Osvita.ua Вища освіта У КНУКіМ пройшла міжнародна науково-практична конференція
У КНУКіМ пройшла міжнародна науково-практична конференція
PR

В Університеті культури відбулась міжнародна науково-практична конференція «Імідж і репутація»

У КНУКіМ пройшла міжнародна науково-практична конференція

В Університеті культури на Факультеті зв’язків з громадськістю і журналістики відбулась міжнародна науково-практична конференція «Імідж і репутація» за участі науковців, професорів, політтехнологів, корифеїв українського піару, представників медіа, експертів та фахівців-практиків України й закордону.

На пленарному засіданні з доповідями виступили:

  • Sebastian Fuller – Professor, Doctor of Sciences, MBA, Academic Director, Apsley Business School, London, Great Britain;
  • Михайло Поплавський – професор, доктор педагогічних наук; фахівець-практик  з піар технологій та іміджевих комунікацій;
  • Andrew Burroughs – BBC reporter;
  • Сергій Гайдай – український політтехнолог, фахівець із маркетингу та реклами, виборчих і політичних технологій, засновник соціально-інжинірингової агенції «Гайдай. Ком»;
  • Тарас Березовець – український політтехнолог, журналіст, директор компанії персонального та стратегічного консалтингу «Berta Communications»;
  • Віктор Шлінчак – голова наглядової ради Інституту світової політики, український журналіст, засновник Інтернет-видання «Главком»; 
  • Олена Дерев’янко – доктор економічних наук, професор, член Європейського Економічного Сенату, віце-президент Української PR-ліги розкрила основні тренди в «Управлінні корпоративною репутацією»;
  • Микола Тимошик – доктор філологічних наук, професор кафедри зв’язків із громадськістю і журналістики КНУКіМ, Академік Академії наук вищої школи України;
  • Інна Костиря – доктор політичних наук, професор, МВА, завідувач кафедри міжнародних відносин КНУКіМ;
  • Вілена Воронова – член Асоціації політичних психологів України (АППУ), доцент кафедри зв’язків із громадськістю і журналістики, засновниця і генеральний директор Міжнародного бренд-консалтингового агентства повного циклу «BRANDING&CONSULTING VVV»;
  • Олег Сербін – доктор наук із соціальних комунікацій, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник, директор Наукової бібліотеки ім. М. Максимовича Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
  • Лариса Кочубей – доктор політичних наук, професор, пр. н. співробітник Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України, академік Академії політичних наук України.

Студентська молодь Факультету зв’язків з громадськістю і журналістики зустрічала почесних гостей гучними оплесками та мала унікальну можливість прослухати фахові доповіді відомих та успішних  особистостей.

Відкрив конференцію доктор педагогічних наук, професор Михайло Поплавський.

«Вітаю вас на Міжнародній науково-практичній конференції «Імідж і репутація»! Мені надзвичайно приємно представити студентам наших почесних гостей, найкращих політтехнологів, топових PR-менеджерів та фахівців-практиків у сферах зв’язків з громадськістю і журналістики. На конференції ми розглянемо важливі питання брендингу, піару, іміджу та репутації в політиці, медіа, культурі й бізнесі.

Піарниками не народжуються, ними стають! Відчувати, прогнозувати, моделювати і вийти на конкретний результат - аксіома успішного піарника!

Візьміть для себе щось добре і вічне та пронесіть його крізь усе життя», – звернувся до студентської молоді Михайло Поплавський.

На конференції були розглянуті такі актуальні теми:

  • «Загальнотеоретичні й історичні аспекти формування іміджу та репутації»;
  • «Інформаційно-комунікаційні технології і суспільна свідомість: від маніпуляцій до діалогу»;
  • «Традиційний та інноваційний PR-інструментарій і репутаційний менеджмент»;
  • «Політичний імідж держави»;
  • «Сучасний стратегічний маркетинг, брендинг».

Sebastian Fuller – Professor, Doctor of Sciences, MBA, Academic Director, Apsley Business School, London, Great Britain, подякував Михайлу Поплавському за запрошення та зауважив, що для нього велика честь бути доповідачем на конференції та висвітлити своє бачення на важливу тему корпоративної соціальної відповідальності як імунної системи будь-якої організації.

Andrew Burroughs – BBC reporter, наголосив, що має чудову нагоду повернутися до Києва і висвітлити нову еру співпраці між Університетом культури та Лондонською бізнес-школою.

Сергій Гайдай – український політтехнолог, фахівець із маркетингу та реклами, виборчих і політичних технологій, засновник соціально-інжинірингової агенції «Гайдай. Ком» зазначив що: «PR – це побудова ефективного діалогу. Справжній піарник навчить вас робити те, що ви не робили до цього. Адже саме дія народжує імідж і репутацію. У вашій професії головне змінювати реальність», – звернувся до студентів Університету культури Сергій Гайдай.

Тарас Березовець – український політтехнолог, журналіст, директор компанії персонального та стратегічного консалтингу «Berta Communications». У своїй промові на тему «Управління іміджем світових лідерів. Технології створення іміджу політиків» акцентував, що імідж політичного лідера не залежить від його рейтингу, взявши за приклад відомих американських політиків. «Якщо хочете мати позитивний імідж, зробіть все для того, щоб його першими сформували ваші соратники, а не конкуренти. Мати свій іміджевий ярлик для політика дуже важливо», – сказав Тарас Березовець.

Віктор Шлінчак – голова наглядової ради Інституту світової політики, український журналіст, засновник Інтернет-видання «Главком» виступив з доповіддю «Імідж і репутація як інституція світової політики».

Олена Дерев’янко – доктор економічних наук, професор, член Європейського Економічного Сенату, віце-президент Української PR-ліги розкрила основні тренди в «Управлінні корпоративною репутацією», серед яких: цінності цільових аудиторій, стратегічні репутаційні ризики, відмінність компаній від інших суб’єктів, які займаються репутаційним менеджментом.

Микола Тимошик – доктор філологічних наук, професор кафедри зв’язків із громадськістю і журналістики КНУКіМ, академік Академії наук вищої школи України. Спікер розповів про формування іміджу держави в контексті теми «Українське пресове бюро в Лондоні (1931-1939) як промотор у Європі інтересів бездержавної нації: за матеріалами еміграційних архівів у Великій Британії».

Інна Костиря – доктор політичних наук, професор, МВА, завідувач кафедри міжнародних відносин КНУКіМ зазначила про вагому роль практики у формуванні фахівця сфери PR, розкривши тему «Культурна дипломатія України як імідж держави».

Вілена Воронова – член Асоціації політичних психологів України (АППУ), доцент кафедри зв’язків із громадськістю і журналістики, засновниця і генеральний директор Міжнародного бренд-консалтингового агентства повного циклу «BRANDING&CONSULTING VVV», звернула увагу присутніх на геобрендинг та формування іміджу регіонів нашої країни, маленьких міст і селищ, розкривши тему «Брендування міст – імідж і репутація України» як ефективний інструментарій регіонального брендингу. «Сила брендингу починається з малих міст України», – зауважила Вілена Воронова.

Олег Сербін – доктор наук із соціальних комунікацій, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник, директор Наукової бібліотеки ім. М. Максимовича Київського національного університету імені Тараса Шевченка, зробив акцент на бібліотечному інструментарії, наголосивши, що звик піарити те, що вже давно забули; популяризувати і продукувати якісне і вічне.

Лариса Кочубей – доктор політичних наук, професор, пр. н. співробітник Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України, академік Академії політичних наук України. Пані Лариса розповіла про «Політичний імідж сучасної України: засоби створення» та аналітичні центри в політичній сфері: тенденції впливу на громадську думку в сучасній Україні.

По закінченні пленарного засідання відбулась робота в секціях:

  • Актуальні питання іміджу: державотворчий аспект;
  • Маркетинг, брендинг, репутаційний менеджмент;
  • Інформаційні впливи.

За круглим столом науковцями були розглянуті «Загальнотеоретичні й історичні аспекти формування іміджу та репутації». За підсумками роботи конференції буде видано збірник наукових публікацій.

Освіта.ua
22.03.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!