Osvita.ua ЗНО Онлайн розрахунок тестового бала з історії України
Онлайн розрахунок тестового бала з історії України

Учасники ЗНО з історії України без зайвих зусиль можуть визначити свій тестовий бал

Онлайн розрахунок тестового бала з історії України

Використовуючи оnline-сервіс ЗНО-онлайн учасники ЗНО з історії України без зайвих зусиль можуть визначити свій тестовий бал за виконання завдань тесту.

Для того, щоб скористатись сервісом, учаснику ЗНО необхідно заповнити варіанти відповідей, що були надані ним під час виконання завдань тесту, на сайті ЗНО онлайн.

Після надання усіх відповідей учасник тестування отримає значення тестового бала за виконання усіх завдань тесту.

Сервіс використовує правильні відповіді до завдань сертифікаційної роботи з історії України, що були ухвалені на засіданні предметної фахової комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти 02 червня 2017 року.

ПЕРЕЙТИ ДО ОНЛАЙН ТЕСТУ

Також рекомендуємо ознайомитись з алгоритмом розрахунку тестового бала за виконання завдань тесту з історії України.

Для отримання інформації про зовнішнє незалежне оцінювання та вступну кампанію 2017 року приєднуйтесь до групи Абітурієнт у Facebook або Освіта.ua у Facebook.

Освіта.ua
02.06.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Riders
Забийте на ці коментарі,скажу одно вони зараз тупо хочуть угробити нашу освіту,як би це гірко не звучало...Відколи прийшла І.Совсун(царство їй небесне)і Гриневич...відтоді вони дали всім таку "класну "можливість здавати ці дурні предмети на атестат(яких допустим медикам і так здавати не треба було)...Гірко...але при Табачнику складали зно відповідно до програми і не були такі закручені....
Дарина
Я вважаю, що питання були не зовсім важкі. Необхідно було краще готуватися. Погоджуюсь із тими, кого не влаштувало формулювання 10 питання ( про масштаб,/передумову...)
Історик
Цікаво,а зараз в нас не історія пишеться?Чи важливіше ,щоб діти знали релігію,освіту,культуру і т.д ХІХ-ХХ ст.?Де АТО,де Революція Гідності,Помаранчева революція?Чому на історії діти повинні використовувати логіку,яке відношення має логіка до історії?Чорт забирай,ми повторюємо помилки століть,ми не можемо навчитися справжньої історії ,щоб не повторити її помилок,але натомість кожен з нас стверджує ,що якщо дитина погано здала ЗНО вона не знає історії.Отримавши результати ЗНО ми не розуміємо,що цей квиток перекрив шлях майбутньому нашої країни."Краще придушити відразу,щоб потім не цявкали".Правильно краще керувати стадом ,якому довели ,що ти не знаєш історії ,мови,щоб вони не розвивались.Скільки ще тисяч випускників потрібно для того,щоб був який один стандарт для всіх.2008-2010 рр.завдання були адекватні хоч і перші,а зараз що?ЗНО-це рулетка для нервів та душі одинадцятикласника і грають у неї лише прості українці,адже діти міністрів навчаються закордоном,де на українське ЗНО байдуже.
іваншщукн
Для Історик: Повністю погоджуюсь з кожним вашим словом. У школах Великобританії 4 основні предмети і 2 вибіркові в 10 класі. Якщо школяр хоче вступати до архітектурного ВНЗ, він з 10 по 12 клас вибирає предмети (дизайнерського, інженерного спрямування), які формують його компетентності для вступу в цей університет. А наші школярі вчать "много, та дурного", і на виході не набувають ніяких компетентостей. Формат навчання три букви З: "завчив", "здав" і "забув". Зробіть реформу в школі. Якщо ми йдемо до Європи, то "велосипед створювати" не потрібно: зробіть навчання наших дітей конкурентоспроможним европейським учням. Щоб наші абітурієнти масово не тікали до Польщі (як мінімум), бо там не потрібно ЗНО. І щоб МОН не придумував накази як закрити можливість отримувати так званий "базовий академічний рівень" у Білорусії, Польщі. Коли вже будемо думати про майбутнє нації?
Саша
Батьки говорять про те, що хочуть подавати заяву до Європейського суду для захисту прав дитини. Тому що більше балів набрали ті діти, які взагалі не вчилися у школі. А ті діти, що дійсно щось знають та все життя вчили, набрали малу кількість балів.
Коментувати
Оксана
Не знаю як інші, а я не згодна з відповіддю на 6 питання . Фактично фрагмент з історичного документа цитує положення Ризького мирного договору, який був підписаний 18 березня 1921 року, а правильною відповіддю вважають "1920".
Student
Для Оксана: Тому що то фрагмент не Ризького, а Варшавського договору:)
Юрий
Для Оксана: там вказано, що уряд Української Народної Республіки, а Ризький мир більшовики підписували.
Коментувати
Наталія
Як ви гадаєте чи зверне хтось увагу із чиновників на написані коментарі?
Учень
Хто впевнений що буде подавати апеляцію? Якщо так, то з яких питань? Просто хочу дізнатись на що розраховувати.
vladko
питання нормальні, зразу видно випускників "творчих", які гарно переказують текст книжки і людей мислячих. гірше інше. 10 питання абсолютно правильне шкода що не знаємо не лише історія України, а й її мови. Візьміть словник і вичитайте, що таке мета, а що передумова.
зно 2017
Для vladko: З 1-1,5 год вивчення історії в школі: завдання важкі. По шкільним підручникам до ЗНО підготуватись нереально, я як вчитель говорю. Чому І частина важка? До ІІ частини таких зауважень нема.
Коментувати
Student
Якщо ж учні не володіють елементарними знаннями історичного матеріалу, просто смішно звинувачувати в цьому укладачів тестів)))
Алёна
Для Student: Извините,за вопрос -Вы учебник по истории Украины открывали?!Вопрос состоит в том,ЗНО сдаём по школьной программе или изучаем исорию с репетиторами,доп.учебниками
Student
За вопрос извиняю :) Укажите хоть одно задание, которое было вне программы ВНО по Истории Украины) Насколько я понимаю, это Вы не имеете представления о заданиях ВНО по истории Украины этого года))
Алёна
Представление об ВНО имею,дочь сдавала.я говорю о том,что как преподноситься информация,Вы откройте учебник-не должен ребенок на истории включать логику,не должен обложиться доп.справочниками.Вы сами сдавали,готовились,Вам было достаточно учебников.ВНО должно быть по школьной программе и школьным учебникам,которые давали полную информацию.Это не олимпиада,на которую готовишься более углубленно.Некаждый может позволить репетиторов,справочники!!!
Коментувати
Student
Завдання були цілком коректні й дозволили об’єктивно перевірити рівень знань учасників зовнішнього незалежного оцінювання. Подібні висловлювання щодо некоректності та поверхневості завдань є безпідставними та не заслуговують на увагу.
Наталія Марочко
Для Student: Дивно,юначе, де ж ви побачили "об’єктивність" перевірки, в чому вона простежується? В позапрограмових запитаннях - і це в І частині, коли учні здають ДПА?! Я не говорю про складність завдань, вони дійсно прості, в порівнянні з іншими роками, а про те, що знаючий учитель - практик ніколи не склав би такі завдання ,бо добре знає ЩО і ЯК перевірити ,щоб мати повну, об’єктивну картину рівня знань учасників ЗНО. Тому ще раз наголошую: авторами тестів ЗНО повинні бути компетентні люди , вчителі- практики, а не відірвані від сучасної школи "академіки"!
Student
Для Наталія Марочко: Назовите хоть один вопрос, который был вне программы. А Вы занимаетесь необоснованным дешёвым популизмом:) Кто учил - тот нормально сдал.
Наталія Марочко
Підтримую колег, які критикують складені завдання ЗНО останніх 2- 3-х років, вони зовсім відрізняються від попередніх років , складених професійно , де ясно і чітко сформульовані завдання, які вимагають чіткої відповіді, а не подвійності, охоплюють увесь програмовий матеріал шкільної програми, термінологію і хронологію(основну, звичайно). Мета "закручених" цьогорічних питань?!
Коментувати
Іра
Як подати апеляцію щодо некоректності питань з історії, адже з укр.мови були визнані некоректності і дітям зараховувалися бали.
Наталія Марочко
Соромно за авторів тестів! Питання розроблені поверхово,"вирвано", деякі позапрограмові,вимагають неоднозначної відповіді ( п.10 та 21 частини І , п.34 частиниІІ), видно,що складалися людьми далекими від практики роботи шкільного вчителя.Погоджуюсь з колегами : що мали на меті укладачі тестів, кому потрібна така перевірка, коли немає бачення цілісної картини умінь учня,його знань? Підловити і довестити :ой, не знаєш,не знаєш ти дріб’язкового, а повинен би! Коли врешті- решт ми припинимо експериментувати над учнями і справжні вчителі-практики будуть працювати над розробкою і впорядкуванням тестів?! Де вони, СПРАВЖНІ, а не "псевдоісторики" - науковці ?! Ідеальної досконалості не буде, але ж були розроблені гарні завдання перших років існування системи ЗНО ( а існує вона вже з 2008року , часу більш ніж достатньо для її становлення, панове управлінці!)
мама випускниці
Для Наталія Марочко: Слово соромно не підходить ! Перетворили ЗНО на цирк!Скільки некоретних запитань !Особливо з української мови і історії! Потрібно масово подавати апеляції!!!
Коментувати
Ольга
На мою думку, варто розглянути також і 10 питання)Порівняно з іншими завданнями, саме 10 питання можна тлумачити по-різному)Я, зокрема, вибрала варіант А(мета). Вважаю, що наведений уривок має також і мету)Шановні укладачі тесту, будь ласка, перегляньте це питання)
Абітурієнт
Для Ольга: підтримую
Коментувати
Екатерина
Как человек взрослый и грамотный, считаю вопросы типа " таємного університету", вопросов по Постанове ВР Украины,, а особенно последовательность избрания Грушевского, Шептицкого и т.д. не проверкой знаний истории. А как сочетаются данные тесты с НОВОЙ КОНЦЕПЦИЕЙ мИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ- НЕ ВАЖНО, ЧТО ДЕТИ УЧАТ, А ЗАЧЕМ?????????? Слов нет..... Наверное, большинству наших детей очень пригодятся эти даты в жизни. А равно как и ДАТЫ Шахтинского дела, Спилки освобожлдения Украины. Разуйте глаза, так называемые современные педагоги.....Вы бездарно тратите время и силы современных детей на совершенно не нужную, и выкинутую на помойку знаний, информацию. И подчеркиваю- я не против изучения истории, а против устаревшей подачи информации, требований.Да когда же наши так называемые педагоги начнут перенимать опыт продвинутых современных школ( могу порекомендовать опыт французкой и китайской ). Молчу уже про офигенное колличество часов по истории в 10 и 11 классе, которые, к тому же , делятся с всемирной. Позор.
Іра
Для Абітурієнта:-) ніхто не захищає помилки дітей. Мова іде про адекватність і доступність для учнів самих питань. Що питання мають бути по шкільній програмі. А не розкидані по еннній кількості підручників. Відсутній єдиний стандарт мова іде про це. Уважно читайте коментарі.
Абітурієнт
Годі нити! Якщо вчити,то все зрозуміло. Кожного року одне й те саме. Особливо звертаюся до батьків,які захищають своїх дітей та їх помилки, треба було готуватися і все добре. Годі звинувачувати після кожного тесту УЦОЯО
Абітурієнтка
Для Абітурієнт: шановний панe! Історію я здав добрe, алe тeсти дійсно тяжкі, і були питання, які нe проходили в школі. А тe, що в УЦОЯО сидять нe компeтeнтні, то факт.
Абітурієнт
Для Абітурієнтка: тести складені щоб виявити рівень кожного. Є важкі питання, але той, хто хоче хороші бали, має не тільки знати дати і події, але й мати логіку. Для цього і робляться тести. Якщо дати всі питанн легкі, який у цьому сенс? В мене особисто пред’яв до тесту не має. Неважкий, але і нелегкий
Коментувати
Оксана
Ми купляли дитині книги, зошити для підготовки до ЗНО 2017 за ’новою програмою’. А як інакше можливо було піготовитися якщо у 10 - 11 класах матеріал по шкільному підручнику лише до Нового року, окремі теми взагалі відсутні. Дитина готовиться сама, нажаль не всі спроможні оплатити 1 годину репетиторства що коштує 100 гривень. У тих підручниках такі каверзи не були прописані. А в школі 1,5 години історії. Я і до того веду що створіть єдиний підручник для підготовки до ЗНО, чому коли діти здавали екзамени у школі друкувалися зошити для ДПА із міністерським грифом, і учень який хотів отримати високий результат мав можливість підготуватися і не чекати що питання будуть на логіку чи двоякими.
Абітурієнтка
Для Оксана: Підтримую Вас. Історія була затяжка.
Алёна
Я тоже считаю,что история была тяжеловатой,вопросы неоднозначные,Оксана я Вас поддердиваю-ЗНО должно быть по школьным учебникам и программе
Коментувати
Іра
Підкажіть як подати заяву на апеляцію. Стосовно деяких питань
Іван СтепановиЧ
Для початку треба перевірити компетентності тих, хто складає тести з історії України останні два -три роки. Тому що хтось хоче "випендритись" і показати який він розумний, а більшість дітей пошити в дурні. Інакше важко пояснити сутність запитань не на знання історії, а курйозно-гнилий підтекст з метою показати і доказати не зрозуміло що. І як наслідок по математиці 200 балів майже завжди більше ніж з історії. Чому? А тому що присутня подвійність і не відповідність шкільній програмі з історії України!
Оксана
Для Петра. Ви говорити про наші Українські вузи і про ’’чесне’’ тестування по модулях? Да ЗНО це можливість всуту в університет, ну а там уже своя система яка нажаль не міняється і діти які мають знання, але через брак коштів у батьків ( які не можуть платити за навчання) залишають університети говорю із власного досвіду. Льготних категорій все більше ( нажаль дійсність справок ніхто не перевіряє), а кількість державних місць усе менше і менше і цьогоріч у відсотках набагато менше із попередніми роками.
Петро
Для Оксана: вы все прекрасно понимаете. И депрессия у детей от жизни такой меньше ведь не станет?
Коментувати
мама
Скажіть будь ласка,як вивести дитину з депресії через ваші закручені запитання? Хіба не можна нормально написати запитання ,для чого так заплутувати дітей. Це що передача виграй мільйон?
Абітурієнтка
Для мама: Постарайтeся якось відволікти від думок тeстів. Якщо хоча б має 30 правильних відповідeй—похваліть, скажіть, що всe будe добрe. 100 балів думаю при цьому отримує прохідний. Дайтe випити валeр’янки (заспокійлeвe). Сама здавала тeсти— дійсно, доходило до стрeсів. Дитина і сім’я важливіша, ніж якeсь ЗНО. Якщо нe набрала прохідного, дайтe шанс пeрeписати тeсти в наступному році. Знаю багато випадків, коли тeсти нe відповідали программі. Співчуваю Вам. Бажаю успіхів.
Василь Миколайович
я набрав 125 балів за ЗНО скажіть будь-ласка є яійсь шанс що здам? казали що прохідний 126...
Абітурієнтка
Які ще 126. Ви про що?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!