МОН планує вирішити питання недобору до училищ

Міністерство освіти планує провести заходи професійної орієнтації в закладах освіти

МОН планує вирішити питання недобору до училищ

Міністерство освіти має намір виправити ситуацію з недобором до закладів професійної освіти та великою кількістю випускників, що працюють не за фахом.

Про це під час зустрічі з міжнародними донорськими організаціями наголосив заступник міністра освіти і науки Ігор Гарбарук.

За його словами, кожен громадянин має обирати професію відповідно до своїх здібностей, потреб і бажань.

«Спрямування особистості до профорієнтації має розпочатися на ранніх стадіях і вдосконалюватися впродовж життя. Для цього на державному рівні ставимо нові стратегічні цілі. Зокрема, передбачено комплекс заходів із професійної орієнтації в закладах освіти, які будуть реалізовані протягом 2021-2024 років. Маємо виправити диспропорції з працевлаштуванням, недобором до закладів професійної освіти та великою кількістю випускників, що працюють не за фахом», – зазначив Гарбарук.

Освіта.ua
11.11.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
антибот
Не з того боку дивляться на проблему. Спочатку потрібно скасувати призов до строкової військової служби. Всі йдуть в виші переважно задля того, щоб тягнути час.
Ім'я
Крім того, так зване "навчання" це гарний спосіб приховати безробіття і побайдикувати.
Коментувати
Vizavi
Профорієнтація у сьогоднішньому вигляді-це совок.При виборі професії треба керуватися матеріальними можливостями,так є у всьому світі.Безкоштовної освіти не існує,за неї все одно хтось платить- громадянин або держава,якщо у людини недостатньо доходів. Платить держава- має бути тристороння угода(учень,держава,роботодавець)з взаємними зобов’язаннями. Тоді буде менше таких,що працюють не за фахом.А ті,що нібито помилилися з вибором професії мають відшкодувати державі витрати за їх помилковий вибір.Також потрібно змінити навч.програми в сторону універсальності,готувати висококваліфікованих спеціалістів широкого профілю.Наприклад, слюсар -сантехнік,слюсар-еле?... ?трик,слюсар-ремонтни?... ?;... Столяр-будівельник,ст... оляр-ремонтник,столяр... -покрівельник;слюсар-?... ?емонтник,слюсар-сант?... ?хнік,столяр-ремонтни?... ?... (для малих готелів);кухар,офіціант,бармен; і т.д.Навчати не менше трьох років(30 міс.в межах навч.закладу і 6 міс. робоче стажування з отриманням сертифікату від роботодавця про відповідність кваліфікації.
Рос
Для Vizavi: Сьогодні в так званих розпроданих залишках уа, це навіть не "совок", а сміття для совка.
Коментувати
Vizavi
Профорієнтація у сьогоднішньому вигляді-це совок.При виборі професії треба керуватися матеріальними можливостями,так є у всьому світі.Безкоштовної освіти не існує,за неї все одно хтось платить- громадянин або держава,якщо у людини недостатньо доходів. Платить держава- має бути тристороння угода(учень,держава,роботодавець)з взаємними зобов’язаннями. Тоді буде менше таких,що працюють не за фахом.А ті,що нібито помилилися з вибором професії мають відшкодувати державі витрати за їх помилковий вибір.Також потрібно змінити навч.програми в сторону універсальності,готувати висококваліфікованих спеціалістів широкого профілю.Наприклад, слюсар -сантехнік,слюсар-еле?... ?трик,слюсар-ремонтни?... ?;... Столяр-будівельник,ст... оляр-ремонтник,столяр... -покрівельник;слюсар-?... ?емонтник,слюсар-сант?... ?хнік,столяр-ремонтни?... ?... (для малих готелів);кухар,офіціант,бармен; і т.д.Навчати не менше трьох років(30 міс.в межах навч.закладу і 6 міс. робоче стажування з отриманням сертифікату від роботодавця про відповідність кваліфікації.
Наумчик Наталія
Пiдтримую всiх! Дiйсно додадуть ще один пункт до обов’язкiв классного керiвника iще будуть перевiряти як вiн здiйснюэ профорiэнтацiю!
ТТ
Повісять і цього мертвого пса на вчителя, бо педагог - це покарання, а не професія. Відповідати ж за це потрібно комусь.
Несподівана
Нехай міністри і депутати своїх дітей в ПТУ направляють і професійно зорієнтовують
Результат перевірки
Мій досвід підказує, що проблему недобору до училищ буде вирішено шляхом задовбування класних керівників, дурнуватими виховними годинами (ще конкурс якийсь замутять "Хто перший вистругає табуретку" або "Хто краще ліпить вареники"), доведенням "плану до двору" для шкіл, перевірками профорієнтаційної роботи. І звітами, звітами, звітами. Чим більше, тим краще. "Догонім і перегонім!!! Уряяя!!!"