![]() |
Міжнародний інститут бізнесу (МІБ-Україна) пропонує українським бізнесменам навчитися користуватися Інтернет-простором для просування товарів і послуг, відвідавши курс "E-marketing" |
Курс "E-marketing" пройде в Міжнародному інституті бізнесу
Як сказав засновник і генеральний директор Amazon.com Джефф Безос, у новій економіці успіху досягнуть ті люди і компанії, які поєднують маркетинг взаємин з маркетингом в Інтернет.
Пов'язуючи маркетинг та Інтернет, Джефф Безос підводить нас до інструмента, необхідного для розвитку бізнесу та пошуку нових клієнтів, що і являє собою Е-marketing.
Е-маркетинг є одним із процесів, що дозволяє компанії відкрити для себе більш широкі можливості просування товарів і послуг у всьому світі.
Більше 3 млрд людей мають доступ до Інтернет, що являє собою величезний ринок і необмежені можливості пошуку клієнтів для будь-якої компанії.
Оскільки в українських бізнес-колах спостерігається брак інформації та навичок з використання даної методики просування бізнесу, не всі компанії повною мірою використовують можливості E-marketing.
Міжнародний інститут бізнесу (МІБ) пропонує вирішення цієї проблеми. Курс навчання "E-marketing" дає можливість визначити сектор для просування товарів і послуг компанії у всесвітній мережі, раціонально розподілити бюджетні кошти і максимізувати ефективність рекламної кампанії в мережі.
Мета програми - дати комплексне розуміння можливостей реклами в Інтернеті для взаємодії з аудиторією, наприклад, з метою пошуку нових клієнтів, обслуговування існуючих, зміцнення іміджу та репутації компанії.
Програма проходитиме протягом двох днів (1 і 5 листопада) в Міжнародному інституті бізнесу. Тренер програми Антоніна Армашула - викладач МІБ, директор практики Маркетингових Стратегій і CEM в Acctiva Consulting і співзасновник цієї компанії.
Додаткова інформація та реєстрація за тел. (044) 585-00-33, або за e-mail: seminars@iib.com.ua.
Освіта.ua
29.09.2011