Повернення до аудиторій підтримує 50% студентів та викладачів

Повернення до класичної очної системи навчання у вишах підтримує половина респондентів

Повернення до аудиторій підтримує 50% студентів та викладачів

Лише 50% викладачів та студентів вважає, що після закінчення карантину освітній процес має повернутися до класичної очної системи навчання.

Про це свідчать результати онлайн-опитування, проведеного Державною службою якості освіти у квітні 2021 року.

В опитуванні взяли участь студенти, викладачі та представники адміністрацій закладів фахової передвищої та вищої освіти.

Згідно з результатами опитування, думка респондентів про те, яка з форм організації освітнього процесу стане більш ефективною у постпандемічному світі, зазнала значних змін.

Так, під час осіннього опитування, проведеного Службою у 2020 році, дві третини опитаних зазначали, що після завершення обмежувальних заходів та припинення дії карантину форма навчання має неодмінно повернутись до класичної – очної. Можливість переходу до змішаного освітнього процесу підтримувало близько 28 % респондентів, і лише 4 % розглядали дистанційну форму як перспективу.

У ході весняного опитування виявлено, що кожен другий з учасників опитування вважає, що після закінчення карантину форма освітнього процесу повинна повернутися до попередньої, тобто цей показник знизився на 20 %.

Понад 40 % респондентів висловили думку про те, що форма навчання повинна бути змішаною (очно-дистанційною), а трохи більше 8 % опитаних вважають оптимальною дистанційну. Тобто кількість прихильників змішаної та виключно дистанційної форм навчання збільшилась майже вдвічі.

Освіта.ua
18.05.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Justice
Це не опитування, а нав’язування дистанційного навчання! Дуже дивно, але в моєму оточенні та оточенні моїх знайомих ВСІ ПРОТИ дистанційки!!! Це не навчання!!! Поверніть дітей та студентів за парти!!! Які вийдуть лікарі, вчителі, електрики після закінчення дистанційних навчальних закладів? ГЕНОЦИД!@
Інна
Нащо взагалі повертатися до очного навчання? Аби витрачати купу часу на проїзд, очікування пар перед аудиторією, писанину в зошитах і таке інше? Я повністю підтримую дистанційне. Тим паче мені це ніяк не заважає вчитись і отримувати високі бали. Це все залежить від студента, хто хоче той буде вчитись!!!
Kasim
Для Інна: У вас все просто і легко, а в житті так не буває. Живе спілкування і доповідь завжди краще ніж онлайнова. Казати, що все залежить від студента просто смішно, адже ніколи все не залежить від однієї людини. І сам фактор списування на дистанційному важко побороти, тому зараз це просто дно. Якщо тобі подобається і на твому власному досвіді оцінювання і навчання нормально проходить, то це не означає, що так у всіх. Вчитися на деякі спеціальності дистанційно досить абсурдно. Практику теж будеш в онлайні здавати? Уяви собі студентів, які вчаться у туристичній сфері, правовій чи стоматології? Багато чого вони навчаться? Знаєш які поліцейські і юристи після подібного навчання будуть?Ще гірші ніж зараз.
Коментувати
Zloy_Student
Я всіма кінцівками за дистанційне, бо після їздити туди сюди це вже набридло, краще цей семестр закінчити на дистанції а наступний вже очного хай буде. ДИСТАНЦІЙНЕ! ДИСТАНЦІЙНЕ! ДИСТАНЦІЙНЕ!
Алла
У нас зрушення— прочитала в соцмережах, що Рада ректорів Києва визнала роботу Спілки ректорів Украіни незадовільною, провальною?!! Оце так! Вже і очільники врешті зрозуміли , що вища освіта йде не туди!!
Гриценко И.
Для Алла: А куда университеты мог привести Пан Губерский, если свой Кну ондовел до ручки. Все закономерно.
Коментувати
Коростенська Академічна Ініціатива
Ну так, а як скласти заліки і екзамени в очному режимі після дистанційного "навчання"? Давайте вже цей семестр закінчимо дистанційно, мабуть більшість саме такої думки!
Коростенська Академічна Ініціатива
Для Коростенська Академічна Ініціатива: До речі, справжня пандемія відбудеться пізніше, через п’ять років, коли прийдуть працювати лікарі, які "навчалися дистанційно"! Отоді справді нам всім ...
Гість
Для Коростенська Академічна Ініціатива: Хм, наївно думати, що форма навчання впливає на рівень знань учнів. Просто основна проблема в тому, що більшість просто не вчіться. Ці учні будуть/ були б поганими спеціалістами і при очній формі навчання. А в дистанційці навпаки більше плюсів для учнів. Самий великий - можна скільки завгодно разів переглядати записаний урок. Самий великий мінус - можливе погіршення зору. До такої форми навчання треба підходити з розумом. А те, що знання не в моді - це не вина дистанційного навчання. Не можна чекати від дітей жаги до знань, коли в героях бестолкові блогери, що пердять на камеру, а майже кожен депутат купив свій диплом. Немає ні прикладу, ні реальної мотивації. Навпаки, чим тупіший, тим радужніше майбутнє тебе чекає. Якось так.
Kasim
Гість, а по вашому практика і живе спілкування не потрібно?Фактор списування вас не лякає? Навіть студенти, які вчаться списуюсь, а це заохочує до паразитизму в майбутньому і пошуку лёгких шляхів і слабкість перед викликами.У нас після дистанційного навчання будуть нормальні поліцейські, туристичні гіди (яким потрібна комуніуабельність, психічна врівноваженість, пам’ять, знання іноземних мов)? Дистанційне навчання погано впливає не психіку, майже у всіх своїх знайомих погіршилась нервова чи психічна система. Живий виступ перед аудиторією завжди краще, бо це життя, а у себе вдома ти неначе кріт , який потім з будинку виходить, як ведмідь з сплячки.
Коментувати