![]() |
Міжнародна асоціація бізнес шкіл - Graduate Management Admission Council (GMAС) провела дослідження популярності бізнес-освіти серед жінок |
Все більше жінок прагнуть отримати бізнес-освіту
Молоді жінки все більше цікавляться бізнес-освітою і просуваються на шляху до її отримання набагато швидше своїх однолітків з сильної половини.
Такі дані наводить Graduate Management Admission Council (GMAС), організація яка є адміністратором тесту GMAT - стандартизованого тесту, результати якого є основним критерієм для приймальних комісій бізнес-шкіл світу і є найбільш надійним прогнозом щодо майбутньої академічної успішності студента в бізнес-школі.
Як повідомляється у звіті GMAC, все більше жінок прагнуть отримати бізнес-освіту. Кількість жінок, які здали тест GMAT в 2010 році склала майже 106 000 - це 40,1% від всіх тестів і 2010 рік став вже другим роком поспіль, коли кількість жінок, що здали цей тест перевищила 100 000.
При цьому середній вік жінок, що здають тест GMAT - 26,2 роки, що дещо менше ніж аналогічний показник у чоловіків - 27,6 і майже половина (45,5%) із загальної кількості жінок, які здали GMAT іспити - жінки молодше 25 років.
У GMAC зазначають, що жінки також швидше приймають рішення щодо необхідності отримання диплому MBA, ніж чоловіки. Середньостатистична жінка, яка вступає до бізнес-школи, робить цей крок через 3,5 роки після отримання диплома бакалавра, що на рік менше, ніж у чоловіків.
Освіта.ua
26.03.2011