Успішні продажі та нестандартні шляхи їхнього нарощування перебували у центрі уваги більш ніж 120-ти учасників МІМ-івських Майстерень бізнесу 24 листопада 2010 року |
Управління продажами від МІМ-Київ: про багатство на Майстернях бізнесу
Тема зустрічі сьогодні актуальна як ніколи: із поступовою стабілізацією економіки та бізнесів зокрема, керівники та власники почали замислюватися над нарощуванням фінансового потоку.
В цьому контексті продажі із бізнес-процесу перетворюються на "індикатор" успішності його власника. Про подвоєння продажів у короткі терміни та з мінімальними втратами говорив у першій частині листопадових Майстерень бізнесу Валентин Перція, генеральний директор BrandAid та співвласник компанії Optimaza.
На різноманітних прикладах – від лікарської практики до військових прийомів – спікер пояснив механізми роботи із сейлз-менеджерами та навів найпоширеніші помилки у побудові системи продажів.
Після такої "теорії" практика має бути на відмінному рівні – і цю практику на прикладі стратегії поведінки на ринку подав МІМівець Сергій Коваленко, директор з маркетингу компанії ЗІП (власник ТМ TRIORA, ЗЕБРА).
Розширення частки на ринку за допомогою створення конкуренції для самих себе – реальний кейс із сьогодення, поданий Сергієм на обговорення гостям Майстерень. Під час роботи в групах учасники шукали оптимальну систему мотивації у продажах. Цікаво, що саме ця, комунікативна частина містила найбільше нетривіальних думок та порад листопадових Майстерень.
Довідка:
Майстерні бізнесу - Клубний проект бізнес-школи МІМ-Київ - зустрічі бізнес-майстрів (МВА – Master of Business Administration). Формат Майстерень бізнесу поєднує виступи спікерів із активним спілкуванням та обміном досвідом у групах. Теми, що обговорюються, стосуються розвитку власного бізнесу. Спікери Майстерень – експерти з управління бізнесом, а також – успішні українські підприємці-практики, зокрема, видатні випускники бізнес-школи.
Освіта.ua
30.11.2010