![]() |
У Міністерстві освіти проведено засідання робочої групи, учасники якої обговорили концептуальні засади створення законопроекту про професійну освіту |
Міносвіти ініціює реформування професійної освіти
До складу робочої групи увійшли представники міністерств, керівники вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладів, представники об’єднань роботодавців, а також наукових установ підпорядкованих міністерству.
"Пропозиції, які лунають від роботодавців та керівників органів місцевого самоврядування, направлені на те, щоб створити умови для підготовки професійних фахівців першої і середньої ланки", - розповів заступник міністра Євген Суліма.
"Ми запросили до роботи фахівців, які знаються на проблематиці, мають досвід та знання про те, яким чином професійна освіта розвивається у країнах Європи і світу. І, відтворюючи сьогоднішні потреби суспільства, держави та економіки, ми змогли б запропонувати той варіант документу, який би був можливий для обговорення більшим загалом представників і освітянської галузі, і тих, хто чекає від галузі освіти, перш за все, підготовлених фахівців".
Суліма розповів, що до професійної освіти входять не лише питання професійно-технічної освіти, а й навчання молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації, а також - навчання упродовж життя після отримання диплому про вищу освіту.
За підсумками наради прийнято рішення про підготовку пропозицій щодо роботи над законопроектом, його концепції та структури. Узагальнення пропозицій доручено Державній науковій установі "Інститут інноваційних технологій і змісту освіти".
"Важливо об’єднати зусилля для того, щоб напрацювання, які існують у вищій школі та професійно-технічній освіті, отримали формалізоване викладення в новому проекті закону "Про професійну освіту", - наголосив перший заступник міністра освіти Євген Суліма.
Освіта.ua
14.03.2013