![]() |
Україна витратить понад 4 млн грн на пошук іноземних студентів для українських вищих навчальних закладів |
Українську освіту рекламуватимуть в Азербайджані, Казахстані і Білорусі
Про це повідомило державне підприємство "Інформаційно-іміджевий центр".
Як повідомляється, держпідприємство підписало договір з ТОВ "Євромедіа Компані", що було відібрано за процедурою відкритих торгів, на надання послуг з пропаганди системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на іноземну аудиторію.
Цільовими країнами, в яких буде рекламуватися українська вища освіта, визначені пострадянські країни, зокрема, Азербайджан, Казахстан і Білорусь.
Підписаний документ передбачає створення інформаційного контенту про переваги навчання в Україні, зокрема, вироблення і розміщення на телеканалах інших держав телевізійних програм, розрахованих на закордонну аудиторію, а також просування системи освіти України в інших електронних і друкованих ЗМІ.
Термін виконання робіт - до 31 грудня 2012 року, уточнюється в повідомленні.
"Конкуренція між країнами на світовому освітньому ринку загострюється. Адже іноземні студенти є важливим джерелом фінансування вищої освіти. Україна в цьому напрямі робить перші системні кроки", - говорить директор "Інформаційно-іміджевого центру" Вікторія Сергієнко.
За її словами, вже очевидно, що українські вузи викликають великий інтерес у країнах пострадянського простору.
ДП "Інформаційно-іміджевий центр" створено у 2010 році і відноситься до сфери Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
ТОВ "Євромедіа компанії" (раніше - ПП "Євро Медіа") створено в 2004 році, займається діяльністю у сфері радіомовлення і телебачення.
Интерфакс
24.09.2012