви нанесли біди школі багато . Написали правильно, та віри вам немає!!! Не заважайте Україні своїми «реформами»!