Яку платформу вибрати для організації онлайн-навчання?
PR

Оцініть переваги організації дистанційного навчання за допомогою платформи Webex Meetings

Яку платформу вибрати для організації онлайн-навчання?

Минулий рік приніс безліч різних подій і викликів. Різкі та швидкі зміни торкнулися навіть системи освіти. Однак якщо навесні 2020 року здавалося, що карантин закінчиться, і студенти знову повернуться до аудиторій, то вже восени стало зрозуміло, що онлайн-навчання залишиться з нами надовго.

Проблеми переходу в онлайн

За умов весняного карантину всі навчальні заклади України зіткнулися з небувалими викликами. Перевести навчальний процес в онлайн-режим ― комплексна задача, що складається з багатьох нюансів. Але завдяки сучасним інструментам комунікації навчальні заклади змогли продовжити навчальний процес віддалено.

Керівники й викладачі університетів зіткнулися з необхідністю швидкого переходу на онлайн-навчання. На шляху переведення навчання в онлайн-формат виникла ціла низка проблем: організаційних, технічних, людського фактору тощо. Адже раніше дистанційне навчання лише незначною мірою практикувалося в наших вишах.

Основа ефективного онлайн-навчання ― надійна платформа відеозв’язку з функціями спільної роботи. Вишам довелося вибирати з того, що є в наявності, використовуючи водночас усі доступні інструменти. Багато з них не зовсім підходили для навчання, тому доводилося використовувати різні платформи з невисокою надійністю зв’язку та захисту даних.

Не всі викладачі та адміністрації закладів вищої освіти були готовими до такого масштабного використання віддаленого зв’язку у своїй роботі. Тим більше, коли для викладання лекцій студентам використовувалася одна платформа, для перевірки знань ― інша, а всі навчальні матеріали були десь в абсолютно іншому місці. Не всі інструменти мали зрозумілий інтерфейс і функції керування, що ускладнювало навчальний процес загалом. Зрештою, для опанування кожного інструмента потребувався час, якого якраз і не було.

Хоча багато рішень є простими у використанні, але вони здебільшого не призначені для навчальних завдань. Для онлайн-навчання був потрібен не тільки певний рівень технічної грамотності, а й набуття нових навичок використання платформ у навчальних цілях. Викладачам доводилося швидко опановувати раніше їм невідомі технічні інструменти. Інакше навчальний процес міг просто зупинитися, з чим частково і зіткнулося багато українських загальноосвітніх шкіл.

Головний висновок із переходу вишів на дистанційне навчання: якість онлайн-навчання залежить від платформ, на яких воно відбувалося. Багатьом викладачам швидко стало зрозуміло, що безкоштовні платформи не підходять для повноцінної онлайн-освіти та адміністративної роботи вишів. У таких сервісах існують обмеження за тривалістю сесій і кількістю учасників, ризик витоку даних, а також постійні проблеми з якістю звуку і відео.

Набагато простіше і безпечніше користуватися однією платформою з широким набором можливостей. Це дозволяє сконцентруватися на навчальному процесі як викладачам, так і студентам. Якщо в месенджерах можна було здійснювати відеодзвінки на 20 осіб, то потужні платформи легко підтримують онлайн-сесії на сотні учасників.

Реальна практика

Наприклад, Національний університет біоресурсів і природокористування (НУБіП) вже має успішний досвід використання подібних платформ. На самому початку весняного карантину компанія Cisco надала університету безкоштовний 90-денний доступ до своєї платформі Webex Meetings. Зокрема, університет отримав 400 акаунтів для викладачів, а всього у виші цією платформою користувалося близько 1000 осіб.

Використання Webex Meetings дозволило НУБіП уникнути більшості проблем, з якими стикалися інші виші під час дистанційного навчання. Платформа з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом розрахована на високі навантаження, властиві онлайн-заходам із великою кількістю учасників. Це дозволяє отримувати високу якість відео і звуку з повним захистом даних шляхом їх надійного шифрування.

«Платформа Webex відповідає всім необхідним вимогам до роботи і навчання в дистанційному форматі. Хороша якість відео і звуку, а також зручний інтерфейс платформи дозволяють перевести навчальний процес в онлайн-формат і зробити його максимально наближеним до живого спілкування», ― каже Олена Глазунова, декан факультету інформаційних технологій НУБіП.

Практика використання Webex Meetings за реальних умов дистанційного навчання виявила такі переваги цієї платформи:

  • інтеграція з LMS-системами (наприклад, Moodle);
  • відсутність обмежень за часом і кількістю учасників;
  • широкий перелік інструментів для спільної роботи;
  • доступне інтерактивне навчання;
  • можливість трансляції занять у популярних соціальних мережах.

Завдяки Webex Meetings у НУБіП успішно організували віддалений формат навчального процесу та адміністративної роботи. Такий досвід переходу навчання в онлайн-режим створює хороші перспективи для подальшого використання дистанційного формату навчання. Це можливість зробити українську систему освіти більш конкурентоспроможною.

Викладачі та співробітники університету вже змогли оцінити переваги віддаленої організації навчального процесу за допомогою надійної та багатофункціональної платформи Webex Meetings.

Детальнішу інформацію про Webex Meetings можна дізнатися на сайті.

Освіта.ua
04.02.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ніна
А де заголовок "На правах реклами"
Єва
Відверта реклама! Порівняйте цю платформу з іншими, проаналізуйте сильні і слабкі сторони кожної з них. Можливо, тоді стаття заслуговувала б на увагу. А зараз - таке ... Дизлайк
Тато
Задля оцінки переваг вашої платформи недостатньо інформації. Задля оцінки переваг вашої платформи недостатньо інформації.
Тато
Название - общее. А статья - конкретно реклама одной платформы. ЧТо ж вы людей держите за лохов??
Фофа
БЛА_БЛА_БЛА.... а где же список платформ с линками? БЛА_БЛА_БЛА.... а где же список платформ с линками? БЛА_БЛА_БЛА.... а где же список платформ с линками?