Галина Сищук: ну що ж, бульбашка - так бульбашка!

Очне навчання потрібне, і його не замінить найякісніше дистанційне. Без дистанційного ми теж не обійдемось

Галина Сищук: ну що ж, бульбашка - так бульбашка!

Автор: Галина Сищук, учитель, м. Харків.

Мій горщик постійно варить і моделює ситуації. Зізнаюсь, це мене добряче рятує від стресу, бо заздалегідь готова до різних розвитків подій. І хоч ідуть чутки, що скоро ми отримаємо якісь інструкції, я відпрацьовую варіанти.

От прокинулась із реально готовим принципом роботи у бульбашках і хочу його обговорити. Потрібні різні погляди.

Отже. Поділивши своє тижневе навантаження на 5 днів і розділивши на 3 (у мене 28 учнів - оптимально 3 бульбашки), маю грубо 1 год 20 хв на бульбашку в день.

Якщо залишити у моєму класі 10 парт, то матиму достатньо місця для постійної зміни діяльності, не покидаючи класу.

За годину двадцять я можу провести 3 двадцятихвилинні блоки - математика, читання, письмо (мова). Між ними: 10 хв - активності, 10 хв - перекус.

У цих блоках має бути виключно робота з новим матеріалом, відпрацювання чи теорія - вдома (окремо опишу).

За такої форми роботи хочу взагалі відмовитись від поняття поділу на дисципліни. Я вже давно цим парю мозок своїй директорці. От поясніть мені, навіщо я маю окремо проводити математику, якщо, малюючи ромашку, ми можемо вираховувати кількість листочків, а створюючи аплікацію, вчити геометричний матеріал. Так з усім - у Всесвіті все відбувається паралельно, це ніби вальс, який ми безжально розбиваємо на кроки. Можна, звісно, і традиційно. Та це ж мій простір - у мене так.

Повна наскрізна інтеграція дозволить не втратити такі важливі аспекти, як дослідження навколишнього світу і мистецтво та дасть змогу кардинально змінювати види роботи, цим самим тримаючи увагу.

Перерви у традиційному розумінні тут відсутні. Є часті зміни діяльності, руханки, кінезіологічні вправи, 10-тихвилинна активність і перекус.

Між бульбашками 20 хв на обробку приміщення, каву, підготовку до наступної групи.

У другій половині дня (приблизно о 15-й) зустріч з усім класом в онлайні. Тести, кросворди на платформах, навчальні відео у форматі «перевернутий клас». Загалом не більше 20 хв для початкової школи (старшим діткам можна більше).

Досить гарненько намалювалось.

Звісно, не без питань.

Наприклад, куди подіти надлишок парт? Уявляєте, якщо вся школа буде змушена тимчасово прибрати 2/3 меблів... де це все зберігати?

Хто буде тричі обробляти кабінет? Техперсоналу для цього мало.

Чи можна замінити традиційний сніданок на порційний йогурт і булочку? Це питання не в компетенції вчителя. Якщо сніданок - це рух по школі і втричі більше накривань-прибирань столів (в їдальнях у нас теж не надлишок персоналу).

Якось так.

Очне навчання потрібне, і його не замінить навіть найякісніше дистанційне. Без дистанційного ми теж не обійдемось. І нам потрібен вихід. Пропоную об'єднати і те, і інше.

Отже, якщо ви дочитали до цього місця, будь ласка, напишіть те, що в'ється зараз у вашій голові. От все без винятків. Давайте спробуємо змоделювати і вирішити проблеми. Бо ніяка інструкція їх не вирішить.

Оригінал

Освіта.ua
14.07.2020

Популярні блоги
І. Лікарчук: наскільки ЗНО точний інструмент? Наскільки ефективним інструментом для вимірювання рівня навчальних досягнень абітурієнтів є тести ЗНО
В. Громовий: відбулась повна профанація ЗНО з математики Ті, хто якимось дивом спромігся не набрати прохідний бал (а таких майже 13%), є патологічними невдахами
А. Заможська: МОНу потрібно спілкуватись з батьками У нас взагалі з дистанційною освітою була біда: 90% всього, що діти вивчили, - це заслуга батьків
І. Ящук: справжні вороги майбутньої дистанційної освіти Концепція майбутньої дистанційної освіти ще далека від ідеалу, однак динаміка її розвитку просто вражає
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
serj
Літо! ! ! ! ! ! ! ! ! Нехай горщик відпочиває! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Светлана Рулько
пропоную: 1) класи ділити не більше ніж на 2 половини 2) діти навчаються по черзі через день у закладі(по черзі кожна з груп). 3) ті, що навчаються вдома- працюють над практичними завданнями. 4) програму максимально скоротити , залишивши лише конкретні теми і прибравши "водичку" 5)вчителі надають методичну допомогу підібраними з навчального предмета відеоуроками з роз’ясненями практичних завдань. 6) оцінювання відбувається лише тематичне у вигляді письмового тесту з конкретними і гарно викладенними питаннями. 7) Оцінки вносяться у інтернетжурнал та інтернет щрденники. 8) в кінці кожного семестру семестрове оцінювання(тести). 9) календарне планування (скориговане) має бути з кожного предмета на сайті закладу. 10) вчителі не займаються перевіркою практичних завдань, але викладають правильні результати на початку нового уроку. Перевіряються лише тести.
Nick
Клас! Молодець! Головне пропозиції та ідеї. Всі, хто говорить ФЕ, пропонуйте своє.
Олекса Позняк
Для Nick: 1. телеуроки найкращих учителыв Украъни на найкращому обладнанні. 2. Дистанційне навчання у вигляді обговорення побаченої по ТБ теми , консультацій по незрозумілому, та розвязуванні задач. Сае так проводив дистанццйку я . Доречі коли учителі помилялись на ТБ ми разом шукали помилки - дуже гарний квест, сприяє кращому розумінню матеріалу. 3. Проектна діяльність учнів.
Коментувати
Філімонова
Господи, яка нісенітниця, повністю відірвана від життя, приправлена страхом нав’язаної усьому світу псевдопандемії! Схаменіться, виповзайте з бульбашок, бо скоро луснете там. Світ повний ідіотів, які торочать про дистанційку для всіх. Але ж є адеквати в освіті. Чи ні?!
Олекса Позняк
Для Філімонова: как агенты фсб в Украине расспространяют дезинформацию о ковиде. У тебя была чума? Нет? А у твоих соседей? Не было? А ты знаешь хоть одного человека который лично видел чумного человека? Среди твоих знакомых кто то умер от чумы? Нет? ЧУМЫ НЕ СУЩЕСТВУЕТ! Чуму придумали рептилоиды. Продажные журналюги написали что от чумы умирали люди. Никто не умер, чумы нет, просто лёгкий насморк и всё. Идиоты повторяют то же о ковиде. Потому что в их селе в болоте вируса пока нет. В Киеве официально 4 школы заразились, но в реале их больше. Я сам знаю школу где директор не сообщила о заражении потому что очень хочет чтоб дети пришли в школу а родители с конвертами
Євгеній Тєплоухов
Для Олекса Позняк: Чудо в пір’ях - ти взагалі спиш? Чи на вашій ботофермі зміна пройшла??))
DR
В мене дві знайомі людини постраждали від ковіду, й одну з них уже не повернеш НІКОЛИ! А для людей, які або дурні, або запроданці, то так "нє существуєт". Схаменіться, бо може бути непоправно пізно
Коментувати
Олекса Позняк
Только чистая дистанционка! Иначе будет хаос. Заболел 1 учитель и сразу полколлектива на самоизоляцию - вместе кофе пили или на педсовете сидели. А что днлать детям?
Аріель
Ігнорування загроз під час пандемії від очної освіти призведе до того, що про такий вид освіти прийдеться забути на пару років, а може і довше!
Олекса Позняк
Для Аріель: Для Аріель: для розумних це очевидно, але тим у кого кришка на горщику зіскочила хочеться занять у школі. Вона не розуміє що коли в одній бульбашці зявиться хворий то наступним хворим буде вчитель, який успішно перенесе хворобу в інші бульбашки
Коментувати
Іра
Триндець!. Щось та гра а пандемію затягнулась. Фантазія працює, але ж як з реальністю? Куди мають діти молодшої школи подітись, якщо батьки на роботі? А в другій половині дня бажано гуляти, а не онлайн займатись. І ще заставлять дітей (і вчителів) в школі бути запечатаними в маски? До речі, крім всім відомих негативних наслідків носіння маски, забули про такий: діти повинні не тільки чути, а й бачити, як вимовляються слова, як рухається рот - це дуже важливо для розвитку мовлення! і т.д. і т.п.
Олекса Позняк
Для Іра: не носи и сдыхай, твои дела. Только ты ещё заразишь кучу народа которые сдыхать не желают
Коментувати
"Оптимістка"
Немає бажання сприймати це серйозно. Створити такий хаос в школі, а потім говорити, що це дає позитивні результати? Хто від цього виграє? Кому це принесе користь? Єдине, у чому проглядає логіка — посадити вчителів на фіксовані зарплати і примусити їх працювати як на виробництві. І нехай вони "мантулять" спочатку в бульбашках, а потім онлайн. Потім приповзають додому о 17-00 і до півночі готуються до наступних уроків. Жахіття, та й годі!
Директор
Почему учителя должны и в классе работать, и готовить задания для ДО? А зарплата?
Директор
А я считаю, если родители не будут отправлять детей в школу с соплями, температурой и кашлем, то всё будет отлично. Никто не будет болеть. А вот если в классе все-таки дети начали болеть, переходим на дистанционку дней на 10. Внук ходит в садик больше месяца и не болеет, потому что родители больных детей не ведут. Да их бы и не приняли. Всё очень просто. И не надо изобретать велосипед.
Олекса Позняк
Для Директор: Ну совсем ты дурак если не знаешь что дети могут болеть вессимптомно. А заболеть ты можешь всего от 1 вируса попавшего тебе в глаз даже при громком разговоре (в США установили). Через 2 дня у тебя будет уже 100 миллиардов вирусов, которыми ты позаражаешь детей и коллектив. Полный дебил
Євгеній Тєплоухов
Для Олекса Позняк: довбень ти безблагодатний, ти в курсі взагалі, що таке "інфекційна доза" і "вірусне навантаження"? Іди в гугл, вчитель ти сраний! Або краще чеши на пенсію та викинь комп, він тобі протипоказаний!
Олекса Позняк
Для Євгеній Тєплоухов: слідкуй за науковими журналами
Коментувати
Леля
тобто залишивши 10 пар, це буде у 3 зміни навчання. По 20 хвилин урок, дві перерви - наступна зміна. А, що робити з дітьми, яких батьки не заберуть, як з ГПД, чи буде вона працювати? Знову ж це для початкової школи, а що робити з середньою та старшою. Ну 10-11 класи більш-меньш з дистанційкою впорались. Ну там інші мотиватири. А середня, як покпзало навчання цієї вести просто в ауті - батьки мало, хто контролював, допомогти, взагалі - "миссия невымолнима", мотивація на низькому рівні, як зробити та прислати завдання вчителю, так не має можливості, як погуляти так и короновірусу не лякає та час є. На і з предметами хімія, фізика, біологія, там де лабораторки. Ви коли статтю надаєте, то уточнюйте, з це роздум про початкову школу. Бо більше питань виникає, ніж якись корисні речі будуть обговорювати. А з дебільшого отримаєте багато негатива та образ отримаєте. Хай вам щастить!
Аня
Гадаю,що можна синтезувати онлайн та оффлайн. Можливо 1/3 учнів сама зголосилися навчатися вдома. І тоді і меблі не потрібно рухати. А для тих хто залишається вдома окрема програма у ПК -кабінет із завданнями
Яна
Виходить, що батькам потрібно потурбуватись, як доставити дитину початкової школи до навчального закладу всього на 2 хвилин, і так кожного дня. А якщо дитина проживає не зовсім поруч зі школою, а якщо дітей взагалі підвозять до школи з іншого села? Ви продумали тільки власну зайнятісь...
Яна
Для Яна: Вибачте 20 хвилин
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!