Оприлюднений розподіл учасників ЗНО за рейтингом

УЦОЯО опублікував дані розподілу учасників оцінювання, які подолали поріг «склав/не склав»

Оприлюднений розподіл учасників ЗНО за рейтингом

Український центр оцінювання якості освіти опублікував дані розподілу учасників ЗНО, які подолали поріг «склав/не склав» з української мови і літератури, математики, історії України, російської мови, іспанської мови, англійської мови, німецької мови, французької мови, біології за результатами рейтингового оцінювання за шкалою 100-200 балів. Зазначена інформація оприлюднена для полегшення тлумачення рейтингових оцінок учасниками зовнішнього незалежного оцінювання, приймальними комісіями вищих навчальних закладів.

У таблицях подано детальну інформацію про те, яка кількість учасників (у відсотках від загальної кількості) отримала певну рейтингову оцінку від 100 до 200 балів.

В УЦОЯО також зазначають, що це допоможе учасникам зовнішнього незалежного оцінювання зорієнтуватися, наскільки конкурентним є їхній результат, а приймальним комісіям університетів спрогнозувати конкурс на спеціальності вищого навчального закладу.

«Звертаємо увагу, що у 2016 році Українським центром оцінювання якості освіти змінено методику трансформації (перерахунку, шкалювання) тестового бала в рейтингову оцінку за шкалою 100-200 балів. Це зумовлено тим, що методика, яка використовувалася в попередні роки та базується на засадах еквіпроцентильної нормалізації, є непридатною до використання в сукупності із критеріальним методом визначення порога «склав/не склав», - повідомили в УЦОЯО.

Також в Центрі повідомили, що директором Українського центру оцінювання якості освіти підписаний наказ "Про затвердження Методики переведення тестових балів, отриманих учасниками зовнішнього незалежного оцінювання за виконання завдань сертифікаційної роботи, у рейтингові оцінки (за шкалою 100-200)".

Зокрема, методика трансформації передбачає, що:

  • рейтингова оцінка учасника зовнішнього незалежного оцінювання залежить від тестового бала та розподілу учасників зовнішнього незалежного оцінювання за тестовими балами;
  • рейтингова оцінка встановлюється лише тим учасникам зовнішнього незалежного оцінювання, які подолали поріг «склав/не склав» (учасники, тестовий бал яких є меншим за поріг «склав/не склав», отримують результат зовнішнього незалежного оцінювання «не склав»);
  • мінімальна рейтингова оцінка «100 балів» відповідає значенню порогового бала «склав/не склав»;
  • максимально можлива рейтингова оцінка «200 балів» відповідає максимальному набраному тестовому балу (якщо максимальний набраний тестовий бал менше максимального можливого тестового бала, то рейтингова оцінка «200 балів» відповідатиме всім значенням тестового бала, не меншим за значення максимального набраного тестового бала);
  • учасники зовнішнього незалежного оцінювання, які набрали однаковий тестовий бал за виконання тесту, отримують однакову рейтингову оцінку за шкалою 100-200 балів;
  • учасник зовнішнього незалежного оцінювання, який має більший тестовий бал, отримує вищу рейтингову оцінку, ніж той, хто має менший тестовий бал;
  • шкала 100-200 балів має крок 1 бал. Значення рейтингових оцінок у процесі математичних розрахунків заокруглюються до цілих чисел. Якщо за результатами заокруглення двом значенням тестового бала відповідає однакова рейтингова оцінка, то допускається застосування заокруглення до напівцілого значення та кроку шкали 0,5.

Основні принципи визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання та переведення тестових балів в оцінки встановлено у «Порядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання», затвердженим наказом МОН № 300 від 16 березня 2015 року.

В УЦОЯО повідомили, що аналогічні дані будуть оприлюднюватися після оголошення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з кожного предмета.

Освіта.ua
21.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Наталія
Врешті-решт! Опублікуйте рейтингову таблицю ЗНО з хімії!
Наталия
Когда по химии такая таблица с рейтингом будет?
Ф
Когда по химии такая таблица с рейтингом будет?
Creative
Дайте ссылку на документ с результатами по физике)
G
І де ця срана шкала чи рейтинги??? Ніяких даних окрім пустого тексту немає!
Ніна
У першому абзаці тексту переходьте за посиланнями.
_Summertime_Sadness_
Для G: и вот такие люди говорят что они умные, но таблица помешала им получить нормальный балл
Коментувати
ЛПТ
Красноречивые данные. Лучше тысячи слов... . Любопытно было бы ещё узнать, сколько процентов участников "забега" порог не преодолели. Заранее спасибо.
Creative
Для ЛПТ: После выяснения рейтингового балла писали же сколько не сдали.
Коментувати
Маша
И где выполнение пункта 7 данной Методики? Уже б не позорились и не вспоминали даже про свою "методику"
Андрій
Для Маша: А чому Ви вирішили, що цей пункт не виконується?
вова
я взагалі не дуже розумію логіку розрахунку балів за шкалою 100-200. Як я розумію, умовно маємо 70 можливих відповідей, встановили 20 прохідний , залишилося 50 вірних . 100: 50=2 таким чином крок 2 ( 102,104,106 і так далі). А так з початку крок 3-2 потім 2-1 на прикінці взагалі сходе на 0,5. А чому не навпаки- починати з 0,5 ?
***
для Андрій-ну є округлення до цілого числа чи до 0,5 і є слово крок.Відчуваєте різницю.Далі вага третього предмета однакова -значить таблиця має бути однакова.Далі питань у всіх предметах 56 а балів 100 ,значить всередньому одна відповідь два бали.Це дуже болюче порушення.Можна говорити що завгодно і любий застосовувати варіативний метод ,тощо.Логіка реальна 1.Діти вивчили матеріал /різні предмети різна кількість годин -це зрозуміло,АЛЕ МИ ТЕСТУЄМО ЗНАННЯ З ШКІЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.2 Помилково прив"язуються до складності тестів-відповідь ще простіша-в школі у нас один рівень знань і ЗНО теж одного рівня і в атестаті так само оцінки стоять.3.Очевидно рейтингова оцінка має порівнювати кількість питань в тесті в ракурсі предметів .56 питань 56/100 **100 питань 100/100 тощо.4.все що в цьому році -це не компетентність,це є не рівноправність вступу та дискримінація якогось предмету
Коментувати