![]() |
Times Higher Education» презентувала результати щорічного рейтингу Impact Rankings |
Шість університетів визначено рейтингом Impact Rankings
Британська рейтингова агенція «Times Higher Education» під час Глобального конгресу зі сталого розвитку, що нещодавно відбувся в Саудівській Аравії, презентувала результати щорічного рейтингу університетів Impact Rankings.
За інформацією Міністерства освіти і науки, цього року агенція прорейтингувала 1591 університет зі 112 країн світу, 32 з яких українські.
До тисячі найбільш сталих університетів України увійшли:
- Сумський державний університет (301-400 світового рейтингу);
- НУ «Львівська політехніка» (401-600 світового рейтингу);
- Київський національний економічний університет ім. Гетьмана (801-1000);
- НТУ «Харківський політехнічний інститут» (801-1000);
- Ужгородський національний університет (801-1000);
- ДУ «Житомирська політехніка» (801-1000).
До рейтингу також увійшли заклади вищої освіти, які мають найбільші успіхи у досягненні цілей сталого розвитку.
Зокрема, Сумський державний університет посів 73 місце у світовому рейтингу за Ціллю 8 «Гідна праця та економічне зростання».
«Львівська політехніка» увійшла до 201-300 універсиетів за Ціллю 1 «Подолання бідності» та Ціллю 2 «Подолання голоду».
Ужгородський національний університет та НУ «Чернігівська політехніка» – до 201-300 за Ціллю 16 «Мир, справедливість та сильні інститути»;
Київський національний економічний університет ім. Гетьмана – до 201-300 університетів за Ціллю 4 «Якісна освіта».
Харківський національний університет радіоелектроніки та Сумський національний аграрний університет – до 201-300 за Ціллю 10 «Скорочення нерівності».
Також Сумський національний аграрний університет – єдиний університет аграрного профілю, який потрапив до рейтингу Times Higher Education Impact Rankings.
Рейтинг «Times Higher Education Impact Rankings» набуває все більшої популярності, адже університети прагнуть продемонструвати відданість досягненню Цілей сталого розвитку ООН (ЦСР).
Методологія рейтингу «Impact Rankings» містить низку показників за кожною із 17 ЦСР, які оцінюють освітню, дослідницьку та адміністративну діяльність закладів вищої освіти, а також їхній вплив на суспільство.
Освіта.ua
07.06.2023