М. Поплавський: «Лідерами не народжуються – ними стають!»
PR

Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики – це креативна освіта для творчих студентів

М. Поплавський: «Лідерами не народжуються – ними стають!»

Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики Університету культури – це креативна освіта для розвитку інноваційної особистості.

Навчання молоді триває в атмосфері унікального освітнього процесу, спрямованого на розвиток креативного мислення, ефективного використання соціальних комунікацій, розкриття творчого потенціалу кожного студента.

Для успішного формування професійності майбутніх фахівців в університеті створена cучасна інфраструктура. Навчальна, практична та наукова робота студентів забезпечена спеціалізованими мультимедійними лабораторіями, прес-центрами і студіями.

Михайло Поплавський, доктор педагогічних наук, професор, засновник першої (1996 р.) в Україні кафедри PR, у цьому році набирає авторський курс «Акули PR». Він є автором і спікером майстер-класів «Формула успіху», «PR-проєкт «Співаючий ректор як технологія», «Схеми Поплавського, або Бізнес на імені», «Лідерство як бренд», «Формула щастя» та інших.

Авторський курс «Акули PR» – це підготовка нового покоління професіоналів сфери реклами і PR, ТОП-менеджерів 21-го століття.

Це екстремальний PR: прийняття комплексних рішень у сфері public relations для успішного просування компаній та брендів, застосування методів і прийомів антикризового менеджменту, поглиблена професійно-практична підготовка, тренінги та майстер-класи від провідних фахівців, стажування у кращих агенціях, а також практика з першого курсу в медіа-сфері.

«Лідерами не народжуються – ними стають! Наше завдання створити для студентів комфортні умови, щоб вони йшли на пари, як на свято, і отримували задоволення від навчання. Ми формуємо в молоді філософію лідерів, філософію переможців!» – зазначає Михайло Поплавський.

Молодь факультету зв’язків з громадськістю і журналістики бере активну участь у всеукраїнських, міжнародних фестивалях та конкурсах і одержує гучні перемоги.

Зокрема, у 2018 р. у м. Славутич відбувся XХV-ий Міжнародний фестиваль дитячої демократії, телебачення, преси та творчості «Золота осінь Славутича», де студенти спеціалізацій «Журналістика» і «PR» Ярослав Яцевський, Тетяна Вершибалко, Вероніка Кайданник, Маргарита Яценко, презентувавши свої сюжети й відеороботи, здобули перемогу в номінації «Телебачення». У 2019 році студентка 2-го курсу факультету зв'язків з громадськістю і журналістики КНУКіМ Маргарита Яценко отримала диплом лауреата V Міжнародного фестивалю-конкурсу «Нові вершини – 2019» в м. Мінськ (Білорусь), організованому за підтримки Міністерства культури Республіки Білорусь, у номінації «Краще відео».

У березні 2020 року команда КНУКіМ посіла перше місце в інтелектуальному конкурсі науково-просвітницького форуму «Молодіжний Давос» від Міжнародного культурно-освітнього центру «Сяйво». До фіналу ввійшли команди трьох вишів – Київського національного університету культури і мистецтв, Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.

ФЗГіЖ готує першокласних професіоналів у сферах журналістики, реклами та PR, які володіють сучасними соціальними, економічними, правовими і політичними знаннями, вміють проводити різноманітні дослідження суспільного життя, мають навички в галузі комунікацій та маркетингу. Вони працюють у банківській, туристичній, страховій структурах, на телеканалах, радіо, у видавництвах, в інформаційних агенціях і засобах масової інформації, у державних органах влади, рекламних та PR-агенціях, консалтингових компаніях України і за її межами.

На факультеті викладають провідні теоретики і практики PR в Україні, журналісти, політтехнологи. Серед них: Денис Богуш – президент «Bohush Communications», віце-президент Української PR-Ліги, член Міжнародної асоціації паблік рілейшнз «Member of IPRA» в Україні, член Всесвітньої ради IPRA (2006-2009); Вілена Воронова – засновниця і генеральна директорка Міжнародної бренд-консалтингової агенції повного циклу «BRANDING & CONSULTING VVV», засновниця «Школи персонального брендингу, політичного піару і соціального іміджу», директорка «Інституту соціального брендингу»; Вадим Пустотін – кандидат філософських наук, працював директором з досліджень рекламного агентства Bates Ukraine/Bates Adell Saatchi & Saatchi, директором зі стратегічного планування і розвитку бізнесу рекламного агентства D’Arcy, створив бренд-консалтингову компанію «Слідопит» та інші знані фахівці.

Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики є ініціатором та організатором Міжнародної науково-практичної конференції «Імідж і репутація: теорія і практика», що відбувається в Університеті культури за участі українських та закордонних науковців, професорів, політтехнологів, піарників, представників медіа, експертів і фахівців-практиків. Студентська молодь має унікальну можливість не тільки прослухати фахові доповіді відомих та успішних особистостей, але й представити власні наукові праці.

Для майбутніх майстрів слова й пера постійно організовуються і проводяться івенти, фахові фестивалі, зіркові майстер-класи, зустрічі з успішними медійними особистостями.

Заходи мають велику значущість та цінність у навчальному процесі, адже професійний досвід, компетентності та мудрість людини, яка досягла у своїй справі успіху, – є дороговказом в особистісному розвитку студентів.

На факультеті зв’язків з громадськістю і журналістики з майстер-класами вже побували: Дмитро Гордон (@gordondmytro) – відомий блогер, журналіст, інтерв’юер, письменник, політичний діяч; Юрій Горбунов (@gorbunovyuriy) – популярний актор, телеведучий, шоу-мен; Андрій Чужиков – розробник курсів «Mediamanagement» і «Behavioral economics in media» в Konstanz University (Konstanz, Germany), University of Fogia (Bari, Italy), Adamas university (Kolkata, India), Granda university (Almeria, Spain) і La Sapienza di Roma (Rome, Italy), креативний продюсер продакшн-компанії «ТЕЛЕ – ПРО» холдингу «Медіа Група Україна»; Наталія Красненкова (@natalya_krasnenkova) – засновниця та директорка компанії соціальних комунікацій «PR-House»; Олександр Білоконь – продюсер телеканалу «М1», багаторазовий лауреат премії «Телетріумф», а також випускник КНУКіМ; Ярослав Голубчик (@golubchyk_photo_art) – відомий фотожурналіст; Юлія Герц (@yuliiagerz) – журналістка та радіоведуча «Люкс FM», «Максимум» і «Nostalgie FM»; Євген Бондаренко (@ bondarinni) – голова «Школи медіа-патріотів», тренер, медіаексперт, коуч, майстер-фасилітатор програми «Активні громадяни від Британської Ради в Україні»; Анна Давиденко (@be_positive_ann) – PR-директорка благодійного фонду «Життєлюб»; Андрій Шатирко (@andrew_shatyrko) – топовий спеціаліст з YouTube та відеореклами, власник агентства відеомаркетингу SHATYRKO AGENCY, тренер Вищої Школи Media & Production.

Також на ФЗГіЖ відбулись масштабні зустрічі з голлівудською зіркою Стівеном Болдвіном (@stephenbaldwin7) – актором, режисером і продюсером; Даном Баланом (@danbalan) – популярним молдавським співаком, автором пісень, композитором, продюсером; Олегом Винником (@olegg.vynnyk) – зірковим викладачем Університету культури, відомим співаком, композитором та автором пісень, й іншими селебрітіс.

Концепція дуальної освіти, запроваджена в Університеті культури, передбачає з першого курсу 50 відсотків теорії в навчальному закладі та 50 – стажування на підприємствах, що підвищує якість підготовки кваліфікованих кадрів і їх конкурентоздатність на ринку праці. Професійно-практична підготовка на виробництві дає змогу набути фахових навичок, отримати мотивацію та представити свої знання і вміння майбутнім роботодавцям відповідно до викликів та вимог сучасності.

Непоодинокі випадки працевлаштування студентів на високооплачувані посади ще під час навчання. Серед провідних баз практики: «Інформаційне агентство «УНІАН», Державне видавництво «Преса України», Кіностудія «Film.UA», ТОВ «Новий канал», ПрАТ «Міжнародний Медіа Центр-СТБ», ПрАТ «1+1 Медіа», Телеканал «Еспресо TV», ТОВ ТРК «Україна», Журнал «COCTAIL», ТОВ «Інформаційне агентство 112.ua», телеканал «ZIK», ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України», ТОВ «Медіа Холдинг»,  Українське інформаційне агентство «Укрінформ», «Всеукраїнська рекламна коаліція», «5 канал», ДП «Бурда-Україна», Бренд-консалтингова компанія ТОВ «Слідопит-Консалтинг ПРАТ», «Телерадіокомпанія «Люкс», ТОВ «Видавництво Український Медіа-Дім», ТОВ «Інтерфакс-Україна», ТОВ «Старлайт продакшн», телеканал «Прямий», PR-агентство «Yula», Соціально-інжинірингове агентство «ГайдайКом», «Bohush Communications», PR-агенція «Adjutant communications group», PR-агентство «PRBatteries», Рекламне агентство «Smart marketing» та багото інших.

Пишається факультет зв’язків із громадськістю і журналістики своїми відомими випускниками, серед яких: Дмитро Комаров, журналіст, автор та ведучий телепрограми «Світ навиворіт»; Інна Борзило, PR-менеджерка, головна редакторка «Чесно», виконавча директорка «Центр.UA»; Антоніна Матвієнко, популярна українська співачка; Євген Павловський, PR-менеджер аеропорту «Бориспіль»; Вікторія Ястреб, PR-менеджерка Анни Сєдокової, діячів фешн-індустрії; та зірковими студентами – Іриною Кудашовою (3 курс), журналісткою, акторкою телесеріалів «Школа», «Родинні зв'язки»; Крістіною Коваль (4 курс), журналісткою телеканалу «М1»; Єлизаветою Секретаренко (3 курс), редакторкою «112 каналу»; Іллею Вишневським (5 курс), актором телесеріалів «Слуга народу 3», «Черговий лікар»; Дариною Туз (4 курс), журналісткою телеканалу «1+1», редакторкою проєктів «Голос країни», «Танці з зірками»  та багатьма іншими.

Студентське життя на факультеті – надзвичайно активне. Це не лише традиційні КВНи, олімпіади, інтелектуальні ігри, прямоефірні записи популярних телешоу, а й власні проєкти – посвята у студенти, «Міс і містер ФЗГіЖ», День іменинника, Всеукраїнський конкурс для абітурієнтів «Мамо, я – студент», щорічний медіафестиваль для абітурієнтів «BEST WEEKEND FEST» тощо.

Для бажаючих здобути якісну і сучасну освіту дистанційно, не відриваючись від побудови кар’єри чи з інших причин, є можливість навчатись на високотехнологічному факультеті дистанційного навчання.

Бути піарником та журналістом престижно, цікаво і, що важливо, прибутково, адже це бізнес-професія!

Без PR-фахівця та професійного журналіста не може працювати жодна солідна компанія!

На вступників чекають навчання у ТОП-викладачів, зустрічі із відомими особистостями, зірковими випускниками і студентами, драйвові паті та змістовні майстер-класи!

Реєструйтесь вже зараз на авторський курс Михайла Поплавського «Акули РR» і станьте на крок ближче до омріяної професії!

Попереднє online-зарахування доступне за посиланням.

ФЗГіЖ представлений у соціальних мережах: Інстаграм, Фейсбук, Ютуб.

Проконсультуватись з деканом ФЗГіЖ Ігорем Парфенюком можна за телефоном (068) 739-37-70.

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

Освіта.ua
26.05.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!